Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


Postări Recomandate

Nu vreau sa ma gandesc ce-o fi in mintea omului ce-a ramas fara masina din cauza unui pustan cretin...
RCA-ul nu stiu ce ar face in cazul asta.

Dar cum mama mamii ei de minte cretina sa mergi cu viteza aia prin localitate ma oameni buni? 

Si cum adica doar amenda? Pai asta trebuia sa-si piarda permisul!

Nu pot procesa treaba asta...

Link spre comentariu

Un Logan de 100 de cai are Vmax 180km/h. Si are zero greturi sa faca kilometri cu 150. Deci nu se rezolva nimic limitand puterea motorului, singurul avantaj e ca un astfel de cretin va crapa sau va ramane leguma pe viata in urma accidentului. Asta nu ma incalzeste cu nimic daca boul intra in mine pentru ca habar n-are mai mult decat sa se tina de volan ca sa nu cada jos de pe scaun.

Link spre comentariu

Vreo 13 secunde. Problema este ca Loganul ajunge la 150km/h in 32 de secunde si odata ajuns la viteza aia ... energia cinetica este destul de mare. 

Sigur ai observat ca cei care au masini mai slabe, odata ajunsi la viteza "de croaziera" nici in ruptul capului nu vor sa mai apese pedala de frana. Stie ca daca apasa pedala de frana si daca mai are si o panta in fata ... i s-a dus feng shui-ul deci ...este sau nu un pericol si cu Loganul?

 

 

Link spre comentariu

Nu e riscant. Cu cat prinde viteza mai greu va fi mai simplu de condus si nu va fi in pericol sa te ia prin surprindere vreun viraj. Masina puternica te fura, mai ales una premium care nu face galagie la viteza si automata nici nu stii cand ai luat 100 daca nu te uiti la ceas.

 

Prosti sa faca accident tot timpul vor fi, din pacate.

 

Si sa nu uitam alte chestii, in ziua de azi poti lua o masina de peste 150cai cu bani de nimic gen 1500E. Clar vine cu uzura de tip telescoape curse, anvelope sterse sisteme de asistenta cu probleme.

Dai asa ceva pe mana unui incepator care se crede pilot si accidentul e garantat.

Link spre comentariu
Acum 3 ore, merck a spus:

 

Sigur ai observat ca cei care au masini mai slabe, odata ajunsi la viteza "de croaziera" nici in ruptul capului nu vor sa mai apese pedala de frana. Stie ca daca apasa pedala de frana si daca mai are si o panta in fata ... i s-a dus feng shui-ul deci ...este sau nu un pericol si cu Loganul?

 

 

Asa un lucru stupid in viata mea n-am auzit, inca!

:d :d

Da, sint destui care merg in ritmul lor si daca ajung la un viraj merg cu viteza constanta si nu frineaza daca nu-i nevoie.

Cel mai fain e cind vezi un "geroi" cu Bimv sau Mertan care vine tare, te depaseste si cind ajunge in viraj iti arde o frina de numa, probabil pe principiul ca el are putere si-ti arata el asta cind il ajungi din urma dupa viraj. :d

Conduc si Loganul si chiar ultima mea problema e ca nu reusesc sa tin in rampa 90-100km/h, da, in cea mai mare parte a Romaniei e adevarata povestea, rapis vine o curba strinsa ca asa-s drumurile, in Germania a mers batrinul pe autostrazile lor cu 130km/h fara jena si pe rampe ca de aia are si viteza 4-a!

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Da, imi plac smecherasii aia, ma mai duc constant la consum cum zici tu, cu cat se poate. Apare unu sta lipit de mine sa imi arate ca domne el merge repede, se grabeste. Si cand vine virajul, ma uit in oglinda, ramane mult in urma.

Bag seama ca nu se grabea chiar asa....

 

Vai de steaua lor.

 

Loganul chiar daca e 16v e de putere mica. Daca nu il turezi ca motoreta n-a inteles nimic de la viata.

Iar un incepator pricepe si el ca daca tine masina la 5mii ture ceva nu e ok.

 

Dar ceva gen bmw-ul meu de 2.5 cu soft arabesc facut de vericu in parcare la Kaufland ala sa il tii la 1500-2000 ture si urca acul vazand cu ochii. Asta inseamna de la 75 la ora la 100.

Motorul e destul de bine izolat, masina antifonata, sare de la 100 la 130 (2000-2500) fara sa iti dai seama daca esti incepator.

Si sa nu uitam aderenta necesara creste cu patratul vitezei! De la 100 la 130 ai nevoie de 70% aderenta in plus!

Masina aia de la 2000 la 2500 ture trage mai tare ca un logan pe care il tii la rosu si pedala la fund!

Adica circuli la 100 in ultima treapta si apesi pedala nici pe sfert (ca e mult mai sensibila din soft) si prinde viteza mai bine decat loganul de 16v turat la maxim!

 

Iar aia a fost o coaja luata la 1300E si in care am mai bagat ceva bani, dar merge asa din prima. Ratza poate sa confirme ce bine mergea masina.

 

Darmite alt prieten de a luat la 2200E un 530D e60 chipat la 280 cai. Pai ala tragea in v6 cum tragea a meu in v4!!!

Pe langa ala bmw-ul meu parea lent!

Dai asa ceva pe mana unui incepator si imediat se trezeste ca intra cu viteza prea mare in curba.

Pt ca ajunge sa ti pedala apasata o secunda in plus si e gata...

 

Eu zic sa conduceti niste masini puternice pe viraje si sa vedeti ca e mai dificil de controlat viteza pt un mers eficient (adica sa nu pui frana inutil ca ai intrat prea repede) dar totusi rapid, darmite sa te duci si sportiv.

Cand conduci un lighean e simplu nene, tine pedala apasata ca oricum mare lucru nu se intampla.

La o masina puternica tii 2 secunde in plus, franezi mai tarziu cu 2 secunde si nu mai e sigur ca mai iei curba.

Ca incepator nu ai puterea de anticipare necesara pt a fi in siguranta cu o masina puternica. Pana te prinzi ca mergi prea repede e poate fi tarziu.

Teribilistul incepator nu sta cu ochii pe ac si pe curba. Darmite sa ia in calcul schimbari de inclinatie, trambuline, starea suprafetei de rulare, etc etc...

Link spre comentariu

Subestimati mult motoarele K7M, duc alea sarmanele intre 4000 si 5500 rpm cit nu-ti vine sa crezi!

Asta a fost frumusetea la alea, alergau la Logan Cup in Germania cu ele si n-aveau nici pe gaia, alea nu ajungeau sa vada viteza 5-a nici in vis, in rest blana si treceau de 90000km fara probleme, ulei si apa sa fie iar uleiul schimbat la citeva curse nu la 10000km.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări