Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Ma gandesc ca avertizoarele alea de inaltime ar putea avea niste palpatoare care sa aprinda niste lampi de avertizare, sa porneasca sirene, nicidecum sa se comporte ca o ghilotina. Ce incape, incape, ce nu, ramane in urma. Lasand la o parte vina soferului, avertizorul ala parca e facut in ciudă, adica sa vada ei, cei care mai indraznesc sa treacă. As compara rolul lui, cu cel al unui fuzibil intr-un circuit. De protectie si nu de forță. 

Link spre comentariu

Facut cu simt de raspundere! Ridica botul camioanelor! Cred ca este facut in colaborare cu cei de la Marasesti, Marasti si Oituz. 

Oricum se vede clar ca marea majoritate a soferilor sunt la furat. Unu, doi ce au incetinit sa verifice daca trec sau nu, restu' au defrisat camioanele. 

Editat de merck
Link spre comentariu

Gurile rele spun ca pasajul a fost coborat cu 25cm. Cine stie care ar fi trecut si care nu... 

Pai daca la noi e pasaj si mai complicat de adancit, functie de infrastructura, drumul ala din video lesne poate fi coborât cu 0.5m. Credeam ca numai la noi sunt bulangii... au mai pus si camere, sa se distreze si altii.:rade:

Link spre comentariu

aa.jpg?width=950&height=500&quality=80

 

983953903831150611.jpg

 

accident-autocar-bucuresti-inquam-photos

 

Daca avertizorul de inaltime era strong ca cel din video-ul lui Badman as zice ca ii rascheta instalatia de aer conditionat si cam atat. Se vede din poza ca inclusiv panoul fotovoltaic de pe trapa a ramas intact. 

Editat de merck
Link spre comentariu

 Eu n-am înţeles un lucru,cică autobuzul a mers pe banda 1,unde nu te atingi de preavertizare,şi ar fi făcut stãnga.Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri??

Link spre comentariu
Acum 42 minute, doru3160 a spus:

Se vede din poza ca si fara instalatia de aer conditionat, partea din spate era mai inalta. Poate se gaseste o poza cu modelul ala de autocar fara avarii si ne lamurim. 

Partea din fata nu mai este intacta, a fost presata in jos cu totul. Am mers cu multe autocare si toate sunt drepte din fata pana in spate daca scoti aerul conditionat. Si in interior ai locul pentru bagaje de deasupra scaunului care este drept din fata pana in spate. 

 

1258_3311345515112.jpg

 

020522343_1668425959081_c31ba3.jpg

 

9041_584472944765.jpg

 

 

 

MERCEDES-BENZ-TRAVEGO-17SHD2-2048x1024.j

 

9992_40060673645.jpg

 

8782_1965772475387.jpg

 

6530.jpg

 

Link spre comentariu
Acum 43 minute, BRANCA a spus:

.Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri??

Pe bune? Ai vazut multe bulevarde cu borduri pe mijloc? 

Acum 11 minute, merck a spus:

 Si in interior ai locul pentru bagaje de deasupra scaunului care este drept din fata pana in spate. 

 

1258_3311345515112.jpg

 

 

 

9041_584472944765.jpg

 

 

E clar. Am vazut autocare la care tavanul in spate era mai inalt, pt ca platforma pt bagaje era mai incapatoare de la jumate in spats, si din cauza asta si podeaua se inalta in spate, cu tot cu tavan. Credeam ca asa e si asta. 

La noi un loc de dat cu capul este la trecerea pe sub calea ferata din Nicolina. Acolo este limitare la 2,5m si pe podul feroviar din metal sunt gramada de urme, semn ca au incercat si mai mari sa treaca pe acolo. Nu este prevazut cu avertizor ci doar un semn de circulatie. 

Link spre comentariu
  • Administratori
Acum 2 ore, merck a spus:

Daca avertizorul de inaltime era strong ca cel din video-ul lui Badman

 

Acum 22 ore, Badman a spus:

trebuia ori sa fie solid de tot ori mai fragil sa se rupa), impropriu pus si semnalizat.

 

 

Cateodata si eu ma mir cat de destept sunt :rade:

Link spre comentariu
Acum 50 minute, BRANCA a spus:

 Eu n-am înţeles un lucru,cică autobuzul a mers pe banda 1,unde nu te atingi de preavertizare,şi ar fi făcut stãnga.Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri??

Ai poza de mai jos:

983953903831150611.jpg

autocarul in poza este pe banda 1 care intra in pasaj. In dreapta pe unde sunt cele doua masini de pompieri nu intrii in pasaj. 

 

Aici s-a intamplat accidentul:

https://www.google.com/maps/@44.4236396,26.1041859,3a,75y,11.12h,92.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sibMLgp3CoLOh-8CAUJ_vdQ!2e0!7i16384!8i8192

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 4 ore, doru3160 a spus:

Ma gandesc ca avertizoarele alea de inaltime ar putea avea niste palpatoare care sa aprinda niste lampi de avertizare, sa porneasca sirene, nicidecum sa se comporte ca o ghilotina. Ce incape, incape, ce nu, ramane in urma. Lasand la o parte vina soferului, avertizorul ala parca e facut in ciudă, adica sa vada ei, cei care mai indraznesc sa treacă. As compara rolul lui, cu cel al unui fuzibil intr-un circuit. De protectie si nu de forță. 

Exista o preavertizare dar nu cu sirene sau alte avioane ci cu niște lanțuri atârnate de o bara. Nu știu sa spun daca șoferul a schimbat banda după preavertizare, asta daca separarea benzilor ii permitea, sau daca acest banal sistem nu a funcționat. Daca lanțurile alea au fost încurcate de la alții care le-au atins in viteza atunci sigur nu funcționa nici mama sistemelor cu sirene.

@merck avertizorul ala putea sa fie făcut din 2m de beton ca tot nu rașcheta panoul solar sau ce e ala, autocarul trecea pe sub avertizor daca nu existau unității de AC. Daca avertizorul a fost prea firav sau prea greu o sa decidă ancheta, totuși a murit un om si trebuie sa se stabilească vinovații.

Adevărul este ca sistemele ale de avertizare trebuie făcute cumva mult mai vizibile indiferent de zi / noape sau condițiile meteo.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări