doru3160 Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Ma gandesc ca avertizoarele alea de inaltime ar putea avea niste palpatoare care sa aprinda niste lampi de avertizare, sa porneasca sirene, nicidecum sa se comporte ca o ghilotina. Ce incape, incape, ce nu, ramane in urma. Lasand la o parte vina soferului, avertizorul ala parca e facut in ciudă, adica sa vada ei, cei care mai indraznesc sa treacă. As compara rolul lui, cu cel al unui fuzibil intr-un circuit. De protectie si nu de forță. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Decembrie 24, 2022 Administratori Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 (editat) Facut cu simt de raspundere! Ridica botul camioanelor! Cred ca este facut in colaborare cu cei de la Marasesti, Marasti si Oituz. Oricum se vede clar ca marea majoritate a soferilor sunt la furat. Unu, doi ce au incetinit sa verifice daca trec sau nu, restu' au defrisat camioanele. Editat Decembrie 24, 2022 de merck Link spre comentariu
BRANCA Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Badman.Ăştia din video sunt mai tari ca ai noştri!! Link spre comentariu
norad Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Adica inainte de renovare, autocarul grecesc ar fi incaput prin pasaj? Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Gurile rele spun ca pasajul a fost coborat cu 25cm. Cine stie care ar fi trecut si care nu... Pai daca la noi e pasaj si mai complicat de adancit, functie de infrastructura, drumul ala din video lesne poate fi coborât cu 0.5m. Credeam ca numai la noi sunt bulangii... au mai pus si camere, sa se distreze si altii. Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 (editat) Daca avertizorul de inaltime era strong ca cel din video-ul lui Badman as zice ca ii rascheta instalatia de aer conditionat si cam atat. Se vede din poza ca inclusiv panoul fotovoltaic de pe trapa a ramas intact. Editat Decembrie 24, 2022 de merck Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Se vede din poza ca si fara instalatia de aer conditionat, partea din spate era mai inalta. Poate se gaseste o poza cu modelul ala de autocar fara avarii si ne lamurim. Link spre comentariu
BRANCA Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Eu n-am înţeles un lucru,cică autobuzul a mers pe banda 1,unde nu te atingi de preavertizare,şi ar fi făcut stãnga.Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri?? Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Acum 42 minute, doru3160 a spus: Se vede din poza ca si fara instalatia de aer conditionat, partea din spate era mai inalta. Poate se gaseste o poza cu modelul ala de autocar fara avarii si ne lamurim. Partea din fata nu mai este intacta, a fost presata in jos cu totul. Am mers cu multe autocare si toate sunt drepte din fata pana in spate daca scoti aerul conditionat. Si in interior ai locul pentru bagaje de deasupra scaunului care este drept din fata pana in spate. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Acum 43 minute, BRANCA a spus: .Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri?? Pe bune? Ai vazut multe bulevarde cu borduri pe mijloc? Acum 11 minute, merck a spus: Si in interior ai locul pentru bagaje de deasupra scaunului care este drept din fata pana in spate. E clar. Am vazut autocare la care tavanul in spate era mai inalt, pt ca platforma pt bagaje era mai incapatoare de la jumate in spats, si din cauza asta si podeaua se inalta in spate, cu tot cu tavan. Credeam ca asa e si asta. La noi un loc de dat cu capul este la trecerea pe sub calea ferata din Nicolina. Acolo este limitare la 2,5m si pe podul feroviar din metal sunt gramada de urme, semn ca au incercat si mai mari sa treaca pe acolo. Nu este prevazut cu avertizor ci doar un semn de circulatie. Link spre comentariu
BRANCA Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 doru3160.Eu vorbesc de zona unde sunt atât preatenţionarea cãt şi poarta de gabarit,ca să nu te lase să eviţi preatenţionarea! Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Decembrie 24, 2022 Administratori Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Acum 2 ore, merck a spus: Daca avertizorul de inaltime era strong ca cel din video-ul lui Badman Acum 22 ore, Badman a spus: trebuia ori sa fie solid de tot ori mai fragil sa se rupa), impropriu pus si semnalizat. Cateodata si eu ma mir cat de destept sunt Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 (editat) Acum 50 minute, BRANCA a spus: Eu n-am înţeles un lucru,cică autobuzul a mers pe banda 1,unde nu te atingi de preavertizare,şi ar fi făcut stãnga.Deci banda 1,care merge drept,nu e separată cu borduri?? Ai poza de mai jos: autocarul in poza este pe banda 1 care intra in pasaj. In dreapta pe unde sunt cele doua masini de pompieri nu intrii in pasaj. Aici s-a intamplat accidentul: https://www.google.com/maps/@44.4236396,26.1041859,3a,75y,11.12h,92.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sibMLgp3CoLOh-8CAUJ_vdQ!2e0!7i16384!8i8192 Editat Decembrie 24, 2022 de merck Link spre comentariu
Stefan Postat Decembrie 24, 2022 Partajează Postat Decembrie 24, 2022 Acum 4 ore, doru3160 a spus: Ma gandesc ca avertizoarele alea de inaltime ar putea avea niste palpatoare care sa aprinda niste lampi de avertizare, sa porneasca sirene, nicidecum sa se comporte ca o ghilotina. Ce incape, incape, ce nu, ramane in urma. Lasand la o parte vina soferului, avertizorul ala parca e facut in ciudă, adica sa vada ei, cei care mai indraznesc sa treacă. As compara rolul lui, cu cel al unui fuzibil intr-un circuit. De protectie si nu de forță. Exista o preavertizare dar nu cu sirene sau alte avioane ci cu niște lanțuri atârnate de o bara. Nu știu sa spun daca șoferul a schimbat banda după preavertizare, asta daca separarea benzilor ii permitea, sau daca acest banal sistem nu a funcționat. Daca lanțurile alea au fost încurcate de la alții care le-au atins in viteza atunci sigur nu funcționa nici mama sistemelor cu sirene. @merck avertizorul ala putea sa fie făcut din 2m de beton ca tot nu rașcheta panoul solar sau ce e ala, autocarul trecea pe sub avertizor daca nu existau unității de AC. Daca avertizorul a fost prea firav sau prea greu o sa decidă ancheta, totuși a murit un om si trebuie sa se stabilească vinovații. Adevărul este ca sistemele ale de avertizare trebuie făcute cumva mult mai vizibile indiferent de zi / noape sau condițiile meteo. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum