ratza Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 Ce Dacie era asta? Link spre comentariu
daniels Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 a fost prototip MD87 Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 Modificată.Cam aiurea combinaţia dintre aripa faţă pe rotund şi cea spate aproape rectangulară. Probabil unora le părea ,,wow,, atunci, dar mi se pare urâtă.. Link spre comentariu
yokoono Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 (editat) S-a mai fabricat si Dacia sport. Cu 2 usi si un plafon atat de jos incat daca aveai peste 1,5m in inaltime ori stateai aplecat (mai ales cei din spate) ori faceai gaura in plafon sa scoti capul. Vezi Doamne ca erau contruite pentru raliuri. Nu cred ca s-au vandut mai mult de 1000 de bucati. Pe strazi nu prea le-am vazut. Doar la cate unul care s-a pacalit cand a dat banii pe ea. Ori poate nu trebuia sa asteptii cu anii (dupa ce o achitai integral) pana o vedeai in fata casei. L.E. Semana cu cea de sus. Editat Septembrie 22, 2021 de yokoono Link spre comentariu
daniels Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 Alea sport in loc de luneta-spate aveau tot un parbriz-fata. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 (editat) Pe baza unui șasiu de Dacia Sport MD87, a făcut o altă caroserie, a coborât-o până la 1,07 metri înălţime și i-a construit un alt spate, confecționat din fibră de sticlă. De la modelul de serie a păstrat doar radiatorul. De asemenea, motorul, transmisia au fost plasate în spatele mașinii, longitudinal, cum sunt construite mașinile de curse. În plus, modelul a fost prevăzut cu patru discuri de frână. Frâna de mână era hidraulică, o premieră pentru vremea respectivă. Comanda cutiei de viteze se făcea printr-un levier ce mergea de la manetă până în extremitatea spate a automobilului, pe sub planşeu, care era protejat de un carenaj. Pentru a beneficia de o rigiditate sporită, mașina a fost întărită cu două lonjeroane intermediare. La interior, Dacia Sport MD87 avea doar două locuri, cu scaune refăcute, prinse în chingi, exact ca la modelele de raliu. Din nefericire, proiectul n-a trecut de la nivelul de prototip la producția de serie, șefii IATSA respingând mașina pe motiv de lipsă de fezabilitate. Acestora le era frică că mașina nu se va vinde și astfel vor rămâne fără locuri de muncă. Editat Septembrie 22, 2021 de merck Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 S-au vindut, am avut prieten care a luat asaceva, avea doar 2 usi, in spate locul era mai inghesuit daca erai inalt dar a avut avantajul ca nu stateai cu anii dupa ea, el a trecut de la 1300 la sport si a luat-o in 6 luni. Link spre comentariu
merck Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 Tu vorbesti de Dacia Sport nu de prototipul MD87 facut la Pitesti ca se pare ca nu a fost niciodata lansat in productie. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 Acum 1 oră, yokoono a spus: S-a mai fabricat si Dacia sport. Cu 2 usi si un plafon atat de jos incat daca aveai peste 1,5m in inaltime ori stateai aplecat (mai ales cei din spate) ori faceai gaura in plafon sa scoti capul. Vezi Doamne ca erau contruite pentru raliuri. Nu cred ca s-au vandut mai mult de 1000 de bucati. Pe strazi nu prea le-am vazut. Doar la cate unul care s-a pacalit cand a dat banii pe ea. Ori poate nu trebuia sa asteptii cu anii (dupa ce o achitai integral) pana o vedeai in fata casei. L.E. Semana cu cea de sus. De asta vorbesc. Link spre comentariu
d2134 Postat Septembrie 22, 2021 Partajează Postat Septembrie 22, 2021 S-a facut si un prototip cu faruri escamotabile https://www.auto-bild.ro/stiri/masini-clasice/masini-rare-dacia-md87-prototipul-cu-faruri-escamotabile-foto-101414.html Link spre comentariu
Ovidanie Postat Septembrie 23, 2021 Partajează Postat Septembrie 23, 2021 (editat) Fotografiate pe peretii unei cabine de proiectie dintr-un cinematograf. Editat Septembrie 23, 2021 de Ovidanie Link spre comentariu
icar Postat Septembrie 23, 2021 Partajează Postat Septembrie 23, 2021 Interesant, sunt multe filme romanesti de care nu am auzit. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 23, 2021 Partajează Postat Septembrie 23, 2021 Acum 1 oră, icar a spus: Interesant, sunt multe filme romanesti de care nu am auzit. Daca te pasioneaza filmele romanesti, "frecventeaza" un pic canalul TV Cinemaraton, dau numai filme romanesti, inclusiv unele foarte interesante sau mai putin cunoscute. Link spre comentariu
icar Postat Septembrie 23, 2021 Partajează Postat Septembrie 23, 2021 (editat) Oho, ma uit la el de vreo doi ani! Si la Comedyest, Cinetube (excelente documentare si filmari de epoca!!!!), Cinethronix. Pacat ca nu dau si "O scrisoare pierduta", desi la secvente apare. O excelenta comedie, "Femeia cu cravata neagra", film romanesc din 2016. Aseara am revazut "Faleze de nisip", dupa 39 de ani. Am apucat sa-l vad, inainte de ai cadeade-a curmezisul, lui Ceausescu. Editat Septembrie 23, 2021 de icar Link spre comentariu
draku Postat Septembrie 23, 2021 Partajează Postat Septembrie 23, 2021 "O scrisoare pierduta" apare pe YT O versiune din 1953 si una de prin anii '80, ambele fiind inregistrari ale unor spectacole de pe scena Teatrului National, se pare Link spre comentariu
Postări Recomandate