Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

OLD stuff...


Postări Recomandate

Pe alea de la noi le-am vazut si admirat de nenumarate ori.

Ideea este ca aia pare reconditionata si dece sa o mai reconditionezi daca tot o duci la fer...........

Link spre comentariu
Acum 29 minute, sesebe a spus:

dece sa o mai reconditionezi daca tot o duci la fer.

Cand au reconditionat-o nu stiau ce soarta va avea. Trebuiau cheltuiti niste bani.

Link spre comentariu

Este actuala poza cu locomotiva din Pascani. Au reconditionat-o special pentru a fi expusa acolo un cinstea/amintirea trecutului legat de industria feroviara a orasului Pascani. Este expusa de cel putin 6 luni. 

Link spre comentariu
Acum 49 minute, vlad228 a spus:

Este actuala poza cu locomotiva din Pascani. Au reconditionat-o special pentru a fi expusa acolo un cinstea/amintirea trecutului legat de industria feroviara a orasului Pascani. Este expusa de cel putin 6 luni. 

E de prin Decembrie 2020 amplasata cu ocazia sarbatoririi a 150 de ani de la infiintarea caii ferate Itcani/Suceava – Roman !

Link spre comentariu
Acum 14 minute, doru3160 a spus:

Daca ies pe profit, o fura cu tot cu organe... :rade:

:rade: ... n-am ajuns chiar în faza asta de corupție, părerea mea e că nu mai poate fura nimeni "fer" din locomotivele cu abur expuse în gări. 

Marea furăciune s-a executat la câțiva ani după revoluție. Atunci s-a "topit" parcul de locomotive cu abur (poate câteva sute?), întru îmbogățirea unor personaje.

Puținele exemplare rămase sunt azi  plantate prin gări și datorită demersurilor insistente ale unor asociații de "entuziaști", care au oarece "trecere" la factorii de decizie ... e bine și așa. 

 

 

Link spre comentariu

In depoul garii iasi sau pe liniile alea din spate, sub pasarela pietonala se mai puteau vedea citeva locomotive cu abur vechi si la citiva ani dupa 2000. Cred ca au fost vizibile acolo pina prin 2004-2005.

Link spre comentariu

Si la Bacau in depoul CFR era o colectie de cca 50 de aburoase, daca nu mai multe, nu a ramas nimic !

Ultima se pare ca a plecat in Germania...

 

aburoasa-bacau.jpg

Editat de okean
Link spre comentariu
Acum 8 ore, +_Florin_+ a spus:

Marea furăciune s-a executat la câțiva ani după revoluție. Atunci s-a "topit" parcul de locomotive cu abur (poate câteva sute?), întru îmbogățirea unor personaje.

Totusi, ce-ati fi vrut sa faceti cu sutele de locomotive care rugineau pe unde apucau?

Sa le tineti în stare de functionare, calde, în eventualitatea unui razboi care nu a mai avut loc? Sau poate ca exista vreo posibilitate de a le deghiza în TGV, ICE, Transrapid, Shinkansen, Frecciarossa, AVE, Sapsan?

Link spre comentariu

Exista posibilitatea să păstram mult mai multe pentru muzee și trenuri de epocă. Așa cum s-a întâmplat în alte țări civilizate.

Restul într-adevăr n-aveau altă variantă decât topitoria, dar nu în stilul în care s-a făcut. Am mai discutat pe temă și nu mai reiau.

Motivul pentru care fostul regim nu le-a topit (acel eventual război mondial) a incetat să existe în noul context istoric  și unii au profitat de asta.

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări