Sharky Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Ba aia e fermoarul. Sa il faci din timp ca sa nu opresti coloana. Fermoarul la o intersectie cand iei unu din stanga si unu din dreapta e tampenie. Nu degeaba stopurile lasa mai multe masini, nu doar cate un din fiecare pare ca foar asa e corect pt toata lumea. Si tot de aia nu e ok sa se merga una cate una pt ca timpii morti se lungesc rau. Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 (editat) 2 hours ago, Sharky said: Neamtzu asa de corect e ca merg toti pe b1 Se vede ca nu prea mergi prin Germania. Initial, cand s-a introdus regula fermoarului, asa era, cum zici tu. Dupa o vreme, pentru ca s-a constatat ca se fac cozi mai lungi si dureaza mai mult, au schimbat regulamentul - la aplicarea corecta a fermoarului trebuie sa folosesti toate benzile disponibile cat mai mult timp. Editat Mai 1, 2022 de Liviu M Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 (editat) 1 hour ago, Sharky said: Ba aia e fermoarul. Sa-nțeleg ca fermoarul de la bluza de trening ar trebui sa mi se închidă unde i se pare lui că e un loc bun? Trebuie să-l schimb, că se închide fix la cheie. Uite cum e la nemți https://www.google.com/search?q=Reißverschluss+Verfahren&oq=Reißverschluss+Verfahren+&aqs=chrome..69i57.14953j0j8&client=tablet-android-samsung-nf-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=9SQratR6vh-1KM Editat Mai 1, 2022 de Liviu M Link spre comentariu
d2134 Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 (editat) 1 hour ago, Sharky said: Ba aia e fermoarul. Sa il faci din timp ca sa nu opresti coloana. Aici iti explica diferenta dintre ce ai zis tu si "fermoar". Editat Mai 1, 2022 de d2134 Link spre comentariu
BRANCA Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Aţi văzut vreu "fermoar" în RO??Cred că s-ar lăsa cu buşituri şi ciomege!! Link spre comentariu
dan stefan Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Acum 18 minute, BRANCA a spus: Aţi văzut vreu "fermoar" în RO??Cred că s-ar lăsa cu buşituri şi ciomege!! https://realitateadeialomita.net/protectia-consumatorului-solicita-interventia-de-urgenta-pe-drumul-european-bucuresti-urziceni/ Împărțirea drumului european între Sinești și Movilița pe sectoare alternative de două plus una benzi de circulație Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Bun. Deci e clar ca nu opresti coloana pt ca te incadrezi fie la limita fie din timp si iti vezi de drum. Si in animatia grafica cei de pe b1 se pot baga pe b2 oricand poftesc pt ca e loc. Mersul ca in film e periculos si nu poate fi implementat pt ca nimeni la noi nu pastreaza distanta de doua masini mai ales cand e aglomerat. La noi se stie cum sa aplica fermoarul romanesc, toti buluc sa se bage cat mai in fata si celalalt sa il lase Totodata fermoarul asta nu rezolva problemele din aval. Adica daca doua benzi cu viteza medie de 60 dau intr o banda presarata cu multe gropi cu viteza medie de 20 atunci se face coada indiferente de ce tehnici aplici. E chiar dezamagitor sa dezbatem lucruri elementare. Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Exact, mi se pare aiurea să te consideri mai priceput ca specialiștii nemți. Dacă la noi n-ar functiona regula nemțească, nu cred că de vină e regula. Și le dau mai multă crezare nemților, care le-au testat pe ambele. Da' na, noi suntem mai meseriași ca meseriașii chiar și atunci când nu suntem de meserie... Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Acu daca stam sa dezbatem daca e bine sa opreasca intreaga coloana pt un singur, sau 2 oameni care s-au inscris prost, atunci da....suntem miez, ce mai... Baga niste studii de trafic ceva palpabil. Situatii concrete explicate, asa cum am facut eu, altfel, ramai la specialistii tai nemti... Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 (editat) Ce exemplu ai dat? Ai dat doar senzații de-ale tale. Ce exemplu mai bun vrei, decât că nemții au modificat de la ce zici tu (varianta inițială a regulii lor) la cum e acum? Dacă era mai bine cum zici tu, reveneau. De fapt ai prins ideea, dar ai interpretat-o greșit. Regula fermoarului nu e pentru când se merge bine, e pentru când se merge stand. E de fapt ca să-i ajute pe cei care rămân "fără bandă" să poată merge și ei, că altfel, când e aglomerat, n-au nici un drept să schimbe banda, sunt la mila celor de pe banda care continuă. Când e aglomerat, mila e limitată. Cel puțin varianta nemțească le dă posibilitatea să "se bage" legal, dar nu are nici un rost să "se bage" prea devreme, că se schimbă (tot) drumul în unul cu o singură bandă. Și regula se aplică oriunde dispare o bandă de circulație, nu doar pe drumuri "de viteză". LE Încadrările greșite nu sunt acoperite de regula fermoarului, nici întrările pe autostradă (banda de accelerare). Editat Mai 1, 2022 de Liviu M Link spre comentariu
d2134 Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 50 minutes ago, Sharky said: Acu daca stam sa dezbatem daca e bine sa opreasca intreaga coloana pt un singur, sau 2 oameni care s-au inscris prost, atunci da....suntem miez, ce mai... Tocmai ca nu opreste nimeni. Link spre comentariu
Mircea Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 36 minutes ago, Liviu M said: Dar nu are nici un rost să "se bage" prea devreme, că se schimbă (tot) drumul în unul cu o singură bandă. De fapt, cei care vor sa intre, cu metoda fermoarului, sunt cei care vor sa intre pe autostrada, sau de pe un drum secundar pe unul principal. Experienta mi-a aratat ca cei care vor sa intre imediat ce linia continua se transforma in linie intrerupta, fiind la mila celor care ruleaza repede pe drumul principal, nu fac decat sa creeze cozi pe drumul secundar. Cei care nu intra imediat, apuca sa prinda ceva viteza si se pot inscrie mai usor in trafic. Cei care stau pana in ultimul moment sunt fie dintre cei care vor sa profite la maximum, sau tolomaci care nu au curaj sa isi ia avant si sa se integreze in trafic. Astfel ca, cei care au cel mai mic impact negativ in trafic sunt dintre cei care vad si inteleg traficul, intrand pe drumul principal la momentul potrivit. Adica, nici prea devreme, nici prea tarziu. Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 (editat) @Mircea la nemți întratul pe autostradă (de fapt banda de accelerare) nu e reglementat de regula fermoarului. Practic se aplică, dar nu e prins în "documentație". Iar pentru intersecții nici nu se pune problema. "Băgatul" de care vorbeam eu era de fapt schimbatul benzii, de pe cea care se termină, pe cea care rămâne. Editat Mai 1, 2022 de Liviu M Link spre comentariu
merck Postat Mai 1, 2022 Partajează Postat Mai 1, 2022 Regula fermoarului din punct de vedere legislativ se aplica si pe autostrada, insa din practica cand un idiot de pe banda de langa ax (deci cea pe care se merge cel mai repede)care nu a intrat din timp si are pretentia sa aplice regula fermoarului daca nu face accident sigur gatuie traficul! Viteza este prea mare si spatiul intre masini prea mic ca sa poata face manevra. Pe drumuri de 50km/h iese fermoarul, pe autostrada ... sula! La intrarea pe autostrada, pe banda de accelerare exista un indicator de cedeaza trecerea, tocmai pentru a nu se aplica regula fermoarului. Se aplica insa regula bunului simt si sunt lasati sa intre cei care vin din dreapta de pe banda de accelerare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum