Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Pe Aurel Vlaicu cat este limita de viteza? Fiind in oras, nu-i sigur 90km/h limita.

Ca eu nu pricep de ce politistul a preferat sa traga stanga de volan in loc sa franeze si sa ramana pe banda lui busind masina plavanului care nu s-a asigurat? Chiar si cu 50km/h sa intrii pe contrasens, in caz de coliziune, daca si ala vine cu 50km/h, deja este ca si cum te-ai izbi in zid cu 100km/h. Se lasa sigur cu drame! Asa il botea pe ala, scapa destul de teafara si bmw-ul politiei si nu se ajungea la  asa ceva:

accident-masina-politie-cluj2.jpg

 

Link spre comentariu
Acum 5 minute, merck a spus:

Chiar si cu 50km/h sa intrii pe contrasens, in caz de coliziune, daca si ala vine cu 50km/h, deja este ca si cum te-ai izbi in zid cu 100km/h.

Viteza nu se adună așa.

Link spre comentariu
9 hours ago, BRANCA said:

 icar.Personal nu mă interesează că a fost semnalizată sau nu,că a fost sau nu depăşire legală...Căruţa nu avea ce căuta acolo!

Intrebare:

Daca vezi un pieton in fata ta care traverseaza pe interzis, ce faci? Il omori pentru ca nu avea ce cauta pe acolo?
Pai atat de limitata ti-e logica?

Nu intelegi ca doar pentru ca acel carutas a comis o contraventie nu inseamna ca merita omorat???

Nimic nu-i dadea drept legal acelui sofer sa-l loveasca. 
Tocmai asta e conceptul de culpa comuna, e atunci cand ambele parti au o parte de vina.

Doamne fereste de asemenea mentalitati...

Link spre comentariu
Acum 10 ore, BRANCA a spus:

Personal nu mă interesează că a fost semnalizată sau nu,că a fost sau nu depăşire legală...Căruţa nu avea ce căuta acolo!

Nici masina cu 90 km/h nu avea ce cauta acolo. În asemenea situatii, judecatorii trebuie sa stabileasca atât cine a produs situatia periculoasa, dar si cine a produs o situatie care nu mai permitea evitarea accidentului.

De când ma stiu (înainte de a lua carnetul în RSR, am participat la multe concursuri pe teme rutiere, tinute în scoala generala), legislatia rutiera pune accentul pe prevenirea accidentului. Asa ca, spre deosebire de nea Caisa cu cocia, berbecul de la volan a fost instruit în acest sens si a actionat contrar celor învatate. Voluntar. Adica constient si cu intentie.

Editat de franzm
Link spre comentariu

Nah bine. Doar branca ne explică altfel. Drumul trebuia eliberat ca la raliu ca vine pilotul.

 

Dar cam asta e mentalitatea majoritatii la volan.

Stiu destui oameni care iti explica ca daca ei merg incet nu mai ajung, pietonul s a aruncat pe trecere desi se vedea de la o posta ca e in apropiere si urmeaza sa traverseze.

Link spre comentariu
1 minute ago, Sharky said:

Stiu destui oameni care iti explica ca daca ei merg incet nu mai ajung

Motiv pentru care cei ce respecta limitele de viteze sunt hartuiti cam peste tot.

Mai mult decat atat, unii sunt enervati atat de rau ca trebuie sa circule cu viteza regulamentara incat se angajeaza in depasiri cretine, intr-o singura deplasare de cateva zeci de km am vazut 3 depasiri facute de oameni complet nebuni ( ca un om sanatos la cap nu ar risca atat ), 3 situatii in care veritabile tragedii au fost evitate la limita prin franari agresive din partea celorlalti.

Nu pretind a intelege de unde pornesc aceste iesiri demne de psihiatrie, ce anume contribuie la construirea unei mentalitati total lipsite de ratiune si consideratie pentru cei din jur, dar sa te bagi in depasire in ciuda faptului ca vezi bine ca pe contrasens vine un tir si e aproape, e dovada ca esti dus cu sorcova; sa te bagi in depasire in curba deosebit de periculoasa, e dovada ca esti dus cu sorcova. 

In opinia mea soferii ar trebui obligati la evaluari exhaustive de natura psihologica anual.

Avem incredibil de multi nebuni de legat pe sosele, si asta este principalul motiv pentru care suntem detasat pe primul loc la mortalitatea in trafic.

Link spre comentariu
Acum 1 minut, Marian a spus:

 

In opinia mea soferii ar trebui obligati la evaluari exhaustive de natura psihologica anual.

