Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Semnalizare dinamica


MisterSm

Postări Recomandate

Ca sa nu mai zică nimeni ca ar încurcă pe cineva banda led este pusa pe farurile din fata nu încurcă pe nimeni în spate. Mie oricum îmi merge pe poziții de ceva timp dar am vrut sa fie și semnalizarea dar totuși sa rămână și cea din fabrica deci oricum tot pe același far ar semnaliza nu are cum sa deruteze pe nimeni

Editat de MisterSm
Link spre comentariu

Vă salut prieteni.., sincer sunt onorat că mă aflu în compania unor oameni iscusiți în domeniu.
Citesc cu multă atenție evoluția în domeniu și mă minuez în special de cunoștințele lui @validae, căruia îi mulțumesc și pe această cale pentru răbdarea și amabilitatea de care dă dovadă, încercând să explice unor afoni de teapa mea.
Subiectul cu semnalizările dinamice mă îngrijorează.., din câte am înțeles de la @validae, pentru a le pune în funcțiune este nevoie de „mațe” și altă „ciulama” de piese elecronice.., deci ce este de făcut sau mai bine zis, se găsesc astfel de componente intermediare între sursa semnalizării originale și cea dinamică?
Dacă nu, măcar ați auzit de un Service specializat în acest domeniu?
Mulțumesc și tuturor o seară minunată.

Link spre comentariu
Acum 26 minute, Ibraim Ali a spus:

Vă salut prieteni.., sincer sunt onorat că mă aflu în compania unor oameni iscusiți în domeniu.
Citesc cu multă atenție evoluția în domeniu și mă minuez în special de cunoștințele lui @validae, căruia îi mulțumesc și pe această cale pentru răbdarea și amabilitatea de care dă dovadă, încercând să explice unor afoni de teapa mea.
Subiectul cu semnalizările dinamice mă îngrijorează.., din câte am înțeles de la @validae, pentru a le pune în funcțiune este nevoie de „mațe” și altă „ciulama” de piese elecronice.., deci ce este de făcut sau mai bine zis, se găsesc astfel de componente intermediare între sursa semnalizării originale și cea dinamică?
Dacă nu, măcar ați auzit de un Service specializat în acest domeniu?
Mulțumesc și tuturor o seară minunată.

Are dreptate în ce spune el dar e un pic prea complicat pentru aceasta aplicație, sunt benzi cu led mai scumpe sau făcute special pentru aceste semnalizări dar sunt mult mai scumpe, oricum eu ma gândeam de la început ca în filtru ca la un redresor monofazat ar trebui sa fie de ajuns dar nu știu ce capacitate sa pun la condensator. 

Nu știu de ce mulți au sărit ca sunt ilegale și ca ii încurcă pe alți în trafic (nici eu nu sunt de acord cu alea puse la portbagaj) dar unele puse în stopurile din spate sau în faruri nu încurcă cu nimic(unele vin cu asa ceva din fabrica) 

Eu zic sa o luam de la început(nu am explicat nici eu bine ce am vrut). Deci am nevoie de valoarea unui condensator pentru o tensiune la fel ca cea de la ieșirea unui redresor monofazat(aproape identica cea de la mine are forma dreptunghiulara nu sinusoidala) durata unui semnal din câte am observat e de 4 ms și sunt la o distanta tot de 4ms una de alta (perioada 8ms dacă țin minte denumirea). Deci am nevoie de un filtru care pe acele 4 ms sa reușească sa mențină o tensiune măcar de 10v

IMG_20200217_210546.jpg

Editat de MisterSm
Link spre comentariu

Despre limitele acceptate de RAR privind modificările în vederea omologării, am găsit acest material în care reprezentantul RAR explică ce e și ce nu e voie să modifici la o mașină.
Pe mine m-a interesat numai montarea de proiectoare bi-led și semnalizare dinamică, ceea ce este acceptat dacă mașina are farurile cu reglaj electric și duze pentru spălarea farurilor.., cu condiția ca toate modificările să fie efectuate de o firmă secializată (agreată de RAR).
Repet și pe această cale, știe cineva o astfel de firmă?
Mulțumesc.

Editat de validae
spălarea, RAR, ....erori de scriere (săparea, RAT)
Link spre comentariu

@Dxxx
Stimabile.., poate că unii vor să facă modificări neautorizate, caz în care îți dau perfectă dreptate. Dar sunt și unii care vor să intre în legalitate cu toate modificările (printre ei se numără și subsemnatul).
Consider că pe drumurile publice circulă tot soiul „cașcaravete” depășite și uzate fizc și moral care lasă în urmă fum, mai rău ca un Trabant.., mai mult de atât, dacă e să ne rezumăm doar la cauzele accidentelor rutiere, vom constata că majoritate au ca culpă depășirea limitei de viteză, oboseală, alcool, droguri, etc. Deci implicarea sistemului de iluminat ca și o culpă directă, nu credă să depășească 1%/accidente.
Consider că atenția la volan e factorul esenția pentru evitarea potențialelor accidente rutiere și în nici un caz farurile cu LED, DRL sau cele montate în lămile din spatele autoturismelor. Dacă ar fi să fi fost un pericol iminent (ex), nu s-ar fi montat milioane de leduri în localități în perioada sărbătorilor care distrag atența șoferilor.., un accident poate fi provocat și privind tocurile unei cucoane apetisante care merege pe trotuar și atunci ce e de făcut.., să le interzicem să nu mai meargă pe stradă? Eu zic că totul ține de experiența și responsabilitatea fiecărui participant la trafic.
Cu stimă
 

Editat de Ibraim Ali
Link spre comentariu

ms insemana pe romaneste "milisecunda"

 

Daca acolo vorbesti de 4ms, atunci probabil suntem de pe planete diferite.

 

De obicei permit fiecaruia sa se exprime liber, aici toti schimbam pareri, fiecare cu nivelul lui.

Daca insa discutam de marimi fizice despre care trebuia sa invatam prin clasa a cincea (multipli-submultipli, adica) si nu le prea stapanim... nu am altceva de facut decat sa inchid subiectul... pentru ca aici discutam despre leduri si nu lamurim cunostinte de baza, aia este pentru sectiunea de incepatori.

 

Asta pentru ca INITIATORUL subiectului spune asa-ceva pe propriul lui topic.

Editat de Dxxx
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări