Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Pornire grea Fiat Ducato 1.9TD an 2001


LeSage

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 84
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • LeSage

    30

  • pop_ady44

    20

  • daniels

    10

  • Sharky

    8

Top autori în acest subiect

Imagini postate

 

Acum 5 minute, daniels a spus:

Injectoarele ar trebui luate in calcul ultimele.

Eu ce spuneam inainte cu un post?

Ca sunt injectoare bosch si nu cred ca s-au defectat.

Editat de pop_ady44
Link spre comentariu

Am verificat acum si returul la fiecare injector la turatie ralantii, da e bosch sistemul de injectie. 

 

 

Ideea este ca dupa ce dat jos filtru de motorina si l-am golit de motorina,  pentru ca i-am rupt din greseala capacelul de purjare si am facut ingineria cu siliconul pentru test. De atunci porneste la cheie, nu mai scoate fum, merge normal. 

 

E posibil sa fi fost ceva in filtru de motorina ? 

 

Ca si parte de injectie: turul e identic la toate 4 si returul la fel. ca si debit ma refer.

Editat de LeSage
Link spre comentariu

Daca exista o supapa pe retur regasita pe filtru si este defecta clar de acolo e pornirea greoaie sau deloc .

Inlocuieste-o cu una noua nu e scumpa .

Schimba si filtrul de motorina chiar daca sa schimbat in urma cu 3-4 luni.

Link spre comentariu
Acum 1 minut, daniels a spus:

Filtru de motorina are incorporata o placa electronica si un senzor care comanda pompa de alimentare. Posibil sa se fi blocat si sa nu mai asigure debitul normal.

Din poza reiese ca este un motor mai simplu, fara prea multe electronice, de aceea nu cred ca are filtru cu economizor ,sau cel mult cu incalzitor de  combustibili.

 

Este un motor cum spun mecanici gen tractor .simplu.

Link spre comentariu

Buna seara, am sa atasez o poza exemplificativa cu filtru de motorina. 

 

Exact asa arata si cel de pe motorul meu. 

 

Capacul alb l-am rupt eu. 

 

Se demonteaza prin desurubare si are un capac sa ii zic asa cu 2 conducte .

 

Ce sa zic. O sa schimb filtru maine.. asta nu e asa scump, cum am schimbat bateria si bujiile. filtru asta e vorba aia pistol cu apa .

17720706.jpg

Editat de LeSage
Link spre comentariu

Ca si aspect de putere / turatie era ok, nu avea nici o problema. Acuma adevarul e ca eu am pus motorina dinasta mai ieftina de la LukOil. Desi de 4 ani am masina si tot de acolo am alimentat cu carburant. 

 

Am sa schimb maine filtru de motorina si o sa pun de la OMW, motorina mai calitativa. 

 

Desi motorina care a curs din filtru avea o culoare asa galben - albastrui. Nu parea sa aiba mizerii in compozitie

Link spre comentariu

Inteleg. O sa schimb maine de urgenta filtrul asta... e chestie de 5 minute.  Sa vedem daca asta a fost problema. Oricum de cand l-am golit de motorina si l-am repus la loc porneste ok. Pare sa fie una din cauzele problemei. Sper si singura. Multumesc pt ajutor :)

Link spre comentariu

Eu chiar nu stiu la ce sa ma mai uit. Am schimbat azi filtru de motorina cu MAN. Am umplut filtru nou cu motorina inainte sa-l montez. i-am dat o cheie o pornit mai greu. Am lasat sa mearga 2 3 minute sa nu fie aer pe instalatie. Am oprit dar tot nu porneste.. Sau porneste si merge sacadat. 

 

Alte idei daca mai are cineva ? ms.. 

 

Asa ca off-topic ce nu inteleg eu, injectoarele astea cine le comanda? Ca din cate vad eu returul de unu este comanda de la celalalt ? 

 

Ideea e asa: injectorul 1 - are doar un loc pentru furtunas, iar merg asa in linie de la inj 1 returul la inj 2, de la 2 la 3 si de la 3 la 4 si de la 4 merge furtunasul la pompa de motorina. 

 

78337411_584895192283969_6536240677418696704_n.jpg

 

 

Atasez o poza si cu filtru de aer cu carcasa lui mai exact, unde nu inteleg nu are debimetru de aer ? 

 

Mentionez ca in gaura care se vede in imagine de pe conducta de admisie motor este un furtun cu o chestie rotunda care merge la joja de ulei. 

 

Am desfacut filtru de aer creezand ca are ceva control de aer acolo dar e pur si simplu un dop de plastic, asa e facut din fabrica nu e facut ceva artizanal.

 

Mentionez in acelasi timp ca furtunul acesta are o mufa pe el. Deci este o chestie cilindrica care face legatura intre filtru de aer si zona joja de ulei cu o mufa pe el,

 

Am desfacut furtunul sa vad ce e in chestia rotunda si e un simplu arc. Dar nu inteleg ce legatura face intre aer si ulei daca are dop in filtru de aer. ?!

filtru aer fiat.png

Editat de LeSage
Link spre comentariu

Intre blocul motor si pompa este ceva piese in miscare ?

 

Se vede un surub si ceva piulite pe el

in poze mai in jos un alt surub cu un cap de surubelnita si un cablu se forta (tractiune„otel„).

a-i un numar de mobil in PM

 

Editat de pop_ady44
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări