Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

OLD stuff...


Postări Recomandate

Se pare ca este :

"Buzoienii vor avea inca un motiv de popas si de descifrat istoria propriului oras incepand chiar de luni, 24 august 2020 cand in noul sens giratoriu de la Gara Buzau va fi adusa o locomotiva construita in anul 1936"

Aburoasa are seria 50.659

Link spre comentariu

Au uitat să-i monteze pe roți  bielele mecanismului motor, balansoarul cu distribuția... :) puteau măcar să o completeze înainte de a o pune în rond.

Link spre comentariu
Acum 34 minute, +_Florin_+ a spus:

Au uitat să-i monteze pe roți  bielele mecanismului motor, balansoarul cu distribuția...

Intentionat au facut, ca sa nu plece careva cu ea pe roti.:rade:

La noi de cand au aparut giratoriile, au fost unii care le-au ignorat si au luat-o pe scurtatura...daca aveau cate o aburoasa din asta pe mijloc, cu siguranta ar fi ocolit.:rade:

Link spre comentariu

 Doru.Monumental a fost la Severin,pe drumul spre Motru.Au făcut un sens giratoriu şi n-au pus nimic reflectorizant pentru noapte şi nici presemnalizare.A venit un bembeleu local şi a "arat" direct prin el!!Urgent au apărut toate semnalizările!Posibil să-i fi dat în judecată?!

Link spre comentariu
La 04.06.2021 la 21:09, icar a spus:

In unele parti, au rezolvat-o prin montarea unei a treia sine.

Mai simplu si mai ieftin. Traversele erau din lemn usor de gaurit. Se mutau repede suruburile in noile gauri fara aport de materiale si cu personal fara multa calificare.

In gara Iasi, prima linie de la peron avea 1600 mm si era circulata mai ales de trenuri de marfa. Intr-o buna zi am vazut o sina mutata in vechile gauri si asa a ramas.

Trei sine am vazut la Galati pe linia spre est, pe acolo se aduceau materiale la Combinat, etc.

Link spre comentariu
Acum 59 minute, puriu a spus:

........................

Trei sine am vazut la Galati pe linia spre est, pe acolo se aduceau materiale la Combinat, etc.

 

Eu zic că acele trei șine existau pe tronsonul "de tranziție", unde se schimbau boghiurile vagoanelor - asa cum am spus într-o postare anterioară.

 În 1979, pe când aveam vreo 5 anișori, am avut ocazia să trec cu trenul (de pasageri evident) din fosta URSS în România. E lesne de înțeles că atunci nu percepeam detalii tehnice însă mai târziu am auzit discuțiile alor mei referitoare la acel episod ... iar  înainte de a posta acest mesaj am întrebat-o pe mama (acum în vârstă de 70 de ani):). Mi-a spus că "au ridicat trenul cam 1 metru mai sus, ca să schimbe roțile sau nu știu ce ... am vrut să cobor în gară și n-am putut! ...  în vagon deja veniseră rușii ca să ne controleze bagajele!" :rade:.

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu

Schimbau boghiurile vagoanelor, ca să poată circula pe linia cu ecartament mai lat.E o soluţie de natură ,,strategică,, dar şi practică.Mai ales în zone cu vânturi puternice şi/sau teren instabil.

Link spre comentariu

Si acum se schimba la fel boghiurile. La fel se ridica vagoanele, cu oamenii in ele. Eu am fost in anul 2005 cu trenul la Chisinau si nu au vrut sa ma lase sa cobor din vagon, desi imi pusesera stampila de intrare pe pasaport. Am sarit din vagon in timp ce il ridicau si le-am spus sa vina dupa mine in gara la toaleta, daca vor.  M-au lasat in pace.

Link spre comentariu

Vagoanele lor se preteaza la schimbatul boghiurilor ale noastre nu, inca o chestie, ei au un " sef " la fiecare vagon !

Editat de okean
Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări