Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

OLD stuff...


Postări Recomandate

Acum 3 ore, Ion_Bumbu a spus:

De romaneasca, e romaneasca doar ca`i de Resita.

Păi așa putem spune și despre Dacia 1300, că-i românească doar pentru că a fost fabricată la Pitești :d. Și totuși, e considerată mașină românească.

Locomotivele seria 142000 au fost fabricate într-adevăr după proiect austriac. La epoca respectivă în puține țări din lume se proiectau efectiv locomotive cu abur : Germania, Austria, USA, și încă căteva.

Acum 2 ore, alcon a spus:

 

Foarte frumoasă, eu cu astea mă deplasam când eram mic.

Eu am avut ocazia o singură dată, prin '86 sau '87. De la București la Ploiești trenul a fost tractat de o electrică. În gara Ploiești a venit un "bau-bau" mare cu abur și a remorcat garnitura din capătul celălalt. Noi am coborăt  la Sinaia, trenul și-a continuat drumul. Era o raritate în anii '80, mai ales pe linie principală.

Link spre comentariu

Erau la Galati, mai exact la Barbosi, cum te duceai catre Tecuci cu trenul, niste linii pe care erau sute de locomotive cu abur. Poate exagerez dar erau adunate foarte multe. Cred ca ultima oara am fost pe acolo prin 1996.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări