Vizitator tarabostes` Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 salut! am si eu o intrebare: ce as putea face cu un HDD maxtor de 40GB?? mentionez ca sunt incepator (nu stiu cam nimic la capitolul electronica, dar imi place totusi ).Accept orice idee si rog moderatorii sa mute acest topic daca nu l`am pus unde trebuie. HDDu` are partea electronica si mecanica in stare de functionare..dar face figuri la orice PC il pun. :supz: Blind: Mutat la hardware Link spre comentariu
stefanev Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 figuri in ce sens ? Link spre comentariu
Vizitator tarabostes` Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 am incercat pe mai multe PCuri sa pun win pe el...si la formatare nu`l recunoaste..in lista aia cand tre` sa dai enter pe partitia pe care instalezi windowsul...el nu apare acolo...si la un moment dat apare ecran albastru si da o eroare..spune ca tre` sa dau restart ca sa nu imi afecteze PCu`..:| Link spre comentariu
George(sb) Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 tipic hdd-urilor maxtor Link spre comentariu
Vizitator tarabostes` Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 mda...deci..ce as putea sa fac cu el??? Link spre comentariu
Yo4You Postat August 31, 2007 Partajează Postat August 31, 2007 in bios il vede???? vede capacitatea lui???? in bios daca da si in setup cd nu vede fai un update de firmware. Link spre comentariu
Vizitator tarabostes` Postat Septembrie 1, 2007 Partajează Postat Septembrie 1, 2007 nu`l vede.....in fine...deja l`am demontat k nu am rezistat )) :supz: ce pot sa mai fac cu el?? am dat jos doar capacul...:| astept niste idei... Link spre comentariu
Yo4You Postat Septembrie 1, 2007 Partajează Postat Septembrie 1, 2007 Magnetii de la actuator aia is ce-i mai super deci in cazul tau puteai sa-i suflii in ... cu orice program ca era defecta placuta electronica acuma l-ai defectat de tot :partyman: Link spre comentariu