Vizitator Postat Ianuarie 2, 2020 Partajează Postat Ianuarie 2, 2020 (editat) La astea noi scrie in manual (nu precizeaza cu cat) ca durata de spalare se poate prelungi: daca variatie de tensiune, daca necentrare, daca depasire greutate maxima, daca presiune apa mica...daca...daca...daca. Cu aia veche, ma durea undeva, setam programul si ii dadea bice doua ore acolo, cu ea incarcata ochi (si m-a tinut 16 ani cu mici reparatii necostisitoare, am renuntat la ea din probleme mecanice)...acum...esti la cheremul lor, faci rugaciuni si spala la fel. P.S.-mai ramane sa scoata d'alea cu fise sa-mi ia si banii/spalare. Asta cu clasa de consum A+++ e o mare vrajeala comerciala. Consumul se reduce prin algoritmi de eficientizare a spalarii, nu prin algoritmi capcana conditionati de niste parametrizari. Nu mai vorbesc cat de prost sunt traduse si structurate noile manuale, fara nicio logica tehica si nicio explicatie si fara nicio conexiune intre capitole. Te trimite ca pe prost de la Ana la Caiafa si iti tranteste o descriere cu exprimare si logica de retardati. Editat Ianuarie 2, 2020 de Vizitator Link spre comentariu
Rumi Postat Ianuarie 3, 2020 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2020 Da,aveti dreptate!Eu,din fericire,datorită părerilor dumneavoastră,am reusit sa scap de acest stress, cum am mai spus,folosesc acum stabilizator si este NEASTEPTAT de bine.Vă doresc tuturor un an nou cu sănătate și bucurii! Link spre comentariu
BRANCA Postat Ianuarie 9, 2020 Partajează Postat Ianuarie 9, 2020 (editat) Aici,glumind,cum zice un amic de-al meu,"mutati-va la oras"!...Ce fel de retele slabe aveti? Sunt la treia masina Whirlpool si n-am patit chestii din astea cu prelungire program!La tara am una mai veche ca a lui doru3160 care n-are nicio treaba cu reteaua superslaba... Am postat mai mult sa va recomand ca,daca vi se duce rulmentul de la cuva,sa priviti cu circumspectie operatia de remediere.La mine facut interventie echipa specializata,cu taiere cuva plastic si relipire ulterioara.Tinut rulmentul nou fix...2 saptamani!Ajunsa la reciclare,de nervi.Deci ,daca se poate executa lucrarea,obligatoriu schimbat si axul tripoda de la cuva!Altfel... Am precizat "daca se poate" deoarece la multe masini noi de spalat configuratia cuvei nu permite! Editat Ianuarie 9, 2020 de BRANCA Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 9, 2020 Partajează Postat Ianuarie 9, 2020 (editat) Era gata gata sa fac cu mana mea lucrarea aia cu rulmentii si cuva (schimbare)...dar cand am vazut ca era cuva de otel si incapsulata...m-am dezumflat instantaneu. Am zis "duca-se, alta noua!". Editat Ianuarie 9, 2020 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 9, 2020 Partajează Postat Ianuarie 9, 2020 Eu recomand ca atunci când se duc rulmenţii, să vă luaţi altă maşină.....şi pe cât posibil una cu încărcare verticală.Asta fiindcă au greutatea tamburului susţinută în mod simetric în două puncte, iar uzura rulmenţilor e mai redusă decât la maşinile cu încărcare orizontală.Eu am renunţat la prima maşină de spălat după zece ani fiindcă ruginise, i s-a ars motorul şi colac peste pupăză, placa electronică dădea comenzi contradictorii (acţiona releele de inversare sens simultan), dar rulmenţii cuvei erau încă în stare perfectă, deşi fusese folosită la greu... Link spre comentariu
victor Postat Octombrie 31, 2020 Partajează Postat Octombrie 31, 2020 Buna seara,am o masina de spalat cu al saselea simt dar care nu isi ia nici o comanda electrica pentru a fi functionala. nu se aprinde nimic la ea.daca ma puteti ajuta cu vreo idee,multumesc Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 31, 2020 Partajează Postat Octombrie 31, 2020 (editat) Verifici prima dată priza....am fost la un fost coleg la 25 km doar ca să îi repar priza, că maşina era bună.Dar omul nu se gândise să încerce şi altă priză...se mai întâmplă. Apoi ar fi bine să verifici ştecherul maşinii şi filtrul EMI montat imediat după intrarea cablului de reţea în carcasa maşinii, uneori i se încing mufele şi se întrerup legăturile.Cam aşa arată: Dacă şi ăla e bun, suspectezi sursa plăcii electronice.Acolo trebuie să măsori nişte chestii, pe care le vom detalia ulterior, dar e bine să pui o poză clară de aproape cu placa, să vedem ce sursă are.Asta ca să nu fim nevoiţi să căutăm adânc după documentaţii greu de găsit, până la urmă e interesul tău... Editat Octombrie 31, 2020 de validae Link spre comentariu
-Daniel Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Salutari! Mi s-au schimbat rulmentii la cuva fiindca incepusera sa huruie. Problema este ca acum cuva imi pare infranata si ca se invarte greoi. Am decuplat-o de la motor si cand incerc s-o invart cu mana, de-abia face cateva ture si imediat se opreste. Nu m-ar deranja neaparat, dar masina nu mai poate sa-si faca programul de spalare, findca atunci cand trebuie sa miste cuva in ambele sensuri, nu mai are putere (cel putin, in sensul invers de cel al centrifugarii, nu mai poate sa invarta), ca si cum motorul n-ar mai face fata la sarcina. A trebuit sa evacuez apa, sa pun masina doar pe centrifugare, si sa-mi scot hainele din ea. La centrifugare, aparent, face fata, fiindca nu mai este apa in cuva, insa simt ca se chinuie sa intre in turatie. Sa aiba ceva rulmentii noi, infranand miscarea de rotatiea cuvei? Ar putea sa fie stricati din fabrica? Intrebarea principala ar fi: este normal ca, dupa schimbarea rulmentilor, cuva sa se invarta greoi chiar si fara a fi cuplata la motor? Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Eu cred că cine a schimbat rulmenţii a făcut o greşeală şi ori a lovit capacul unuia din rulmenţi, cauzând frecare cu colivia de bile, ori a omis să monteze vreun amortizor şi tamburul freacă în cuvă.Ar trebui să-i semnalezi situaţia... Link spre comentariu
-Daniel Postat Decembrie 20, 2020 Partajează Postat Decembrie 20, 2020 Multumesc. Am sa vorbesc cu meseriasul. Link spre comentariu
valivoi Postat Decembrie 20, 2020 Partajează Postat Decembrie 20, 2020 Sau a avut un pic uzate cotele de rulment pe ax si le-a cherneruit prea proieminent,sau dupa montare rulmentii nu au fost scosi din presiune. Link spre comentariu
ady2006 Postat Decembrie 20, 2020 Partajează Postat Decembrie 20, 2020 Am un FSCR70414. Doar probleme am avut cu ea de la inceput. Modelul asta este cu butoane tip touch. Toate mergeau impecabil mai putin cel de "start". Te rugai de el sa porneasca spalarea. Umezeam degetul, incercam cu cealalta mana ....dezastru. O lua dupa o jumatate de ora de resetari si nervi. Cat a fost in garantie, am reclamat problema. Dupa vre-o 6 saptamani mi-au comunicat nonsalat ca ei oricum n-au absolut nici o piesa de schimb pe stoc. Dupa ce a iesit din garantie am rezolvat problema aia prin scoaterea la exterior a senzorului butonului. Acum se blocheaza in program. Fara sa o scot din priza nu mai trece de anumite faze. Am gasit un releu de pe rezistenta de incalzire defect. L-am schimbat si frecventa blocarilor s-a redus dar din cand in cand mai face. De obicei cand nu-s acasa sa ma sune nevasta nervoasa ca iar nu merge. Cand spala, spala bine. Cand nu, e o mobila frumoasa ....inca ....ca a inceput sa rugineasca serios. Cand si cand se scurge apa din cuva de detergent si ajunge pe carcasa. Link spre comentariu
-Daniel Postat Decembrie 21, 2020 Partajează Postat Decembrie 21, 2020 I-am dus tamburul cu cuva meseriasului care mi-a schimbat rulmentii si nu i-a facut nimic; findca, dupa el, asa trebuie sa se roteasca, mai greoi. N-am avut ce sa fac, a trebuit sa accept...Era nestiinta mea contra vechimii lui de zeci de ani in reparatii de masini de spalat. Pentru ca era evident ca n-am incredere in el, mi-a zis ca daca era rau intentionat putea sa slabeasca nu stiu cum surubul la fulie si sa-mi arate ca se misca usor, scapand de mine. I-am spus ca ma duc la alt meserias cu cuva, sa vada cum se misca, iar el a zis ca daca celalalt meserias gaseste ceva gresit, imi plateste lucrarea - nu ca m-as baza pe cuvantul lui. Asta pe scurt, ca discutia a fost mai tensionata. Am contactat telefonic al doilea meserias, si a spus ca, intr-adevar, este normal sa se invarta mai greu dupa schimbarea rulmentilor...si a semeringului. Si ca daca masina isi face programul in gol, fara haine, ar trebui sa mearga si cu haine. Am facut testul: fara haine, cuva se invarte. Cand am pus haine, cuva s-a invartit pana cand a ajuns la clatire; aici, fiind mai multa apa in ea, motorul nu mai putea s-o miste, se vedea o doar o vibratie la curea. I-am spus celui de-al doilea meserias cum se comporta, si parea ca nu-si explica de ce cuva se invarte la spalare, iar la clatire, cand este doar ceva apa in plus, se blocheaza; si ca ar fi trebuit sa se rupa cureaua...Era la un client acasa si a ramas sa-l sun iarasi maine dimineata. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 22, 2020 Partajează Postat Decembrie 22, 2020 Chestia cu ,,aşa trebuie să meargă mai greu,, după schimbarea rulmenţilor nu e dovadă de profesionalism, ci de cârpaci de rahat.Cum naiba de la ăia de au asamblat maşina nu ,,mergea greu,, de nouă şi la meseriaşu ,,lu peşte,, trebuie să meargă mai greu ? Că şi producătorul a pus tot rulmenţi şi simering noi şi la el mergea uşor.... Găsiţi un meseriaş serios, care nu acceptă texte din astea ,,aşa trebuie să meargă la început, mai greu,,....că nu e deloc normal.Şi ăla primul ar trebui să vă dea măcar jumate din banii de manoperă înapoi, că e prost... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum