okean Postat Aprilie 25, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2021 Aburoase mai altfel...1936 Rexall Train ! Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 25, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2021 La multi ani sarbatoritilor ! Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 27, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Londra, incărcare camioane electrice, 1917 ! Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Imi pare cel putin ciudat ca alimentarea se fie in podea! Link spre comentariu
BRANCA Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Vagoane cu exteriorul din tablă inox la Amtrak,U.S.A.De prin anii '80 auzisem de ele...În EU nu prea sunt similare...De ce zic ăştia că sunt buricu' lumii?!! Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Din trecutul pe care il ascundem. Pe DIGI, canal 178, Cinetube, sunt filme cu evenimente petrecute in perioada interbelica. Daca filmele nu ar fi alb/negru, ai zice ca esti in epoca de aur. Nimic nou sub soare! Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 De la Colosseum in coace reteta e aceiasi, si ce-o fi fost inainte. Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 27, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2021 In anu' de gratie 36' in America erau si alte scule, probabil diesel [electrice]... - City of Denver M-10005 - Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 La o societate care se bazeaza pe cerere si oferta, e si normal!!!! Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 27, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Cu riscul de a ma repeta, am avut si noi in 1938 " Buchi "...pe tronsonul dificil Bucuresti-Brasov ! Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Pe vremea locomotivelor cu abur, ca sa urci la Predeal, trebuiau doua locomotive in tandem. A doua se cupla la Busteni si se decupla la Brasov. Cind au aparut electricele, nu a mai fost nevoie. Tot locomotive cu abur, se foloseau ca edecari, la Cazane, cite una pe fiecare mal al Dunarii. Link spre comentariu
-Atlas- Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Acum 1 oră, okean a spus: Cu riscul de a ma repeta, am avut si noi in 1938 " Buchi "...pe tronsonul dificil Bucuresti-Brasov ! Buna Dupa cum arata nu e abur. E primul diesel(articulat si aflat la museun in Dej). Pposibil sa ma insel. Spor tuturor. Alex Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Aia e! https://www.derbysulzers.com/cfrprototype.html Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 (editat) Epoca locomotivelor cu abur în Ro s-a încheiat târziu, pe la sfârsitul anilor '70, deși îl aveam pe "Buchi" diesel electric încă din 1938. Și începuse "marea electrificare" încă din anii '60. Inerția a fost mare și asta spune multe ... . Locomotive cu abur s-au folosit pånă târziu, pe linii secundare sau la serviciul de manevră prin gări ... ultima am văzut-o în 1993, în triajul gării Ploiești, trăgea dita-mai marfarul. Habar n-am dacă era "la manevră" sau chiar ducea acea garnitură undeva ... Editat Aprilie 27, 2021 de +_Florin_+ Link spre comentariu
ex.escu Postat Aprilie 27, 2021 Partajează Postat Aprilie 27, 2021 Trecutul nu e inca ascuns, institutia strejariei/cercetasii, inspirata de cercetasia anglo-saxona, a fost infiintata de tov.teofil sidorovici , cu binecuvantarea casei regale, unde o modesta contributie si-a adus tov. alexandra sidorovicici (sora) care a promovat ideile socialiste in palatul regal si chiar mai mult dupa unii istorici; dupa ww 2, au aparut pionierii , cu uniforma asemanatoare ,mai putin salutul, tov. alexandra sidorovici a devenit bruckner (brucan), acuzatoare populara in procesele intentate dusmanilor poporului, nimic nou sub soare... Link spre comentariu
Postări Recomandate