Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Modare Avanti Micro

elektronu85

Postări Recomandate

Va salut! Înainte de toate, as vrea sa precizez că sunt începător intr-ale undelor. Pentru inceput(și din necesitate) mi-am achiziționat o statie CB Avanti Primo(nu știu cât de bine am făcut, mai ales că ulterior am înțeles că e aceeași platformă ca la multe alte stații), principalul motiv fiind mărimea și evident prețul f bun. Statia o folosesc cu doua antene, tot de la Avanti. Inițial aveam o Avanti Volo 75, însă parcă nu prea sunt mulțumit de ea la recepție. Așa că de curand am cumpărat încă o antena Avanti Volo 160, cu care inca nu am apucat să mă joc prea mult.... Statia are putere comutabila 4-8W emisie, momentan am folosit-o doar pe LP, mi se pare suficient... Oricum daca o sa simt nevoie de putere de emisie marita, se poate adăuga oricând și foarte ușor un amplificator potent. Menționez că aș vrea să folosesc statia(mai mult pe recepție) și în mod staționar, din casa, îmi place să ascult banda! Acum întrebările mele la care v-as fi f recunoscător dacă mi-ați putea răspunde.

1. Pentru cei care au aceasta statie, sau modele echivalente: care sunt setările corecte pentru recepția cea mai calitativă? Din ce am mai citit pe ici colo am înțeles că e mai bine cu RFG dezactivat... că e mai bine. Mai exact ce face reglajul ăla de gain că eu unul nu am reușit să înțeleg....