Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

OLD stuff...


Postări Recomandate

Pilotul care a atins 1130km/h a fost Heini Dittmar , un f.bun pilot de planor ,experienta in domeniu l-a ajutat sa aterizeze,deoarece me-ul practic nu mai avea ampenaj vertical din cauza fenomenelor asociate vitezei in apropierea zidului sonic.

Link spre comentariu

Multe probleme au fost in controlarea si stabilitatea avioanelor, la vieze supersonice, pina cind englezii s-au prins ca eleroanele ampenajului orizontal sunt ineficiene si ca intreg ampenajul trebuie sa fie mobil.

Link spre comentariu
55 minutes ago, icar said:

Da, dar n-are burta, ca ai nostrii!

Pai la noi, ori sunt dopati ori sunt cu burta. Asta din film .... fibra naturala, tata!(old stuff!!!) Sincer daca ar fi trebuit sa pariez .... pierdeam! :rade: BRAVO LUI !!! ASA DA !!! :aplauze

Link spre comentariu

Malaxa, prima si singura masina 100% romaneasca. Foarte confortabila. Rusilor le-a placut atat de mult. ca au "confiscat" toate exemplarele nevandute, plus linia de fabricatie pe care au mutat-o in URSS.

 

malaxa.thumb.png.b0c554143beee1f3c9f61578352aed19.png

Link spre comentariu

@puriu , tare masina! Dar naspa istoria ei, asa cum ai scris si tu:

Quote

The final number of cars produced in Romania is unclear. The production was stopped when the Soviets decided to move the production line in the Soviet Union, allegedly after a high-ranking official from Moscow had a ride with the car in Sofia, Bulgaria

malaxa-1c.jpg

Ceva inedit:

Quote

Pentru a asigura răcirea motorului, între plafon și acoperiș era lăsat un spațiu pentru canalizarea aerului necesar. Aerul era captat din față, de deasupra parbrizului și era canalizat prin acoperișul cu pereți dubli, cu ajutorul unui ventilator, care îl absorbea, dirijând o parte peste cilindri, iar restul la carburator. 

Se vede in poza fanta de aer din acoperis. 

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări