Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Acum 11 minute, Mircea a spus:

LE: Am revazut clipul, sunt 5-6 secunde din momentul in care luminile clipocesc si autobuzul loveste bariera. Pare mult, insa la viteza aia, e putin. Venea prea tare ca sa mai poata opri. 

Eu ma uit la luminile din stanga imaginii si deja la secunda 0 clipocesc.

Capture-d-e-cran-2021-10-27-a-15-21-49.p

La secunda 11 deja ajunge cu botul autocarului la bariera. Din punctul meu de vedere suficient timp ca sa franezi. In plus: autocarul este limitat la 100km/h, timpul de reactie este 1 secunda in tabelul pus de mine mai sus deci are 10 secunde sa opreasca autocarul. 

 

Daca "Venea prea tare ca sa mai poata opri " este fix problema soferului. Trenul nu are nici o legatura cu faptul ca autocarul "Venea prea tare ca sa mai poata opri" si trenul il joaca intre tampoane fara nici o greata :57. Sa zica merci ca nu l-a lovit trenu'! :rade: (ca doar nu vrei sa franeze trenu' pentru ca idiotu' "Venea prea tare ca sa mai poata opri"). 

 

Acum 7 minute, norad a spus:

E presemnalizata bariera cu indicatoare rutiere?

Street view are imaginea din 2012, in realitate nu stim exact ce si cum, insa este linie dreapta, vezi clar ca ai trecere la nivel cu cale ferata. 

Link spre comentariu

Rectific: de cand putea ala sa vada luminile.

 

D-aia, intr-o tara de bezmetici, pui semnalizari si blochezi trecerea. Oricum, bariera are 4 brate. Numai 2 sunt lasate jos. Daca le lasi pe toate 4, pe unde se mai fofileaza bezmeticul?

Link spre comentariu
Acum 22 minute, Mircea a spus:

 Si unde era autobuzul (ca distanta) fata de bariera cand bariera a inceput sa inchida?

La secunda 5 incep sa se inchida barierele, el ajunge la bariera la secunda 11. Daca rula cu 90km/h si nu a franat era la 150m distanta de bariera => avea deci 86 de metri necesari sa franeze daca in secunda 5 cand avea 90km/h apasa pedala de frana (vezi tabelul pus de mine). 

Acum 2 minute, Mircea a spus:

Rectific: de cand putea ala sa vada luminile.

Dupa cum se vede, drumul este drept, deci vizibilitate avea, dar poate omu' era ocupat si nu il interesa pe el sa vada luminile :57

Link spre comentariu

Daca te uiti bine in clip, dupa accident, vezi ca tine ceva in mana dreapta. Am zis eu ca glumea Vasile, dar ala era la telefon se pare. Asa ca repet: venea prea tare ca sa mai poata opri. Nu e o scuza, e una dintre cauze. 

 

Din pacate, dupa 90 de zile, sau mai putin depinde de pile, are sa revina la metehnele din clip. Insa, tot responsabil de viata unor pasageri. Asta e trist...

Link spre comentariu

Trecerea din filmare nu este cea din google street view, acolo este un sistem cu patru ( 4 ) semibariere, Mircea si Vasile au dreptate soferul avea telefonul in mana, cel putin asa am vazut si eu.

 

 M-am uitat mai atent si rectific, da se pare ca trecerea este cea din google street view, dar intre timp s-a schimbat configuratia, asta imi spune ca trecerea printre semibariere este o practica in zona. 

Editat de Barbu Paul
Link spre comentariu

Situația imposibilă în care s-a aflat șoferul unei autoutilitare, răsturnată de un jeep ce făcea o depășire pe linie continuă

 

Citat

Din imagini se observă o autoutilitară care vrea să vireze pe un drum la sânga, însă înaintea acestei manevre observă din spate două TIR-uri care vin cu viteză și se angajează în depășire pe linie continuă. Șoferul autoutilitarei decide să faca loc TIR-urilor, plasându-se în partea dreaptă a șoselei.

WTF??? Deci de acum tirurile in Romania circula ca un UK???

 

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=b839a5668dce0f8af1

Link spre comentariu

Si-n plus viteza cel mai probabil mult peste 50...

La atat de multe depasiri cretine am asistat incat par sa-si faca usor loc in cotidian...nimanui nu mai pare sa-i pese de linia aia continua.

Link spre comentariu

Inseamna ca ati circulat putin...

In acelaccident amindoi sint vinovati, cel cu utilitara trebuia sa se asigure la schimbarea directiei de mers.

Nici unde nu scrie ca daca este linie continua asigurarea nu se face!

Jeepul clar, a depasit pe linie continua si nu a tinut cont de intentia celui cu utilitara de a schimba directia de mers.

 

 

Link spre comentariu

Am vazut eu.

Se mergea cu 40, era o localitete unde limita era de 50.  Un tir si o basculanta erau in fata mea si m-am gandit ca asa merg ei.

La un moment dat se baga in depasire si vad ca in fata lor dormea unul la volan. L-am depasit si eu imediat.

Pe linie continua, fara curbe sau alte situatii.  A urmat si linie discontinua cand au inceput curbele.

 

Link spre comentariu
Acum 22 minute, Ion_Bumbu a spus:

Nici unde nu scrie ca daca este linie continua asigurarea nu se face!

Dar in tarile civilizate unde nu sunt marlani astfel de accidente nu se produc, deci tragi si tu concluzia care-i buba :57

Link spre comentariu

Buba este ca majoritatea n-au habar ca asigurarea se face indiferent de ce linie ai in stinga ta!

In tarile "civilizate" sint mirlani si tantalai girla insa ne place noua sa-i vedem ca pe niste exemple nemaipomenite, mai ales pe nemti.

Din pacate avem 2 exemple, pe Joianis si pe Frtiz, primarul Timisoarei, neamt get beget!

 

Acum 39 minute, merck a spus:

Ai vazut tu real doua tiruri care depasesc pe sector de drum cu linie continua??? Nu cred! 

Daca ati fi circulat cit mine pe Valea Muresului, Lipova-Deva ati fi vazut muult mai multe, inclusiv TIR aterizat pe calea ferata.

La iesirea din Varadia de Mures, spre Lipova erau astfel de puncte critice unde TIR-ul vedea de departe si desi era linie continua depaseau si erau in coloana...

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări