Faker Postat Februarie 14, 2020 Partajează Postat Februarie 14, 2020 (editat) Am intrebat de masina pt ca la anumite marci auto, cablul de + la alternator nu merge direct la baterie. De ex la Golf 4 cablul merge intr un panou de sigurante si dupa aia la baterie. La alte modele trece pe la electromotor si dupa aia la baterie. Sint cabluri posibil cu probleme la sertizarile papucilor, contacte imperfecte..etc Mai poate sa fie o masina cu incarcare inteligenta, adica alternatorul incarca doar cand este ‘rugat’ cum e la majoritatea auto mai noi. Un alternator care e in stand by, e posibil sa apara fluctuatii de tensiune, insa cand apare un consumator sanatos acesta trebuie sa incarce, iar cu baterie tampon, nu ar trebui sa apara acele ‘flicariri’ Personal,caci cu alternatoare si electrica auto ma ocup, cam din anii 2000 sint rare masinile care au alternatir sub 100A. Curent cu care poti suda, nu sa faci un difuzor sa baraie. Editat Februarie 14, 2020 de Faker Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Februarie 14, 2020 Partajează Postat Februarie 14, 2020 (editat) eu stiam ca watul muzical nu este VA pe care-l stim noi... mai pe scurt, Toxic TX-1500N consuma 32,5A Asta daca nu cumva producatorul minte..si e posibil sa minta si-asa. Editat Februarie 14, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
Alphsoo Postat Februarie 14, 2020 Partajează Postat Februarie 14, 2020 Watul muzical este watul RMS si da, nu este egal cu VA pt. ca sarcina este nu este pur rezistiva, totusi diferenta este destul de mica. LA difuzoare mai nou umfla un un pic puterea cu standardul AES. Unii producatori de difuzoare mai adauga Power Program, aproximativ dublu fata de RMS si Peak ce este de 4 ori mai mare decat RMS. Desigur ca avem watul chinezesc fara numar iar ala e pus dupa cum are chef orezarul. Link spre comentariu
Marian Postat Februarie 15, 2020 Partajează Postat Februarie 15, 2020 9 hours ago, Gilbert Sparios said: eu stiam ca watul muzical nu este VA pe care-l stim noi Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul. Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm. Ce zice productorul in manual sunt minciuni gogonate, gogosi pentru naivi. Link spre comentariu
Andrew91 Postat Februarie 15, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2020 Acum 19 ore, Faker a spus: Am intrebat de masina pt ca la anumite marci auto, cablul de + la alternator nu merge direct la baterie. De ex la Golf 4 cablul merge intr un panou de sigurante si dupa aia la baterie. La alte modele trece pe la electromotor si dupa aia la baterie. Sint cabluri posibil cu probleme la sertizarile papucilor, contacte imperfecte..etc Mai poate sa fie o masina cu incarcare inteligenta, adica alternatorul incarca doar cand este ‘rugat’ cum e la majoritatea auto mai noi. Un alternator care e in stand by, e posibil sa apara fluctuatii de tensiune, insa cand apare un consumator sanatos acesta trebuie sa incarce, iar cu baterie tampon, nu ar trebui sa apara acele ‘flicariri’ Personal,caci cu alternatoare si electrica auto ma ocup, cam din anii 2000 sint rare masinile care au alternatir sub 100A. Curent cu care poti suda, nu sa faci un difuzor sa baraie. Un un Renault Clio an 2002. Acum 9 ore, Marian a spus: Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul. Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm. Ce zice productorul in manual sunt minciuni gogonate, gogosi pentru naivi. V-am spus, am avut si amplificator mai mic si subwoofer mai mic, aceeasi problema. Doar la volum mic nu am probleme cu fluctuatia de lumina. Link spre comentariu
George Postat Februarie 15, 2020 Partajează Postat Februarie 15, 2020 Acum 9 ore, Marian a spus: Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul. Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm. Pai sigur, un amplificator potent se recunoaste imediat dupa aglomerarea sau rarefierea pieselor din interior. versus Link spre comentariu
Marian Postat Februarie 15, 2020 Partajează Postat Februarie 15, 2020 18 minutes ago, Andrew91 said: V-am spus, am avut si amplificator mai mic si subwoofer mai mic, aceeasi problema. Doar la volum mic nu am probleme cu fluctuatia de lumina. Am impresia ca faci misto de noi... Joi ai zis ca faci ceva verificari, au trecut 2 zile dar ciuciu verificari. Mai mult decat atat, a trecut fix o saptamana de la deschiderea topicului, si pana acum n-ai avut timp decat sa spui abea azi despre ce masina este vorba. Ce sens are topicul asta daca tie ti se rupe de ce ti se sugereaza? Imi pare rau daca par dur insa zau asa, mi se pare inadmisibila atitudinea ta, daca erai serios cu topicul asta ai fi venit din start cu detalii, si ai fi verificat indata ce ti s-a sugerat. Dar asa nu pare altceva decat un topic deschis la misto. Daca era dupa mine era sters deja! Link spre comentariu
Andrew91 Postat Februarie 15, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2020 (editat) Acum 43 minute, Marian a spus: Am impresia ca faci misto de noi... Joi ai zis ca faci ceva verificari, au trecut 2 zile dar ciuciu verificari. Mai mult decat atat, a trecut fix o saptamana de la deschiderea topicului, si pana acum n-ai avut timp decat sa spui abea azi despre ce masina este vorba. Ce sens are topicul asta daca tie ti se rupe de ce ti se sugereaza? Imi pare rau daca par dur insa zau asa, mi se pare inadmisibila atitudinea ta, daca erai serios cu topicul asta ai fi venit din start cu detalii, si ai fi verificat indata ce ti s-a sugerat. Dar asa nu pare altceva decat un topic deschis la misto. Daca era dupa mine era sters deja! Scuza-ma, insa, nu sunt tocmai intr-o perioada prea buna, am avut ceva probleme si nu am avut timp. Oricum prefer sa las mai bine pe cineva cu ceva experienta pe partea asta de electrica. Editat Februarie 15, 2020 de Andrew91 Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Februarie 15, 2020 Partajează Postat Februarie 15, 2020 Acum 1 oră, Andrew91 a spus: Scuza-ma, insa, nu sunt tocmai intr-o perioada prea buna, am avut ceva probleme si nu am avut timp. Oricum prefer sa las mai bine pe cineva cu ceva experienta pe partea asta de electrica. mi se pare o alegere corecta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum