LeSage Postat Noiembrie 27, 2019 Partajează Postat Noiembrie 27, 2019 Buna, detin o autoutilitara fiat ducato motor 1.9TD an 2001, de vreo 2 saptamani am urmatoarea problema: - nu porneste la cald la prima cheie, problema apare ocazional, dar as prefera sa o rezolv. Ca si activitati spre remediere: - Am schimbat bujiile incandescente - Am schimbat bateria 100Ah Am patit sa dau 2 3 chei pana sa o ia. As fi bucuros daca mi-ati da ceva sugestii? Multumesc. Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 27, 2019 Partajează Postat Noiembrie 27, 2019 Posibil să fie pe moarte senzorul de volantă, ăla se manifestă așa. Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 27, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2019 (editat) Ok,m-am uitat acum pe net la cum arata fizic.. din pacate la mine arata altfel. Chiar unde e volanta, am un senzor, banuiesc ca ala o fi. Daca il dau jos exista vreo posibilitate sa ii probez functionarea? Editat Noiembrie 27, 2019 de LeSage Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 27, 2019 Partajează Postat Noiembrie 27, 2019 (editat) Daca se manifestă doar la cald e posibil să scape compresia pe la șaiba(garnitura)de cupru a unui injector.Ascultați cu atenție pe lângă injectoare dacă nu pufăie( ceva de genul puf-puf-puf ). Ar mai putea fi sonda de temperaturã decalibrată(nu defectă de tot și atunci nu apare pe tester ca eroare)și calculatorul vede alte valori. Bujiile incandescente le-ați schimbat degeaba,când motorul e cald pornește și fără ele dacă restul e ok. Senzorul de volantă dacă ar fi pe ducă s-ar manifesta și la rece și la cald;ori e amețit și la căldură se întrerupe,apoi își revine. Sau ar mai putea fi o problemă,anume la cald să rămână o supapă atacatã și iarăși se lasă cu pierderi de compresie. Editat Noiembrie 27, 2019 de andrei_ Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 28, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2019 O sa incerc sa desfac senzorul de pe volanta, sa vedem sa il curat putin cu WD40. Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 28, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2019 Am desfacut senzorul de pe volanta.. dar era curat, cap-mijloc se apasa in jos, l-am curat cu putin WD-40. Dar nu era plin de mizerie . Tot la fel arata si cand l-am demontat. Link spre comentariu
adydep Postat Noiembrie 28, 2019 Partajează Postat Noiembrie 28, 2019 ...ala e contactul care aprinde lampile de mers inapoi... Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 28, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Hmm.. era in zona volantei alt senzor in zona volantei nu am. E motorul 1.9 TD an 2001. Unde ar trebui sa se afle senzorul de volanta / arbore cotit ? asta e toata zona volantei, doar senzorul respectiv e acolo. Unde ar trebui sa ma uit dupa el ? Editat Noiembrie 28, 2019 de LeSage Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 29, 2019 Partajează Postat Noiembrie 29, 2019 scoate fum negru la pornire? Daca da verifica regulatorul de presiune, pompa inalta presiune Anuleaza EGR-ul Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 30, 2019 Partajează Postat Noiembrie 30, 2019 Nu cumva trage aer in circuitu de motorina? Vezi furtunurile de la filtru. Intra o bula si ai ce da la automat pana o scoti. Deobicei simptomu e ca porneste repetat, dar cand o lasi cu zilele o ia f greu. Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 30, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2019 (editat) Am curatat senzorul de turatie... e un senzor magnetic, era plin de mizerie. Dar se pare ca nu era aia problema. La pornire scoate o singura data fum negru dar asta asa e la orice diesel, nu scoate accentuat. Furtunele de la filtru m-am uitat par in regula nu este motorina pe ele. Am desfacut si supapa EGR care are un contact click clack cu pompa de motorina, se afla chiar deasupra pompei o piese cu capac rotund. Are o membrana de cauciuc, care la mine mentionez ca era plina de ulei. Am sters-o si am pus-o la loc. Sub membrana de cauciuc era curat perfect. Era ceva roata dintata acolo dar era curata curata Editat Noiembrie 30, 2019 de LeSage Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 30, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2019 (editat) EGR-ul are un arc ceva de genul dar era ok, e destul de tare La ce sa ma uit ? la altceva ? Editat Noiembrie 30, 2019 de LeSage Link spre comentariu
LeSage Postat Decembrie 1, 2019 Autor Partajează Postat Decembrie 1, 2019 Acuma dimineata.. cand am pornit motorul scotea fum alb si mergea neregulat "cu tusituri" sa zic asa. Dupa ce l-am accelerat odata pe la 3000 ture scurt si-a revenit la normal. Ceva sugestii? Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Decembrie 1, 2019 Partajează Postat Decembrie 1, 2019 (editat) Spui ca este motor Td (turbo diesel) Poate a-i un inceput de sfarsit la turbina. Fumul alb o cam confirma . Turbina are o turatie „constanta”la relanti, si creste odata cu acceleratia, daca cumva are ceva neregularitati, si nu porneste odata cu admisia (pornirea invartiri motorului)apoi cam greu si cu pornitu motorului pentru ca nu are aer cu ce sa arda amestecul carburant care este prea bogat.(se ineaca) Cam la 1800-2000 turbo ajunge la parametri optimi, si se aude ca un suierat .daca este ok daca nu se aude acel sunet ar cam trebui sa-i faci un test de presiune . Editat Decembrie 1, 2019 de pop_ady44 Link spre comentariu
LeSage Postat Decembrie 2, 2019 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2019 Da, multumesc pt idee. Doar ca apare defectul aleator, asta ma cam "dispera" . Masina e Fiat ducato 230L motor 1/9 TD DHX. an 2001 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum