doru3160 Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 (editat) Acum 13 minute, adrian_pic a spus: Stiu ca exista modele de anvelope pentru tarile nordice Cumpara tu din alea, si sa spui si unde ai gasit.Parca te faci ca nu intelegi ca omul de rand, cand il apuca nevoia, se duce la un magazin...doua sau intra pe net la magazinele online, unde oferta este destul de plata si limitata. Daca ai impresia ca un cauciuc din ala din muci te scoate din belele pe gheata, iti doresc succes. Eu prefer sa-mi adaptez stilul de mers functie de cum se comporta masina pe carosabil. Daca e gheata, atunci sigur n-o sa merg ca vara, ca am anvelope moi. Editat Noiembrie 4, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
informer Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 (editat) Apropo de mersu` iarna, ca tot urmeaza, a testat cineva sistemul asta de mai jos, este OK "la o adica"? https://www.scule-austria.ro/trusa-pentru-iarna-sistem-antiderapant-inlocuitor-lant-de-zapada-polei-de-cauciuc.html Editat Noiembrie 4, 2019 de informer Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 La mine nu rezistă nicio anvelopă mai mult de trei sezoane, indiferent de marcă. Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 Nu cumparati anvelope resapate...mult mai bine unele chinezesti sau rusesti...sunt la acelasi pret cu cele resapate cateodata chiar mai ieftine, dar macar sunt noi. Anvelopele resapate au panzele putrezite si oricand va puteti trezi cu o deformare sau cu o exfoliere...cum a spus @validae in mesajul anterior. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Noiembrie 6, 2019 Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 La 04.11.2019 la 21:22, ratza a spus: La mine nu rezistă nicio anvelopă mai mult de trei sezoane, indiferent de marcă. Le-ai pus pe cele de iarnă ? Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 6, 2019 Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 Da, săptămîna trecută. Sînt curios cum se vor comporta pe zăpadă şi udeală. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 6, 2019 Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 ESP off din buton si parcare goala. Vezi tu acolo. Si ca pont, nu tine mult timp virat volanu la maxim, lasa-l vreo 10-20grade inapoi, altfel e momentul ala in care afli ca pompa servo nu mia e noua. Fiind obosita foloseste mai mult lichid decat in mod normal, trage aer, ti-l baga in instalatie si apoi e moartea pasiunii sa il scoti afara. Intreaba-ma de unde stiu asta... Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 6, 2019 Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 De unde stii asta? Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 7, 2019 Partajează Postat Noiembrie 7, 2019 (editat) Am pus Pilot Alpin 6 si par foarte ok. Sunt silentioase, 69db, si in review-uri par ca sunt in top la partea de aderenta la gume de strada. De notat ca gumele au multe calitati de indeplinit, cea mai importanta fiind aderenta si o guma resapata sta probabil mult mai bine la capitolul asta decat chinezestiile de plastic. Pe smart, din cauza puterii mici si a vitezelori mici, am folosit Tigar, si chiar sunt ok, era tractoras prin zapada fara nici o problema cu aderenta. Am luat si de vara si de iarna dar din comoditate, nu le-am mai schimbat, am trecut vara mergand cu gume de iarna dar nu s-a simtit nimic avand in vedere despre ce masinuta vorbim, poate doar a fost pacat sa uzez crampoanele gumelor de iarna fara sens, dar oricum nu o sa ajunga sa fie inlocuite din cauza uzurii, ci mai degraba din cauza vechimii* **. *. De asemenea trebuie mentionat ca faptul ca un cauciuc face crapaturi fine e un lucru bun, demonstreaza ca cauciucul respectiv a avut continut bun de cauciuc natural, cauciuc care este distrus de UV si timp, pe cand cele care rezista mult sunt din nylon (plastic) si la ele si aderenta si zgomotul au mult de suferit din cauza compozitiei. Am folosit de exemplu Pirelli P6000 care s-au comportat excelent la toate capitolele, dar dupa cativa ani aveau crapaturi fine pe lateral, ambele, si cele de pe spate, o marca mai ieftina, nu aveau nimic, desi au fost cumparate toate 4 simultan, dar am pus pirelli doar pe fata pt ca acolo era si tractiunea si franarea, pe spate nu se justifica prea mult sa dau cei 650ron pe guma. ** Pe motociclete se schimba cauciucurile la maxim 4 ani. Acolo se folosesc cauciucuri cu compozitie mai moale, mai mult cauciuc natural, se uzeaza mult mai repede (6-10.000km la sportive - de obicei ma tineau maxim 3 luni pe hayabusa) si nu vrei sa le folosesti dupa ce a imbatranit si au pierdut o gramada de aderenta. Deci putem sa facem o parabola catre masini sa ne dam seama ca si aici gumele imbatranesc si pierd aderenta chiar daca mai au carne. Eu am preferat sa platesc un pic mai mult dar sa imi iau gumele personal ca sa imi aleg dot-ul cat mai recent si la Pilot Alpin am luat toate 4 identice (tractiune spate, franare fata), acelasi dot, produse acum o luna, in septembrie. Editat Noiembrie 7, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
ionutb71 Postat Noiembrie 7, 2019 Partajează Postat Noiembrie 7, 2019 (editat) cateva rewiev-uri de la mine adunate in ani buni si muuulti km michelin vara-super anvelope,scumpe in draci,rotite fata-spate au tinut aproape 70000km,carcasa era inca buna dunlop vara- 35000,mai duceau putin dar s-au deformat,aderenta pe ud=0 yokohama-C-uri,la 62000 a cedat carcasa la primul,profilul mai ducea mult vredestein iarna-iti trebuie zapada pt ele,fac fata la orice,parca pe ploaie tare nu prea erau in elementul lor,distruse in al treilea sezon din comoditate,mers vara pe criblura,naveta 3 luni la 200km din care 100 criblura,in rest debica iarna-autoturism de naveta in localitate,folosite vara -iarna,nesperat de ok momo iarna,e al 5-lea sezon,profil 4mm,carcase ok,profil de tot rasul,tare,aderenta pe zapada batatorita sau gheata...-0,5 hankook vara-205/45zr16 al 2-lea sezon,foarte moi,aderenta la franare si pe umed--super,spre consistenta cauciucului de motocicleta,silentioase,aderenta f.buna dar uzura pe masura. continental-se simte altfel masina(in bine),directie precisa,silentioase,folosite prea putin ca sa trag concluzii,luasem 2 pe fata ,le-am taiat intr-o groapa intre curtea de arges si campulung,parca prea subtiri si moi pe flanc nexen vara-205/45zr16 ,zgomotoase,aderenta scazuta,35000 au cedat carcasele,taietura la interior pe toata circumferinta,toate 4,cauza gasita la vulcanizare,imbatranirea prematura a cauciucului din cauza spumei active necuratite bine.schimbat spalatoria! hankook iarna-in teste,silentioase,probate la accelerare-franare pe ud,frig,acvaplanare=ok. strict parerea mea. avand in vedere ca zapada nu mai sta pe asfalt ca in anii de demult,as merge pe o anvelopa cu evacuare rapida a apei(zapada cu apa) decat pe una care "roade" in gheata. Editat Noiembrie 7, 2019 de ionutb71 Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 7, 2019 Partajează Postat Noiembrie 7, 2019 Mai e ceva facut din natural? Credeam ca tot e poliester si nylon. O sa ma uit ce scrie pe gume ca am diverse feluri in garaj. Si cred ca si nylonu se coace la soare, probabil nu la fel de repede, dar.... Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 17, 2019 Partajează Postat Noiembrie 17, 2019 Expensive VS Cheap Winter Tyres ❄ Are Budget Winter Tyres Safe? Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 17, 2019 Partajează Postat Noiembrie 17, 2019 Nokian vs tristar au testat, atat cat se vede. Is curios alte marci buget cum se prezinta. Dar cel mai bine pe adac.de. Acolo in general cat dai atata face, cu mici exceptii....Iar alea is de luat. Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 17, 2019 Partajează Postat Noiembrie 17, 2019 Banda de rulare se copiaza de obicei de la o firma la alta...daca aveti posibilitatea sa studiati cu atentie modele premium si modele de buget o sa observati ca desenul este de foarte multe ori acelasi. Am vazut si anvelope chinezesti cu profilul identic cu nokian. Sigur ca difera ceva intre premium si low cost....calitatea materialului din care este confectionata anvelopa.... clar superioara la modelele premium. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 18, 2019 Partajează Postat Noiembrie 18, 2019 Acum 14 ore, Sharky a spus: Nokian vs tristar au testat, atat cat se vede. Is curios alte marci buget cum se prezinta. Dar cel mai bine pe adac.de. Acolo in general cat dai atata face, cu mici exceptii....Iar alea is de luat. Nici aia nu mai sunt ce erau odata. A fost cu ceva timp in urma o buba cu masluirea unor rezultate ca sa iasa Continental (marca germana) pe primul loc. Eu am pus acest filmulet pentru a se vede la franarea pe zapada si pe gheata diferenta intre o anvelopa premium si una budget. Este primul test de acest gen pe care il vad cu DOVADA. Totusi trebuie sa mentionez ca sunt si multe anvelope de rahat printre cele budget. Chiar imi aduc aminte de un test intre o marca budget care presta foarte bine pe zapada (driver-ul a fost uimit) dar .... la testul de franare pe carosabil ud a fost declarat FAILURE!!! Stiu ca acum 4 ani se gasea acea marca de pneuri de iarna pe olx in draci si erau si ieftine. Ce mi-a atras atentia atunci ca .... multe erau PUTIN RULATE, CA NOI!!! Am ciuda pe romanii care daca s-au fript in loc sa fie multumit ca nu a avut accident cauta sa il arda la randului pe un alt cumparator. Daca am sa gasesc pattern-ul am sa il pun aici pentru ca bulangii apoi au schimbat marca insa pneul era identic. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum