Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

OLD stuff...


Postări Recomandate

Acum 27 minute, Marele Savant a spus:

   Draga, wiki nu e un etalon de adevar, citeste si articolul!!! credeam ca stii ceva concret, nu ca ne spui povesti de pe net.

 

Pe vremea lui M461 nu se vorbea de ARO.

 

Si nici articolul respectiv nu spune ca M461 a avut ''ARO'' in denumire!

Vad pe promotor.ro sau si astia spun povesti?

 

În 1964 a apărut ARO M461, ultima versiune bazată pe bătrânul GAZ 69. Deşi vizual semăna încă foarte mult cu vărul său rus, M-ul românesc avea un motor nou, de 2,5 litri, care producea 70 CP şi avea un consum mixt de 17 l/100 km.

 

https://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/promotor-news-istoria-aro-gloria-si-moartea-chinuita-a-unei-legende-auto-romanesti-galerie-foto-video-13502547

 

gandul.ro:

 Dar, momentul inaugural al mașinii ARO produse la Câmpulung va fi anul 1964. Atunci, ARO M461 a devenit modelul prin care uzina din Câmpulung Muscel s-a afirmat ca un brand românesc plasat pe harta industriei auto mondiale.

https://www.gandul.ro/actualitate/uzina-aro-prima-masina-teren-romaneasca-pusa-pe-butuci-vanduta-pret-apartament-culisele-privatizarii-exclusiv-video-19868791

Editat de merck
Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări