Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Nu stiu cat sunt de buni "sabotii" aia sau cum se numesc dar mie mi se pare absolut uimitor ce se poate obtine cu "dotarea" aia... daca se poate numi dotare....
Ma intreb ce-ar putea face indianul ala (sau ce-o fi) daca ar avea acces la un atelier performant.

Link spre comentariu
Acum 49 minute, Sharky a spus:

Si placutele se fac praf, stai tu linistit.

 

Pai tocmai aici e deosebirea, placutele nu fac praful acela negru aderent, ala e de la grafitul din fonta.

Cel m-ai mult imi place sa curat freza sau strungul dupa prelucrat fonta...

:nerv

Daca nu-s atent ma fac pe miini ca hornarul!

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Ion_Bumbu a spus:

Sper ca nu ati aflat abia acuma ca discurile de frina sint din fonta si praful ala negru dizgratios ce de depune pe minunatele jenti de aliaj in esenta este fier si grafit, nu praf de placute...

Ce treaba au placutele și discurile de frana cu saboții recondiționati de indian, nu m-am prins, dar dacă doar atât e de comentat, e ok. Fiecare după posibilitati. 

Link spre comentariu

Au pentru ca se toarna din fonta si daca veti cauta veti gasi si meseriasii indieni care le fac si pe alea.

Sa nu credeti ca in alta parte se face altfel, procedeul este similar si calitatea similara.

Cu praful doar am facut o observatie, majoritatea cred ca-i de la placute...

Enjoy:

 

In fapt cred ca-s pachistanezi.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Din fonta turnata numai la vagoane si acum nici acolo. Trec pe nateriale compozite, fac zgomot mai putin. 

saboti-arhiva.jpeg

La masini unele placute sunt facute din amestecuri care cobtin grafit.

Link spre comentariu

Tu uite la canalul ala sau la Pakistani Truck, sa vezi acolo mecanici i meserias din vechea garda.

Aia chiar stiu ce fac, din pacate acolo mana de lucru e mai ieftina ca tehnologia, deci e plin de palmasi.

La noi deja esti platit mai bine daca dai cu trafaletele pe un perete, de unde meseriasi dinastia?

Link spre comentariu

Vad ca discuția a plecat spre praful de stele și spre naționalitatea meșterului. Eu ma minunam ca elemente de siguranță ale mașinii sunt făcute ca în evul mediu, și probabil în unele state și acceptate la vânzare. Un ferodou lipit prost pe un sabot, poate crea situații periculoase în trafic, dar asa e, mai important e praful depus sau originea meșterului. 

Link spre comentariu

Bine, de parca in china lucreaza aia mai bine.

Ferodou de cade ramane altu pe cealalta parte, ramane placutan ce mai, soferii profesionisti de fabrica pun frana cu pistonu si tot nu fac accident. Si nu, nu glumesc.

 

Mai grav e un furtun de calitate indoielnica, o guma chinezeasca de face explozie si tot asa.

Link spre comentariu

Frinele cu tambur se folosesc din anii 1900 si pina prin anii 70 nu se lipea ferodoul, se nituia si tinea poate mai bine decit lipit, asta e cea mai mica problema.

Daca cade ferodoul...frineaza singura roata, se impaneaza in celalalt sabot, deci, da, furtunele sint mult mai problematice decit un ferodo.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Sharky a spus:

 soferii profesionisti de fabrica pun frana cu pistonu si tot nu fac accident. Si nu, nu glumesc.

Eu am auzit ca șoferii profesioniști nici nu au nevoie de frana, ca de aia sunt profesioniști. Nici eu nu glumesc. 

Partea proasta e ca nu toți sunt profesioniști, și explică-i tu unui șofer de ocazie (dintre milioanele de pe șosele) ca frânele pe tambur, asa proaste cum sunt, mai bine ar renunță la ele, ca merge și fără. 

Link spre comentariu

Pui frana pe invers, cu arc care tine trasa frana si presiunea ii da drumul.

Dar nici asa nu te scuteste de belele ca parca nu ai vrea sa se blocheze o roata din senin.

 

Cel mai sfant circuite duble cap coada, de la pompa la piston.

Link spre comentariu

 Mă întreb dacă a greşit sau a făcut-o intenţionat...Se pomeneşte că ar fi fost în zona km 582-583.Câţi km a parcurs??

 Chiar dacă greşeşti sensul poţi prinde liber şi poţi întoarce maşina!...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări