BRANCA Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Diaspora,diaspora...=voturi...Statul cheltuieste minim 1000€/persoana carantinata pt 14 zile.Daca ar veni 200000 de insi de Pasti s-ar cheltui 1 miliard de lei...Ieftin!.. Link spre comentariu
Marele Savant Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 (editat) diaspora aia a trimis in tara constant multe miliarde de euro anual! din care, 20% cel putin a ajuns la stat sub forma de TVA! Editat Aprilie 5, 2020 de Marele Savant 3 Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 5, 2020 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Da si dupa ce se termina " istoria " se intorc " valorile " la produs ! Rog respectuos un MODERATOR sa faca curatenie, multumesc ! Link spre comentariu
alcon Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Maşini germane şi tramvaie. 1 Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Zapezile de alta data.... Dupa cum arata strada, merțanu e sigur cu 12-B! Link spre comentariu
-Atlas- Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Acum 11 ore, okean a spus: 21 ianuarie 1976 doua avioane Concorde pleaca in prima cursa, un avion din Londra, un avion din Paris ! Au fost construite 20 de aeronave, in serviciu 27 de ani ! Buna Concorde a fost o alta victorie a Europei asupra americii. Boeing(sua cum i-o spune) a cheltuit 2 miliarde de dolari pentru zborul de pasageri supersonic. Si a ajuns la concluzia"nu se poate". Ei bine inginerii din Europa,au dovedit ca se poate.Si asta cu tehnologia din ani '60.In anii '60 a avut loc primul zbor Concorde. Din pacate Concorde a fost "decimat" economic,singurul accident cu un avion Concorde nu a fost din vina lui. Spor tuturor Alex 2 Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 5, 2020 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2020 (editat) A fost o realizare remarcabila, putem spune ca in zilele noastre Airbus a razbunat Concorde ! Ca fapt divers, atat Concorde cat si "copia "lui Tupolev Tu-144 pot fi vizitate la Sinsheim Technik Museum . Editat Aprilie 5, 2020 de okean Link spre comentariu
-Atlas- Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Buna Concorde a fost "interzis" pe multe aeroporturi americane. Motiv,boom sonic,dar cel mai probabil concurenta cu aparate locale. Oricum,Concorde indiferent de aeroportul pe care a aterizat sau a decolat,nu a trezit decat ADMIRATIE SI RESPECT,nu oricine este capabil de asa ceva. Spor tuturor Alex Link spre comentariu
ex.escu Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 La " Intrepid space & air museum" ,pe o barja, langa portavion, mai este unul,accesul e (era) permis, inclusiv in cabina pilotilor. 1 Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 Respect pentru Concorde ca realizare tehnică, din păcate era mai mult admirat decât folosit. Biletele erau scumpe și majoritatea călătorilor preferau să plătească mai puțin călătorind cu viteză subsonică. Cam ducea lipsă de clienti ... Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 1 oră în urmă, -Atlas- a spus: Din pacate Concorde a fost "decimat" economic, Concorde a fos interzis pe aeroporturile din SUA, pe motiv de zgomot, o buna gaselnita. Din pacate a aparut inaintea vremii lui. Daca aparea prin '70, alta era situatia. In '60, graba nu era pe primul loc! Link spre comentariu
-Atlas- Postat Aprilie 5, 2020 Partajează Postat Aprilie 5, 2020 (editat) Acum 23 minute, +_Florin_+ a spus: Respect pentru Concorde ca realizare tehnică, din păcate era mai mult admirat decât folosit. Biletele erau scumpe și majoritatea călătorilor preferau să plătească mai puțin călătorind cu viteză subsonică. Cam ducea lipsă de clienti ... Buna Exact,exact ce spuneam eu.Cu Concorde circulau doar cei cu bani. Petrolisti bogati din Texas erau pasageri obisnuiti pe avioane Concorde. Poate de aceea Concorde nu a avut interdictie pe aeroportul din Dallas. La inceputul "erei" GSM,"magicianul David Coperfield cica i-ar fi facut o farsa iubitei. Ar fi inceput"conversatia" la New-York si ar fi terminat-o intr-un hotel din Paris. Nu stiu cum s-a descurcat cu semnalul,releele fiind mai rare atunci. Doar cu ajutorul avionului Concorde a reusit. Zice ca fata ar fi fost "terminata",nu stiu in ce fel. Spor tuturor Alex Editat Aprilie 5, 2020 de -Atlas- 1 Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 6, 2020 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2020 De actualitate... 1 Link spre comentariu
okean Postat Aprilie 6, 2020 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2020 Acum 11 ore, +_Florin_+ a spus: Respect pentru Concorde ca realizare tehnică, din păcate era mai mult admirat decât folosit. Biletele erau scumpe și majoritatea călătorilor preferau să plătească mai puțin călătorind cu viteză subsonică. Cam ducea lipsă de clienti ... Asa arata " economic class Pan Am " in anii 60' Boeing 747, nu cred ca era ieftin... Link spre comentariu
franzm Postat Aprilie 6, 2020 Partajează Postat Aprilie 6, 2020 se pare ca atât Boeing 747 cât si A380 nu se vor mai produce. Fabrica Triumph, care producea parte centrala a fuselajului pentru 747 a fost închisa si dezmembrata si Boeing nu are alta sursa. Si-au pus problema sa cumpere ei fabrica dar au renuntat din motive de rentabilitate. A380 nu se va mai produce din lipsa de comenzi si de rentabilitate; felul cum se desfasoara productia, dictata de motive politice, este un cosmar logistic. Link spre comentariu
Postări Recomandate