Bogdan Tulearca Postat Decembrie 21, 2019 Partajează Postat Decembrie 21, 2019 Sunt incepator in electronica si doresc sa imi cumpar un osciloscop. Imi poate recomanda cine unul mai de buget ? Link spre comentariu
Craciun Postat Decembrie 21, 2019 Partajează Postat Decembrie 21, 2019 (editat) Salut, Vezi ca se mai vand din cand in cand pe forum E102 pe la 150-200lei. Pentru inceput daca osciloscopul e functional e bun. De asemenea mai poti cauta pe olx.ro, uite ca asta : https://www.olx.ro/oferta/osciloscop-e-0102-IDd6M4A.html#b1f3a92abe Pe olx.ro am vazut si un Philips la 400lei, acolo gasesti mai multe . Succes! Editat Decembrie 21, 2019 de Craciun Link spre comentariu
Bogdan Tulearca Postat Decembrie 21, 2019 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2019 Bine,multumesc! Link spre comentariu
Craciun Postat Decembrie 21, 2019 Partajează Postat Decembrie 21, 2019 Uite si un hameg in stare foarte buna: https://www.olx.ro/oferta/osciloscop-hameg-303-4-30mhz-IDd7VqV.html#2facc1e448 Link spre comentariu
Bogdan Tulearca Postat Decembrie 21, 2019 Autor Partajează Postat Decembrie 21, 2019 (editat) E un pic scump pentru mine, putem vorbi in PM? Editat Decembrie 21, 2019 de Bogdan Tulearca Link spre comentariu
Craciun Postat Decembrie 21, 2019 Partajează Postat Decembrie 21, 2019 Salut, Putem sa vorbim si pe PM daca vrei Link spre comentariu
Dan57 Postat Decembrie 21, 2019 Partajează Postat Decembrie 21, 2019 Iti ofer un osciloscop 2X10 Mhz. Chinezesc la 200 lei. Din pacate nu am decat o sonda pentru el. Link spre comentariu
tenzen Postat Decembrie 26, 2019 Partajează Postat Decembrie 26, 2019 Intre un tektronix si un rusesc nou,ce sa aleg?Preturile nu difera.Multumesc! Link spre comentariu
Stefan Postat Decembrie 26, 2019 Partajează Postat Decembrie 26, 2019 Îl alegi pe ăla mai performant și cu "șansă" de defectare mai mica. Tind sa spun tektronix dar nu ai precizat model și stare actuală. Link spre comentariu