Ion_Bumbu Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 Acum 3 ore, miticamy a spus: Ma rog, tramvaiul bucurestean din 1894 este SciFi fata de ala din Timisoara 1899, ma rog cel putin din aceste foto si mai ales a ramas neschimbat din 1894 pina`n 1921... Link spre comentariu
ratza Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 Asta pentru că tramvaiul bucureştean din 1894 pare a fi un Thompson de după 1920. http://www.stbsa.ro/eng/istoric_eng.php Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 (editat) Pai in zona anilor 1900 cel care facea legea la tramvaie era S&H. Asa ceva a fost si cel din bucuresti din 1894. Aici ceva din zona aceea de timp. Hai ca l`am gasit si pe cel din zona anilor 20, nu`i nemtesc, este austriac! https://tram.at/museumsfahrzeuge/?v=fa868488740a#Triebwagen-H2-2280 Editat Martie 14, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
alf Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 (editat) Deci... primul tramvai electric bucurestean e asta: https://mobilitate.eu/124-ani-tramvai-bucuresti/ Editat Martie 14, 2020 de alf Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 Asta mai seamana cu cel din Timisoara. Link spre comentariu
ratza Postat Martie 14, 2020 Partajează Postat Martie 14, 2020 Îmi place sistemul anti-călcat pietoni. Link spre comentariu
rinaldoparaipan Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 La 13.03.2020 la 9:19, alcon a spus: Virgiliu Acolo asteptam eu 20-ul sa sa merg spre casa(veneam de la scoala 152 si mergeam spre Piata Chibrit)..... 8ani... Silueta lui V56 era inconfundabila, cand aparea din vale stiam sigur ca e 20. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 La 12.03.2020 la 22:32, daniels a spus: Ar fi interesante niste poze. Poate o poti fotografia pe desupt. Iată niște poze, se vede modul în care au fost "mixate" cele două mașini. Pe dedeaupt e cam greu de fotografiat fără să ridici mașina pe elevator. Link spre comentariu
alcon Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 Acum 1 oră, rinaldoparaipan a spus: Acolo asteptam eu 20-ul sa sa merg spre casa(veneam de la scoala 152 si mergeam spre Piata Chibrit)..... 8ani... Silueta lui V56 era inconfundabila, cand aparea din vale stiam sigur ca e 20. Pentru a-ţi răvăşi amintirile îţi prezint mai multe poze cu 20. Link spre comentariu
okean Postat Martie 15, 2020 Autor Partajează Postat Martie 15, 2020 " For the fiorst time " cu frana disc 1902 Gladiator 12HP Tonneau Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 Nu cred ca e frana pe disc ,poate este lantul de transmisie la roata motrica !! Link spre comentariu
norad Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 (editat) Aparat de masurat grosimi. Nu stiu daca masoara si pelicule metalice. Editat Martie 15, 2020 de norad Link spre comentariu
franzm Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 E destinat masurarii grosimii peliculelor de lac. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Martie 15, 2020 Partajează Postat Martie 15, 2020 Acum 3 ore, okean a spus: " For the fiorst time " cu frana disc 1902 Gladiator 12HP Tonneau Acum 3 ore, dan-a2 a spus: Nu cred ca e frana pe disc ,poate este lantul de transmisie la roata motrica !! Eu mă întreb totuși ce sistem de frânare avea acest auto, că nu se văd nici tamburi nici discuri. M-am gândit că poate un sistem "ascuns vederii " ar putea frâna arborele primar al lanțului de transmisie, dar e imposibil având în vedere profilul danturii pinionului respectiv (lanțul ar patina pe pinion). Totuși, cum se oprea acea mașină? Link spre comentariu
okean Postat Martie 15, 2020 Autor Partajează Postat Martie 15, 2020 La origine a fost firma de biciclete - Clément-Gladiator - transmisia cu lant era pe ambele roti din spate cum se observa in poza de mai jos, firma a facut si biciclete cu motor, probabil designul franei disc provine de acolo... Link spre comentariu
Postări Recomandate