Avem incredibil de multi nebuni de legat pe sosele, si asta este principalul motiv pentru care suntem detasat pe primul loc la mortalitatea in trafic.

Nu ajută.  La verificări sunt miei, iar pe șosele, lupi. Cel mai eficient ar fi aplicarea legii, strict, fără excepție. Camere la tot pasul, filmare, proces verbal, amenda acasă și suspendări de permise când e cazul. Asta ar fi cel mai eficient. Un cretin din asta poate fenta lesne orice examen psihologic, și pe urma iti rade în nas, și creează tragedii pe șosele.

Link spre comentariu

 N-aţi înţeles ce-am punctat.Cine e nebun să intre într-un om sau o căruţă pe drum??V-am zis că poate 90% din accidentele cu căruţele se întãmplă findcă nu sunt observate sau observate prea târziu,deci pe întneric,ceaţa,etc.

 Păi dacă prezenţa căruţelor e interzisă şi s-a dovedit de atãtea ori că produc accidente mortale noi nu aplicăm legea??Am mai zis,hai să "liberalizăm" circulaţia cu caii pe şosele,prin oraşe,ş.a.m.d!

 Şi îi daţi că avea viteză mare...Eu circul relativ legal în localităţi,dar am observat că marea majoritate a şoferilor o "calcă" aproape de sută "dacă se poate"!Aşa că nu faceţi pe lupii moralişti, că sigur sunt vitezomani şi pe aici...

 Rămân la părerea că "vitezomanu" nu a fost judecat corect.

Link spre comentariu

Sunt interzise pt ca incurca circulatia sau in centru poate n am chef sa vad bălegar.

Ca doar nu crezi ca vreun carutas o sa curete dupa cal.

 

Excludem carutele de agrement echipate cu sac.

 

Nu inseamna ca sunt interzise ca provoaca accidente neapărat. Sunt si alte motive.

 

Singurul motiv pt care sunt accidente e ca nu se dau amenzi.

Se pot suplimenta echipajele si da i cu amenzile. 

Link spre comentariu
Acum 57 minute, BRANCA a spus:

Aşa că nu faceţi pe lupii moralişti, că sigur sunt vitezomani şi pe aici...

 Rămân la părerea că "vitezomanu" nu a fost judecat corect.

Normal,numai ceilalti o calca.

Daca ar avea big brother permanent cu ochii in ceafa, sa vezi ce se cumintesc toti zmeii pe sosea, pt ca nu stie de unde i se trage. Dar daca la un drum acumuleaza 3...4 procese verbale, care sa duca si la o suspendare, pun la bataie leafa pe o luna ca in secunda 2 se cumintesc. Toti, inclusiv eu, care merg la limita legii, dar am pretentia ca nu fac tampenii in trafic. De gresit, toti mai gresim, dar cand asta devine un obicei, e pericol. 

Link spre comentariu
Acum 11 minute, doru3160 a spus:

Daca ar avea big brother permanent cu ochii in ceafa, sa vezi ce se cumintesc toti zmeii pe sosea, pt ca nu stie de unde i se trage. Dar daca la un drum acumuleaza 3...4 procese verbale

Un belgian a incasat 7 amenzi (7 camere) in aceeasi zi in drum spre litoralul belgian si inapoi :d:

https://www.lalibre.be/belgique/societe/2023/04/21/un-automobiliste-belge-se-fait-flasher-7-fois-en-une-journee-je-ne-reviendrai-jamais-a-la-cote-belge-RVRQUTPX3VG2RCKPFHEQBDWFIY/

 

2 la dus si 5 la intors:

Citat

il a été flashé à cinq reprises : à 22h42, 22h47, 22h51, 23h et enfin 23h38

:rade:

Are de platit peste 500 de iepuroi :da

Oricum omu' trebuie sa fi fost cu capu', ca vezi ca ai luat un flash la 22:42, 3 minute mai tarziu mai incasezi inca unul si 4 minute mai tarziu inca unul??? Normal dupa ce ai luat un flash stai cuminte pe banda 1 intre tiruri pana ajungi acasa. Deja daca nici la al doilea flash nu s-a cumintit => e tampit cu acte!

Editat de merck
Link spre comentariu

Normal ca toti incalcam reguli, dar cu cap.

Nu goneste nimeni de nebun pe curbe prin sat fara vizibilitate incat sa nu permita oprirea in caz ca ai vreo surpriza dupa colt.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări