Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

2 hours ago, merck said:

 

Ieri dimineata cineva se plangea la radio ca principalul motiv pentru accidente e lipsa de autostrazi. 
Uite poftim, otostrada si efectele ei....

 

V-am mai zis eu, sa ne fereasca sfantul sa apucam ziua cand tara o sa fie plina de autostrazi!
Bineinteles ca alergam pe autostrada precum pilotii de curse, si bineinteles ca ne doare in cur de conceptul de distanta sigura de cel din fata, si uite ce se intampla. 

Indiferent cate autostrazi s-ar face mentalitatea de taran de dorobanti si agresivitatea la volan nu or sa dispara. 

Link spre comentariu
Acum 6 ore, BRANCA a spus:

 Ceaţă?Şosea umedă?Oricum cred că rămâne boala veche a nerespectării distanţei între maşini...Nu mai vorbesc de excesul de viteză...

 

Principalele cauze ale acestui accident!

 

Pentru ca daca respecti ce scrie in legislatie referitor la ceata si/sau carosabil alunecos, ai sanse foarte mari sa NU faci accident de gen!

 

Nu te bucuri de raul altuia, dar unii si-o merita.

Link spre comentariu

Nu i sigur acolo ce s a întâmplat, ca am patit sa iasa tiruri in depășire fara sa se asigure ca deh, ei sunt la program...

 

Dupa cum se vede tiru e pe b2 si altu e infipt in el.

Intrebarea e aia din spate cum au intrat. Ori era ceata si ei veneau prea repede ori nu pastrau distanta.

Link spre comentariu
Acum 2 minute, Sharky a spus:

Intrebarea e aia din spate cum au intrat. Ori era ceata si ei veneau prea repede ori nu pastrau distanta.

Raspunsul corect este  veneau prea repede si nu pastrau distanta

Link spre comentariu

@ Sharky

 

Pai despre conditiile de trafic, in cazul de fata distanta intre vehicule si viteza de deplasare...

 

Nu zice nimeni sa stai la 150 metri fata de ala din fata ta, desi la 130 pe autostrada, legal, ai circa 36 metri pe secunda, dar totusi, lasi o distanta, mai ales pe autostrada, nu mergi "in curu' lui" cum merg majoritatea, ca parca sint la curse.

 

Eu sint de parere ca daca se circula adecvat la conditiile de drum nefavorabile si se pastra distanta intre autovehicule, erau mult mai putin implicate sau poate chiar se evita ce s-a intimplat acolo.

Editat de DjLeco2021
Link spre comentariu

La radio au zis ca era ceata. Asta inseamna si vizibilitate redusa, si asfalt umed, deci distanta de franare mai mare. Motivul ar fi fost un tir care a derapat si a blocat drumul. Ma intreb cum ajunge pe drum drept un tir sa derapeze, dar ce mai conteaza...

Cu pastrarea distantei e cu dus intors. Cel putin in targ, totdeauna se gaseste cate un tembel care sa se bage in spatiul tau de siguranta si sa te forteze sa pui frana, daca ii lasi loc cat de cat sa intre. Daca nu are loc, nu se baga, dar asta inseamna sa reduci distanta de siguranta.

Link spre comentariu

Zilele astea a fost o ceata de nu vedeai mai nimic. 

 

Era dimineata, carosabil ud si rece.

Pe noapte mai vezi stopurile si la 100-200m distanta. Chiar si prin ceata.

Ziua nu prea....

Eu pe ceata niciodata nu ma duc repede, cine stie cat de viteji erau astia.

 

Eu ma asteptam ca poate tirul a iesit in depasire fara sa se asigure. 

La un moment dat prin zona aia erau ceva lucrari, dar din cate stiu au fost finalizate.

Bine, ma refer la primii, urmatorii clar ca au intrat ca bezmeticii.

 

 

Link spre comentariu

Sambata trecuta , pe la pranz, cer senin, 2 (doua) tir-uri, au blocat (s-au plasat in paralel ,cate unul pe fiecare banda)  sensul giratoriu de la intrarea in caracal, drum european , un sens giratoriu mic...din fericire nu au fost victime.

Conducerea preventiva, dupa unii, inseamna pastrarea distantei in metrii cel putin egala cu viteza in km/h (pentru 100km/h minim 100m).

In conditii nefavorabile viteza pe autostrada e reglementata (pentru cei responsabili) prin indicatoare.

Link spre comentariu

E la program.

Problema e ca mentalitatea asta a grabitului e bagata in capul multora.

 

Ex. Vezi film cu un tir care depășește periculos, la limită, plus masini care se trag pe margine.

Evident ca apar si oligofrenii de serviciu care comenteaza ca nu tirul e de vina. Tirul se grăbea si era tinut in loc de masina care era la plimbare. Deci masina era vinovată. Si oamenii sa nu se mai plimbe ca incurca circulația.

 

Link spre comentariu

Da, asta e mentalitatea unora. Sau mai e. Transportul trebuie sa ajunga la ora fixa si alte aberatii.

Nu se învață minte ca dintr o asemenea cursa patronul e singurul care poate castiga ceva. Atat...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări