Mircea Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 4 hours ago, ctepeo said: 15 mergea la P-ţa Muncii (azi Eudoxiu Hurmuzachi), nu la "Policolor". La Policolor mergea 19 (de la Sf. Vineri). Ba bine ca nu, 15, 19, 27 si 38 mergeau la Policolor. Primele 3 cel putin 20 de ani au tot intors la Policolor. Le-am calarit pe toate eu cel putin 20 de ani. Anii 80 si 90. 38 a fost numai pana-n Salajan. Nu am inteles de ce niciodata, dar te ducea la metrou. Link spre comentariu
ctepeo Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 În 1987 a mers la Complex R.A.T.B. Titan. Dar ia uite în 1982: Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Eu am locuit in Dr.Taberei și apoi în Ghencea. Foloseam des tramvaiele 3 și 8 , mai târziu linia 41 care te ducea din Ghencea spre Crâmgași. Apoi autobuzele 173 (cu burduf) și 226, cu care mergeam către liceu (sau către zona centrală în general). Link spre comentariu
icar Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 (editat) Thunderer, eu am locuit in Titan. 15 a aparut pe acolo destul de tirziu. Si 19 a circulat, la un moment dat, pina la Policolor, apoi pina la Poarta 4. Liniile RATB, dupa 1977, au fost atit de des modificate, ca te urcai in tramvai si ajungeai in alta parte decit unde stiai! Editat Martie 9, 2020 de icar Link spre comentariu
NICA Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Timisoara , anul 1869. Link spre comentariu
NICA Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Acum 4 ore, icar a spus: Ce ziceti, ar mai fi de folos?? Ce vremuri drepte ! Link spre comentariu
Marele Savant Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Timisoara a fost fruntea si atunci. vedem ca in 1869 avea deja stilpi de curent electric, linii de tramvai electric si indicatoare de circulatie! Link spre comentariu
NICA Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Chiar acum, Marele Savant a spus: Timisoara a fost fruntea si atunci. vedem ca in 1869 avea deja stilpi de curent electric, linii de tramvai electric si indicatoare de circulatie! Doar tramvaiul. Link spre comentariu
franzm Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 1 oră în urmă, Marele Savant a spus: Timisoara a fost fruntea si atunci. vedem ca in 1869 avea deja stilpi de curent electric, linii de tramvai electric si indicatoare de circulatie! Va rog sa remarcati si instalatia de semnalizare sonora, AKA claxon, mai ales cel din tramvai. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 1 oră în urmă, Marele Savant a spus: Timisoara a fost fruntea si atunci. vedem ca in 1869 avea deja stilpi de curent electric, linii de tramvai electric si indicatoare de circulatie! Ma rog, asa vreo 30 de ani mai incolo a aparut tramvaiul electric, dar na, tot prin frunte a fost! Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Dar tot Bucureștiul dă ora exactă, indiferent ce tramvaie circulau prin tară pe la 1900. (sper ca Timișorenii să nu se supere, e doar un spirit de glumă și trebuie luat ca atare !) Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 Pai tramvai electric cred ca a fost la Bucuresti inainte de Timisoara. Bineinteles ca Bucurestiul da ora exacta insa daca va uitati atent cine`s cei care o dau ...veti avea o surpriza, nu prea au treaba cu Bucurestiul, sint cam din alte zone, bineinteles nu din Banat! Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 de ce sa se supere, ca au fost oras imperial pana in 1919 ? primul tramvai cu cai a fost la Timisoara, iar 30 de ani mai tarziu tot acolo a fost si primul tramvai electric din... Romania, ar zice cei care cred ca ne tragem din cei mai viteji traci de pe planeta, numai ca nu era administratie romaneasca cand a aparut tramvaiul electric pe acolo. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 9, 2020 Partajează Postat Martie 9, 2020 (editat) Da, dar in Bucale a fost prin 1894-1895, ala electric. Editat Martie 9, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
ctepeo Postat Martie 10, 2020 Partajează Postat Martie 10, 2020 Bucureşti: 9 Decembrie 1894 Timişora: 1899. Dar din cauză contract de concesiune. Lasă că Timişoara a avut firobuz înainte de Bucureşti (sunt Bucureştean care ştie ce a aia firobuz... a intuit ce e citind ultimul volum din "Cireşarii"). Link spre comentariu
Postări Recomandate