Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Pornire grea Fiat Ducato 1.9TD an 2001


LeSage

Postări Recomandate

Da, am cumparat filtru ca in poza, un filtru simplu de motorina si am pus si supapa uni-sens pe intrarea de la filtru. 

 

Nu mai prinde aer. 

 

Dar la pornire pana se incalzeste motorul tot asa merge "intrerupt si fum alb"

 

Probabil e nevoie de alta masina :) 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 84
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • LeSage

    30

  • pop_ady44

    20

  • daniels

    10

  • Sharky

    8

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu neaparat„ Alta” masina .

Trebuie o revizie buna la motor, banuiesc ca si o garnitura de chiulasa, si o revizie la pompa de injectie .

Bine inteles ca daca caroseria merita altfel REMAT .

Link spre comentariu
  • 11 luni mai târziu...

Salut

Ai gasit problema pana pa la urma?

Cam asa se manifesta si ducato-ul meu...

Numa nu.i dau de cap cu mecanic si pimpagiu cu tot...

Pana la schimbarea distributiei mergea bine masina, acum dupa distributie schimbata + pompa de injectie revizionata, schimbate toate gatniturile, etc, incercata pe banc, nu mai sta in relantiu, ba moare motorul in mers, accelerez dar nu se intampla nimic... nu mai inteleg ce e cu masina asta!

Link spre comentariu

Cu prostalanii de prin service-uri este bine sa nu faci doua sau mai multe lucrari simultan. Faci o lucrare si apoi revii dupa o saptamana sa faci restul. 

Distributia daca nu este bine pusa ai doar pierdere de putere dar cand accelerezi trebuie sa se intample ceva si nu iti moare motorul in mers daca nu este bine pusa (ma refer la decalata cu un dinte, nu pusa la oha). As tinde sa cred ca pompa de injectie este problema (se opreste in mers). 

Ai pus o interfata de diagnoza pe ea? Daca s-a oprit in mers trebuie sa ai macar o eroare. 

Link spre comentariu

Pornire grea /sau pierdere de putere poate fi si de la un avans reglat aiurea .

Sau de la TACHETI hidraulici uzati .

Un tachet uzat nu se incarca corect si in consecinta nu deschide supapele cum trebuie.

 

Injectoarele sunt testate?

Diagnoza din ce retin eu nu prea ai de unde sa faci ca este o pompa clasica cu Acceleratia pe cablu .

 

EGR oare nu este defect?sa fie deschis .

Turbo este?sau este un motor simplu aspirat ?

 

Editat de pop_ady44
Link spre comentariu

Tind sa cred ca este prost reglat avansul, incet incet ma fac mecanic :)

injectoarele nu au putut fi date jos de pe masina (mecanicul zice ca-s atat de lipite de la timp incat risca sa rupa chiuloasa...

este TD, turbo functioneaza corect, se aude, iar in sarcina dupa o anumita turatie masina trage de zici ca e "avion", nu are turometru.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Salutare,

Dupa o gramada de timp petrecut sub si langa masina (jumatate de an aproape), in sfarsit merge bine!

Buba era la o prostie de supapa de reglare a debitului in pompa de injectie! 

Si cand te gandesti ca am schimbat tot pe masina si toti mecanicii lui peste prajit veneau cu idei peste idei ...

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
La 29.11.2019 la 22:44, daniels a spus:

scoate fum negru la pornire?

Daca da verifica regulatorul de presiune, pompa inalta presiune

Anuleaza EGR-ul

image.thumb.gif.e9fb00309b286eb0996659688c41a9f9.gifimage.thumb.gif.c1944d68e3c1dabd1340b1ca82942f69.gifIa-m spus din primele posturi.

Masina porneste greu scoate fum negru iar in sarcina se oreste. 

Nu se regleaza corect amestecul motorina/aer, adica daca supapa aia nu lucreaza corect intra mai multa motorina.

Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...

Dupa o perioada iar a facut figuri Ducato-ul meu :95

Orice ii faceam si desfaceam nu functiona corect, am tot inlocuit intre ele supapele acelea de regalare a debitului, am 3 setate diferit si pana la urma nu mai mergea nici cum...

Dupa zeci de incercari, schimbat diverse cand eram gata gata sa-i dau foc la ce nervi aveam, descopar ca la PREINCALZITORUL DE MOTORINA PE MOTOR (e pozitionat fix deasupra termostatului), pe partea dinspre filtrul de aer cum privesti, exista un fel de supapa. Nemernica aia are acolo o siguranta pe un ax si un o-ring, binenteles ca pe acolo tragea aer-fals in instalatie pentru ca O-ringul era imbatranit. Am demontat, mers la magazin de piese auto, gasit o-ring de la instalatiile de clima fix pe dimensiuni... rezolvata  problema asta.

 

acum alta! :wretre

motor rece, masina nepornita de 3 zile, dau la automat, 5-6 incercari dealea lungi pana o ia.

a doua zi, zic hai sa scot capacul la filtrul de aer, ghici!!!???? porneste la sfert de cheie, filtru nou montat in vara, are max 3000km, mers pe asfalt fara praf, la o inspectie vizuala totul perfect!

zici ca-i posedata!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări