Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cum se monteaza si incarca condensatorul?


Andrew91

Postări Recomandate

Am intrebat de masina pt ca la anumite marci auto, cablul de + la alternator nu merge direct la baterie. De ex la Golf 4 cablul merge intr un panou de sigurante si dupa aia la baterie. La alte modele trece pe la electromotor si dupa aia la baterie. Sint cabluri posibil cu probleme la sertizarile papucilor, contacte imperfecte..etc

Mai poate sa fie o masina cu incarcare inteligenta, adica alternatorul incarca doar cand este ‘rugat’ cum e la majoritatea auto mai noi. Un alternator care e in stand by, e posibil sa apara fluctuatii de tensiune, insa cand apare un consumator sanatos acesta trebuie sa incarce, iar cu baterie tampon, nu ar trebui sa apara acele ‘flicariri’

Personal,caci cu alternatoare si electrica auto ma ocup, cam din anii 2000 sint rare masinile care au alternatir sub 100A. Curent cu care poti suda, nu sa faci un difuzor sa baraie.

Editat de Faker
Link spre comentariu

eu stiam ca watul muzical nu este VA pe care-l stim noi...

mai pe scurt, Toxic TX-1500N consuma  32,5A

 

Asta daca nu cumva producatorul minte..si e posibil sa minta si-asa.

Editat de Gilbert Sparios
Link spre comentariu

Watul muzical este watul RMS si da, nu este egal cu VA pt. ca sarcina este nu este pur rezistiva, totusi diferenta este destul de mica. LA difuzoare mai nou umfla un un pic puterea cu standardul AES. Unii producatori de difuzoare mai adauga Power Program, aproximativ dublu fata de RMS si Peak ce este de 4 ori mai mare decat RMS. Desigur ca avem watul chinezesc fara numar iar ala e pus dupa cum are chef orezarul.

Link spre comentariu
9 hours ago, Gilbert Sparios said:

eu stiam ca watul muzical nu este VA pe care-l stim noi

Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul.

Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm.

Ce zice productorul in manual sunt minciuni gogonate, gogosi pentru naivi.

Link spre comentariu
Acum 19 ore, Faker a spus:

Am intrebat de masina pt ca la anumite marci auto, cablul de + la alternator nu merge direct la baterie. De ex la Golf 4 cablul merge intr un panou de sigurante si dupa aia la baterie. La alte modele trece pe la electromotor si dupa aia la baterie. Sint cabluri posibil cu probleme la sertizarile papucilor, contacte imperfecte..etc

Mai poate sa fie o masina cu incarcare inteligenta, adica alternatorul incarca doar cand este ‘rugat’ cum e la majoritatea auto mai noi. Un alternator care e in stand by, e posibil sa apara fluctuatii de tensiune, insa cand apare un consumator sanatos acesta trebuie sa incarce, iar cu baterie tampon, nu ar trebui sa apara acele ‘flicariri’

Personal,caci cu alternatoare si electrica auto ma ocup, cam din anii 2000 sint rare masinile care au alternatir sub 100A. Curent cu care poti suda, nu sa faci un difuzor sa baraie.

Un un Renault Clio an 2002.

Acum 9 ore, Marian a spus:

Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul.

Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm.

Ce zice productorul in manual sunt minciuni gogonate, gogosi pentru naivi.

V-am spus, am avut si amplificator mai mic si subwoofer mai mic, aceeasi problema. Doar la volum mic nu am probleme cu fluctuatia de lumina.

Link spre comentariu
Acum 9 ore, Marian a spus:

Nu stiu ce stiai tu dar noi discutam despre puterea rms a unei unde sinusoidale pe o sarcina rezistiva data, asta e standard-ul.

Asa cum zicea @Dj_Dog ampliful aici de fata stie cam 80W per canal pe 4 Ohm.

 

Pai sigur, un amplificator potent se recunoaste imediat dupa aglomerarea sau rarefierea pieselor din interior.

 

23285102-0215.jpg  versus  fhj.png

Link spre comentariu
18 minutes ago, Andrew91 said:

V-am spus, am avut si amplificator mai mic si subwoofer mai mic, aceeasi problema. Doar la volum mic nu am probleme cu fluctuatia de lumina.

Am impresia ca faci misto de noi...

Joi ai zis ca faci ceva verificari, au trecut 2 zile dar ciuciu verificari.

Mai mult decat atat, a trecut fix o saptamana de la deschiderea topicului, si pana acum n-ai avut timp decat sa spui abea azi despre ce masina este vorba.

Ce sens are topicul asta daca tie ti se rupe de ce ti se sugereaza?

Imi pare rau daca par dur insa zau asa, mi se pare inadmisibila atitudinea ta, daca erai serios cu topicul asta ai fi venit din start cu detalii, si ai fi verificat indata ce ti s-a sugerat.

Dar asa nu pare altceva decat un topic deschis la misto.

Daca era dupa mine era sters deja!

Link spre comentariu
Acum 43 minute, Marian a spus:

Am impresia ca faci misto de noi...

Joi ai zis ca faci ceva verificari, au trecut 2 zile dar ciuciu verificari.

Mai mult decat atat, a trecut fix o saptamana de la deschiderea topicului, si pana acum n-ai avut timp decat sa spui abea azi despre ce masina este vorba.

Ce sens are topicul asta daca tie ti se rupe de ce ti se sugereaza?

Imi pare rau daca par dur insa zau asa, mi se pare inadmisibila atitudinea ta, daca erai serios cu topicul asta ai fi venit din start cu detalii, si ai fi verificat indata ce ti s-a sugerat.

Dar asa nu pare altceva decat un topic deschis la misto.

Daca era dupa mine era sters deja!

Scuza-ma, insa, nu sunt tocmai intr-o perioada prea buna, am avut ceva probleme si nu am avut timp. Oricum prefer sa las mai bine pe cineva cu ceva experienta pe partea asta de electrica.

Editat de Andrew91
Link spre comentariu
Acum 1 oră, Andrew91 a spus:

Scuza-ma, insa, nu sunt tocmai intr-o perioada prea buna, am avut ceva probleme si nu am avut timp. Oricum prefer sa las mai bine pe cineva cu ceva experienta pe partea asta de electrica.

 

mi se pare o alegere corecta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări