Vizitator Postat Noiembrie 30, 2019 Partajează Postat Noiembrie 30, 2019 (editat) Salutare! Astazi a venit un client cu masina sa ii sterg o eroare din bord. Pacientul este un Opel vectra b, 1.8 16v, motor z18xe care avea martorul de airbag aprins. Zis si facut am conectat OPcom-ul si am vazut ca era de vina circuitul airbag-ului din stanga . Problema era din cablarie,care s a rezolvat. Cat timp a stat conectata la tester am uitat sa iau contatul cat timp am facut reparatia la cablaj. Nu a pornit, am pus bateria la incarcat si am avut surpriza sa vad ca, dupa ce am pornit masina nu se mai accelera. Am inteles din documentatie ca prin faptul ca a ramas fara tensiune ,s au sters valorile invatate de ECU a clapei. Am pus iar testerul si imi dadea eroare la clapa de acceleratie. P.S am incercat si cu alta clapa... Am rasuflat linisitit cand, dupa stergerea erorilor si a revenit , insa nu m am bucurat mult de asta. Dupa ce am oprit masina si am pornit o iar facea lafel. Ramanea turata la 1200 turatii si se auzea de parca mergea in 3 pistoane. am inteles din documentare ca trebuie adaptata clapa la Ecu... am incercat diverse sfaturi, insa nu am reusit nimic.. Nici cu OPcom ul nu o pot adapta,pentru ca nu am aceasta optiune la diagnoza... Cu ce diagnoza se poate face aceasta adaptare? ce solutii cunoasteti? Mentionez ca la prima pornire dupa stergerea erorilor oscileaza intre 1100 si 600 RPM de 2 ori ,apoi se stabilizeaza la 800 RPM.. Editat Noiembrie 30, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
cristi_bv Postat Decembrie 1, 2019 Partajează Postat Decembrie 1, 2019 (editat) Calculatorul de z18xe(simtec75) nu are nevoie de adapare la clapeta,isi face singur adaptarea atunci cand variaza turatia.In 30sec-1min ar trebui sa se stabilizeze la 800rpm.ce erori ai pe motor? Editat Decembrie 1, 2019 de cristi_bv Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 1, 2019 Partajează Postat Decembrie 1, 2019 (editat) Salut @cristi_bv Pai. P0220-(1) Circuit 2 potentiometru clapeta-tensiune mare-Prezent P1550- (4) Clapeta electronica-control sarcina (numai control aprindere) Prezent. P1526 (8) Pozitia clapetei-nu este adaptata-Prezent. Le-am scris exact cum le-a afisat OP-COM ul. Nu vrea sa se adapteze sub nicio forma,a fost lasata si 5 minute pornita si tot nu s a adaptat. Editat Decembrie 1, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
cristi_bv Postat Decembrie 1, 2019 Partajează Postat Decembrie 1, 2019 P0220-ecu defect,nu are treaba cu ce ai facut tu la airbag.vezi ce tensiuni ai pe pot clapeta 1&2.pt celelalte erori vezi furtune crapate pe la admisie. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 2, 2019 Partajează Postat Decembrie 2, 2019 (editat) Am inteles.. am mai citit pe net ca ar putea sa fie defect,dar din ce cauza? S-a stricat fix la mine.. Va dati seama ca, clientul va spune ca eu l am stricat.. Se poate repara? @cristi_bv Editat Decembrie 2, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
cristi_bv Postat Decembrie 2, 2019 Partajează Postat Decembrie 2, 2019 La cat de copt e ecu a fost suficient sa tragi mai tare de cablajul motorului si dus a fost. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum