morarul Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 E uşor a face replici, după un model, la care şi-au stors creierii, cu vîrf şi îndesat, alții înaintea ta! Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 17, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 17, 2021 Actionarul proiectului Titanic II e un miliardar australian, probabil din cauza pandemiei executia a fost incetinita... Ca fapt divers, finantatorul proiectului " Titanic " a fost J.P. Morgan cu un cost de £1.5 millioane, ar veni azi cca £150 milioane ... Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 17, 2021 Partajează Postat Aprilie 17, 2021 Acum 9 ore, morarul a spus: E uşor a face replici, după un model, la care şi-au stors creierii, cu vîrf şi îndesat, alții înaintea ta! Dacă am înțeles corect, proiectul australian nu e replică 100%. Propulsia va fi diesel-electrică din motive economice și pentru o întreținere mai ușoară. Nava va fi exploatată efectiv, pe mări și oceane. Chinezii n-au de gând să o scoată în larg, a lor va sta ancorată pe nu sțiu ce fluviu (un fel de navă-hotel, atracție turistică). Ei se laudă cu replicarea 100%, inclusiv a motorului cu abur. Căt de funcțiional va fi acel motor e greu de spus, din moment ce nu vor să exploateze nava efectiv. Din punctul meu de vedere niciun proiect nu e ok, varianta corectă era motor cu abur și nava capabilă de a naviga efectiv.. Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 18, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2021 (editat) Focke-Wulf Fw190 unul din cele mai bune avioane din cel de al doilea razboi mondial a fost fabricat in peste 20000 de exemplare... LE: Fw 190 D-13/R11, Champlin Fighter Museum, Phoenix, Arizona (c.1995) sursa Wiki... Editat Aprilie 18, 2021 de okean Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 18, 2021 Partajează Postat Aprilie 18, 2021 (editat) Ala care l`ati prezentat dumneavoastra nici o data nu a depasit 1000 sau 2000 de aparate, ati ales fix o varianta rara si total diferita de FW190, un FW190D, cu motor Jumo racit cu apa spre deosebire de marea productie care aveau un BMW racit cu aer si de aici si avantajele robustetii cind era folosit ca avion de asalt. P.S, sau la cum arata sa nu fie chiar Ta-152, alta pasare rara, poate ne ajuta colegul nostru @Icar. Editat Aprilie 18, 2021 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 18, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2021 Pentru " puristi " -AICI- modele si nr de exemplare fabricare, cu ocazia lui 23 August 1944 am capturat si noi vreo 22 FW190 dintre care ultimele 8 confiscate de rusi ... Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 18, 2021 Partajează Postat Aprilie 18, 2021 FW-190 a fost destinat ca interceptor. Din pacate, interesele politico-financiare, au dat cistig de cauza lui Bf-109. Motivele: motoarele in stea erau putine, puterea lor era mica, iar germania avea nevoie de vinatori rapizi, manevrabili in vederea Bataliei Angliei. Cele capturate de romani, dupa 23 August, au fost FW-190A. Cel putin unul a fost inmatriculat cu insemnela ARR, Crucea Regelui Mihai si deriva tricolora. Insemnele naziste au fost acoperite cu vopsea alba. Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 18, 2021 Partajează Postat Aprilie 18, 2021 Ta-152, a fost vinator de mare altitudine. Aripa avea alt profil, era mai lunga si ascutita la capete. Pofilul elicii era altul, mai lata si era din lemn. Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 19, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 19, 2021 Responsabil pentru FW 190 a fost Kurt Waldemar Tank (24 February 1898 – 5 June 1983), modelul de mare altitudine Ta 152...TA vine de la TAnk numele sau . A fost un briliant inginer aeronautic si pilot de incercare ! Dupa razboi a lucrat o perioada in Argentina, in 1950 la cinci ani dupa razboi a zburat un " reactiv " FMA IAe 33 Pulqui II derivat dintr-un proiect mai vechi Focke-Wulf Ta 183 ! Link spre comentariu
ex.escu Postat Aprilie 19, 2021 Partajează Postat Aprilie 19, 2021 Din aceeasi perioada, tot cu motor rolls-royce " nene" , cu probabil aceeasi sursa de inspiratie, si inca unul suedez, mai apropiat de original. Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 20, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 20, 2021 A existat si asa ceva ... The Schienenzeppelin in Berlin - June 1931 ! Link spre comentariu
puriu Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 La 15.04.2021 la 18:32, okean a spus: Titanic a avut un frate " geaman " se chema " Olimpic " Au fost trei frati "gemeni". Primul construit si cel mai mare a fost "Britannic". Proiectul era acelasi, dar "Britannic" a iesit ceva mai lung, mai lat si cu deplasamentul ceva mai mare. La cursele de probe s-au gasit niste erori de proiectare si s-a intors pe santier pentru modificari. "Titanic" era in urma lui si s-a construit direct cu modificarile necesare. Cursa fatala nu trebuia sa aiba loc. Constructia nu era terminata si nava nu era probata. Compartimentele etanse nu erau inchise. O echipa de muncitori era imbarcata si lucra inca in ele. Intre compartimente erau gauri mari pentru conducte de aerisire, cabluri, etc. In plus, intr-unul dintre compartimente era o magazie de carbuni in care era un incendiu ce nu putea fi stins. Au plecat in cursa inaugurala cu incendiul la bord! In acea noapte "Titanic" a fost avertizat prin radio de prezenta ghetarilor, dar radiograma a fost ignorata si nu a ajuns la capitan. Naufragiul n-a fost o fatalitate, ci multa prostie omeneasca adunata la un loc. Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 20, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 20, 2021 (editat) In poza postata de mine e Titanic in constructie si Olimpic proaspat avariat, o ciocnire cu o nava militara...Olimpic a fost gasit vinovat si nu s-a putut incasa asigurarea, era in santier pentru reparatii , de aici si teoria ca navele au fost schimbate... Fara a polemiza, dupa " Gogu " Britannic a fost ultimul din serie -1914- Editat Aprilie 20, 2021 de okean Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Acum 16 minute, puriu a spus: In acea noapte "Titanic" a fost avertizat prin radio de prezenta ghetarilor, dar radiograma a fost ignorata si nu a ajuns la capitan. Fiți sigur că radiogramele (au fost mai multe avertizări) au ajuns la căpitan dar acesta le-a ignorat. Nu din prostie sau incompetență, ci pentru că a fost forțat de reprezentantul companiei să obțină un super-record de viteză. Dacă s-ar fi navigat conform normelor marinărești, toate celelalte "probleme tehnice" ale Titanicului n-ar fi contat. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 1 oră în urmă, +_Florin_+ a spus: Dacă s-ar fi navigat conform normelor marinărești, toate celelalte "probleme tehnice" ale Titanicului n-ar fi contat. Da, dar nici nu am mai fi vazut filmul. Link spre comentariu
Postări Recomandate