icar Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 6 minute, doru3160 a spus: unde sunt interzise camerele de bord Asa si? Asta constituie un impediment ca noi sa le legiferam? Link spre comentariu
adrian_pic Postat Mai 1, 2020 Autor Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 8 minute, doru3160 a spus: Din cate am inteles, sunt tari in Europa, cu mai multa apa calda decat la noi, unde sunt interzise camerele de bord. WTF!!! Care sunt tarile alea? (sa stiu pe unde nu mai pun piciorul!!) Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Imi spunea o cunostinta care lucreaza pe TIR ca in Germania de ex nu ar fi permise camerele de bord...ca asa o fi sau nu, ne pot spune cei care merg frecvent pe acolo. Acum 3 minute, icar a spus: Asa si? Asta constituie un impediment ca noi sa le legiferam? Binenteles ca nu...o sa ma gandesc la asta zilele urmatoare, ca tot e liber. Link spre comentariu
q_acdc Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 (editat) 1 oră în urmă, vijelie02 a spus: Eu merg legal cu 90. Nu deranjez pe nimeni. Nici nu fac coloana in spatele meu. E problema celui din spatele meu daca imi sta in ceafa si vrea sa mearga cu 150km. Daca vad ca e prea agresiv, cedez, ma dau intr-o parte sa-i fac loc sa se duca....... unde si cu cat vrea. Am reusit sa schimb cutia! Pinionul de la a cincea a ramas fara dinti! (3500 ture, motorina, masina din Maroc) Editat Mai 1, 2020 de q_acdc Link spre comentariu
Marian Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Via google maps: Exista deci marcaj intrerupt pe ambele linii continue, din acest punct de vedere cel care a virat stanga nu a incalcat regulamentul. Insa nu schimbi directia de mers inainte sa te asiguri, si daca nici nu a semnalizat ( nu se vede foarte clar din clip datorita rezolutiei slabe ), atunci se face vinovat de omor din culpa ( oricum pare sa i se rupa devreme ce nici macar nu reduce viteza dupa impact ( daramite sa mai si opreasca...). Sigur, vina principala este a motociclistului pentru depasire neregulamentara din 2 puncte de vedere ( depasire linie continua si depasire viteza regulamentara ). Chiar zilele trecute ma depaseau niste motociclisti in localitate, prea multe n-am apucat sa vad pentru ca s-au pierdut in zare rapid, am auzit initial zgomotul caracteristic al lor din spate dar pana mi-am intors capul sa ma uit in oglinda ei deja ma depaseau... Ideea este ca am observat de nu mai stiu cate ori motociclisti cu viteze greu de descris si imposibil de inteles, D-zeu stie ce-o fi in capul lor de alearga atat de tare si isi asuma atatea riscuri. In cazul de fata daca in loc de motocileta ar fi condus un autovehicul si ar fi avut centura cel mai probabil ar fi supravietuit impactului. Ori pot intelege nevoia de adrenalina, dar nu si iresponsabilitatea. PS: Cat despre viteze regulamentare si respectarea lor, pai cineva imi replica la un momentdat ca din cauza mea se creaza ambuteiaje in localitati, ca nu vreau sa depasesc limita regulamentara de viteza, deci...astia suntem. Link spre comentariu
BRANCA Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 La motociclisti e regula de "baza" circularea la super viteze.Dar eu sustin ca si peste 90% din tineret tot asa o "baga"!Si pe langa ei mai sunt si o multime de altii,chiar in varsta! Mai degraba se poate spune ,ca in RO ,cei care circula normal sunt o minoritate... Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 1 minut, BRANCA a spus: ca in RO ,cei care circula normal sunt o minoritate... Daca ar fi asa, ar fi mai multi... Link spre comentariu
adrian_pic Postat Mai 1, 2020 Autor Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 26 minute, Marian a spus: Insa nu schimbi directia de mers inainte sa te asiguri Motociclistul mai bifeaza si faptul ca depaseste o coloana. Asta de filmeaza are un tir in fata, el este foarte aproape de tir <=> coloana. Daca nu ar fi semnalizat .... sarea de pe scaun direct in portbagaj pentru ca sigur tirul l-ar fi claxonat si s-ar fi auzit pe inregistrare claxonul tiristului. Tirul se vede ca de la indicatorul trecere pentru pietoni incepe sa franeze (se aprind stopurile de pe spate). Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 (editat) Ala cu SUV-ul nici n-a stiu ce l-a lovit, de asta nici n-a oprit instant. O minte normala nu realizeaza ca poate veni din spate, peste linia dubla continua, un taun caruia sa trebuiasca sa-i dea prioritate. Mai ales ca nu era semnalizat nici cu semnale luminoase nici acustice, cum ar pretinde unii ca ar fi posibil. Editat Mai 1, 2020 de doru3160 Link spre comentariu
vijelie02 Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Mai candida si la functia de primar. Asa se vorbeste-n targ. Halal exemplu. @Marian unii soferi sunt obligati sa mearga mai incet decat ceea ce spun indicatoarele, dar astia au insemne pe masina, cei corecti. Pe ei trebuie sa-i protejam si sa le acordam atentia cuvenita in trafic. Link spre comentariu
Marian Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Doar in afara localitatilor, cu 20/h mai putin decat limita de viteza. In localitate si incepatorii au aceleasi limite de viteza si eu despre asta vorbesc. PS: Toti incepatorii pe care ii cunosc si-au pus semnele in geam. Nu vad de ce n-ar face-o, primul an trece repede... Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 4 minute, Marian a spus: Nu vad de ce n-ar face-o, primul an trece repede... Sa-ti spun eu un motiv...cu fiece ocazie, la plecarea de la semafor sau in trafic, zmeii au impresia ca ii incurci, si te trateaza cu indiferenta, iti taie fata, te claxoneaza si alte alea care iti fac viata placuta la volan. Acelasi stil de condus, de regula corect al unui incepator, este tratat altfel cand lipseste mamaliga din geam. Am avut ocazia sa merg cu masina altuia care avea mamaliga in geam pt ca mergea si fii-sa cu ea. Nu stiam ce au toti de turbasera pe langa mine. Cum am dat jos semnul, toate au fost ok. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 (editat) E si greu sa il observi pe unu care atunci se incadreaza si depaseste. Mai ales cand e la lungimi bune de tir in spate, cum micsoreaza oglinda, ala are si sprint bun, nu ai timp sa evaluezi cu ce viteza vine. Asta cand a inceput. Ca la momentul in care pune frana motociclistu cred ca atunci a initiat omul manevra. De se asigura putea opri, dapoi asta e, s-o fi asigurat el sau nu, cine stie. ASta e. Oricum mortu e de vina, iar daca esti senator/ministru asta e garantat. Cat a fost fratemeu incepator si nu avea masina am mers 1 an cu semnul in geam ca sa nu il tot dau jos si sa il pun. Sincer mi se rupea ca ma claxoneaza(nu ar avea motiv), cu atat mergeam mai incet de era sa se intample, dar f rar. Cred ca depinde de zona, ora, etc. De sicanat nu imi puneam probleme, aveam un cazan care valora mai putin decat salariu, de ma busea la el era mai mare paguba. Editat Mai 1, 2020 de Sharky Link spre comentariu
adrian_pic Postat Mai 1, 2020 Autor Partajează Postat Mai 1, 2020 Acum 6 minute, doru3160 a spus: Am avut ocazia sa merg cu masina altuia care avea mamaliga in geam pt ca mergea si fii-sa cu ea. Nu stiam ce au toti de turbasera pe langa mine. Cum am dat jos semnul, toate au fost ok. Am mai spus-o de multe ori ca la baza sta frustrarea. Nu am sa inteleg niciodata senzatia aia (pe care unii o cauta cu mare ardoare) de a timora un incepator. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 1, 2020 Partajează Postat Mai 1, 2020 (editat) Eu am mai mers cu masina cind avea lamiia`n geam vreo 2ani, copii erau soferi proaspeti la diferenta de un an unu de celalalt. Nu tin minte evenimente deosebite, claxoane sau sicanari insa a fost prin anii 2000, erau mai relaxati soferii pe vremea aia. Cind ii vad pe incepatori tot timpul las spatiu mai mare decit e normal si mai ales nu claxonez aiurea, poti avea parte de manevre facute in panica de sofer. L`am claxonat o data pe un amic sa`l salut si m`am trezit cu o frina in bot de m`am ingrozit, noroc ca am fost vigilent, in fapt conducea fata lui si eu din spate n`am vazut... Editat Mai 1, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Postări Recomandate