Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

alimentare amplificator

Vizitator claudyubz

Postări Recomandate

Vizitator claudyubz

sal..am si eu o intrebare:Sunt incepator si m-am gandit sa incerc sa fac un amplificator pt o camera de vreo 25 mp. Referitor la intrebarea mea,daca am un traf de 2x12V la 2A si folosesc o sursa de alimentare redresata si stabilizata ca aceasta http://www.psc-audio.ro/catalog/product ... 6539e8d8d0

,pot alimenta un kit ca acesta http://www.hi-end.ro/product_info.php?c ... cts_id=366?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mircea888

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

vezi ca nu pot sa vad sursa, cred ca trebuie sa am cont.dupa redresare si filtrare vei avea +/-18VDC in gol(scade cu cativa volti in sarcina) iar TDA7294 se alimenteaza la +/-30-35VDC pentru a obtine 70w pe 4 ohmi, traful tau are tensiunea prea mica, cred ca va merge dar vei avea o putere mica, nu are rost. trebuie un traf de 2x24V care scoate minim 3A, 2A e cam putin.cu traful pe care-l ai acum poti alimenta ceva amplificatoare auto, poti face un amp de 2x10w la 4ohmi.

Link spre comentariu
Vizitator releu

Sunt incepator si m-am gandit sa incerc sa fac un amplificator pt o camera de vreo 25 mp

Pentru o camera de 25mp trebuie sa ai un amplificator care sa-ti dea stereo cel putin un 100W. Cu transformatorul pe care il ai, precum spunea si mircea calin mai sus nu o sa poti face un amplificator mai mare de 2x10Wrms in 4Ohmi. Asa ca...schimba transformatorul: minim 200VA, 2x24V.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante