Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


Postări Recomandate

Incredidibil dar adevarat! acolo mecanicul de locomotiva nu respecta legea.

Citat

Da, conform Regulamentului de circulație pe calea ferată din România, mecanicul de tren are responsabilitatea de a se asigura că barierele sau semibarierele de la trecerile la nivel sunt în poziția corectă, adică sunt coborâte și funcționează corect.

Mai precis, mecanicul trebuie să verifice următoarele aspecte:

Barierele sau semibarierele sunt coborâte: Mecanicul trebuie să se asigure că barierele care opresc circulația rutieră sunt coborâte complet înainte de a traversa trecerea la nivel. Dacă barierele nu sunt coborâte, trenul nu trebuie să continue deplasarea.

Semnalele luminoase și acustice sunt în funcțiune: Pe lângă verificarea poziției barierelor, mecanicul trebuie să fie atent și la funcționarea semnalelor luminoase (de exemplu, luminile roșii intermitente) și acustice, care avertizează participanții la traficul rutier despre apropierea trenului.

Dacă barierele sunt defecte sau nesigure, mecanicul are obligația de a lua măsuri suplimentare, cum ar fi:

Reducerea vitezei trenului.

Utilizarea semnalului sonor pentru a avertiza vehiculele de apropierea trenului.

Oprirea trenului, dacă se constată o defecțiune gravă a barierelor sau dacă trecerea la nivel nu poate fi traversată în siguranță.

 

Link spre comentariu
Acum 33 minute, Sharky a spus:

Ma bucur ca au aparut expertii.

@Sharky Watch your mouth!

Tie tiam spus ca orbu' gainii nu e ce crezi tu, e nictalopie si acolo nu e cazul!

 

Acum 5 minute, validae a spus:

Mecanicul ăla a fost prea blând cu cretinul,

La voi in Oltenia a fost o baba care a spus: pune, mama, o patura pe cap; nu vezi ca asuda?

 

Acum 8 minute, validae a spus:

Eu în locul mecanicului,

Tu n-o sa fii niciodata mecanic...

 

 

Link spre comentariu
Acum 29 minute, validae a spus:

Indicatorul „Crucea Sfântului Andrei” se montează la trecerea de nivel cu calea ferată.

Tu te-ai uitat la film? Unde ai vazut crucea Sf. Andrei?

Acolo e o bariera care nu functioneaza corect...

 

Acum 28 minute, validae a spus:

De aia nici n-am vrut să mă fac mecanic

Cred ca nu ai vrut sa te faci mecanic fiindca era prea mult de invatat

 

Link spre comentariu

Hai să terminăm odată cu episodul ăsta, nu vrei ? Citește Codul Rutier și vezi ce obligații au șoferii în situațiile respective (cu sau fără bariere) și apoi mai discutăm, da ? Și nu îți da cu părerea despre capacitatea intelectuală a cuiva pe care nu-l cunoști, mecanicia nu m-a atras niciodată și nici n-ar putea.Nu sunt făcut să stau captiv atâtea ore în cutiuța aia de metal, de aia am preferat să le repar, nu să le conduc.

Continuarea discuției pe tonul ăsta nu-ți va ajuta cu nimic, crede-mă, oricum deja ți-am tolerat niște măgării. Hai să trecem peste asta.

Link spre comentariu

Nu e vorba de codul rutier...

Poate ala gras cu masina mica, care ia aratat mecanicului ca nu avea de ce sa opreasca, a fost chiar seful mecnicului care sufla ca prostu in goarna.

Nu o mai luati asa simplu: trenul are prioritate si ceilalti se opresc..

Trenul nu e facut Impotriva celorlalti ci pentru ceilalti..

 

Link spre comentariu

Nu-i de gluma cu trenul, am prins bariere automate ridicate si acceleratul care venea la blana pe sine.

Adevarat ca nici lumina alba de confirmare a functionarii barierei nu mergea.

Oricum cind trec peste o trecere de nivel cu bariere ma asigur bine de tot, e mai sigur asa pentru mine, de 2 ori am vazut bariera pe liber si trenul venea, noroc ca nu s-a bagat niciunul.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Citat

Adevarat ca nici lumina alba de confirmare a functionarii barierei nu mergea.

Ai ajuns la o varsta pe care unii o invidiaza si ai ramas cu mintea de la kindergarden.

 

Eu cind am dat examen pentru permis in oras erau tot felul de treceri. Nu se speria nimeni de tren.

Link spre comentariu

Nu se speriau de tren, pentru că erau șoferi mult mai puțini decât acum și erau testați și mai ales instruiți mai bine decât acum.

Ce să mai zic acum, când întâlnesc des mașini de școală auto circulând fără lumini, m-am pomenit odată cu una pe contrasens la trecerea pe un podeț... ce să mai învețe viitorii șoferi de la astfel de instructori de doi bani ? Cum se trag ,,liniuțe,, pe nas ? Și am menționat și slaba pregătire a unor mecanici de tren din noua generație...dar atât se poate la noi.Din păcate....

Câte cazuri recente de accidente mortale la treceri peste calea ferată ați văzut la tv ? Trec șoferii noștri ca orbeții, fără măcar să încetinească, uneori chiar ignorând trenul care se apropie vizibil.

Scria @daniels anterior că ,,nimeni în lume n-a fost testat la examenul auto privind circulația pe calea ferată,,.E adevărat, dar parțial.Depinde de polițistul care testează...

Dar despre circulația peste trecerile la nivel cu calea ferată au fost instruiți (sau trebuia), fiindcă în Codul rutier sunt acele articole pe care trebuie să le cunoști ca șofer și mai ales să le și respecți, dacă ții la viața ta și a celor din mașina ta.....

Putea să fie la fel de bine și șeful mecanicului, dar pentru ceilalți participanți la traficul auto, gestul lui ca șofer cum putea să pară ? De aia a și postat incidentul, acum oricine are ori cameră de bord sau un telefon mobil și poate să te facă de bîlci dacă nu ești singur în trafic.

Ideea e să descurajăm mai ales șoferii să nu stea cu ochii în mobile pe drum, astea sunt mai rele decât alcoolul uneori.Cred că un șofer care a consumat puțin (nu ,,mangă,, sau în comă) e uneori mai ,,prezent,, în trafic decât unul care stă cu ochii în mobil și cu o mână pe volan.Ăsta cu telefonul în mână nu vede secunde bune ce se întâmplă în fața lui, iar când vede, e uneori ultima imagine din viață....

Am încercat și eu asta, dar nu am ținut telefonul în mână decât să răspund sau să închid apelul.Te distrage extraordinar vorbitul la telefon, nu vezi deloc pericolele de pe drum, un pieton neatent sau iresponsabil (cu căștile în urechi) și care acordă atenție mai mult cântăreței Taylor Swift decât blocajului rutier din față....

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări