Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Oxigen pentru Bucuresti


Postări Recomandate

Acum 7 ore, PCB a spus:

Lipsa unor centuri cum sunt la Brasov face ca multi soferi sa fie obligati sa intre in oras. O taxa populista care nu rezolva nimic.

Celebra centura o freaca de cel putin doua decenii si tot nu este rezolvata. Autostrada ce vine de la Ploiesti se termina in porumb si nu face legatura cu celelalte doua, Pitesti si Constanta.

Chiar daca o  astfel de taxa o sa apara, la fel de repede o sa dispara. In instanta.

Pui taxe la incompetenta de a crea o infrastructura decenta, si cine o pune? O proasta!

Probabil ca si alte localitati, care nu-s pesediste in primarii (or mai fi?)  vor pune o taxa masinilor cu ''B'' . Asa , la misto.

like

Link spre comentariu
Acum 7 ore, +_Florin_+ a spus:

Personal mi se rupe de taxe. Le voi plati (că nu-i  un capăt de tară) și voi umbla in continuare cu cazanul euro 3, ca așa îmi place.

Paiii in proiectul actual tu nu platesti,probabil de aceea ti se rupe de taxe

Eu pentru Honda platesc impozit 900lei ..............comparativ cu 70lei Logan!!!!!!!!

Nu pot sa spun ca ""mi se rupe""

Link spre comentariu
Acum 8 ore, marius_amp a spus:

 

Poate lasa masina la bariera si continua drumul prin Bucuresti cu trotineta electrica.

 

Banu' gros ... Parcari ( pentru sute de mii de masini ) , hangare pentru trotinete , etc . Plus toata infrastructura umana ... , evidentza , paza , plati , service pentru trotinete  , politia locala ( ca se mai 'nerveaza provincialu' , spune cuvinte urate , mai pune mana pe cate ceva de atata entuziasm ) etc .  Probabil daca ai si ceva de luat ( sau de adus ) , din si in capitala , vor exista modele de trotinete cu remorca . Si cu prepeleac , fiindca se mai intampla de ploua , si suprainaltate , la ce ape am vazut vara asta in capitala .  Eco sa fie , restu' nu se exista . Decat ( eventual ) veri prelungite , fiindca iarna nu - i ca vara , dupa cum se cunoaste din stramosi . Sanii trase de husky , sau de cainii comunitari care vor deveni astfel utili etc . Cu aia de vin ( si pleaca ) la spitale e mai complicat , dar nu imposibil de rezolvat . Care scapa , scapa . Care nu , nu !

Editat de gauss
Link spre comentariu

Daca nu era Ceausescu, mergeati toti prin tarana pana acum, cu trotinete biciclete si masini deopotriva. Ala a facut infrastructura tarii de care tragem toti ca nu ne mai ajunge dar il injuram prin ziare ca "ce nenorocit a fost". Acum nu mai sunt astia in stare sa construiasca un bloc care sa reziste la o ploaie d'apoi la un 5-6-7 grade.

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 50 minute, florinellll a spus:

""""În București 83% dintre călătorii sunt mai scurte de 10 km care se pretează la mersul cu bicicleta, iar 45% sunt mai mici de 3 km. """"

Asta spune multe

In această dimineață plouă, peste o oră o să iau traficul în roți, nu cred că o să văd bicicliști, trotinisti, Mobre. Să vorbim de iarnă?  Tu unde locuiești? 

Editat de viobio
Link spre comentariu
Vizitator viobio

Sârma în Cur zisă și Vrâncioaia  în 2020 va fi istorie, nu va mai fi primar. În București este foarte greu să fluidizezi traficul, în toate marile orașe din Europa este trafic aglomerat, nu suntem o excepție, numai că în  alte tari cu apă și săpun transportul în comun este bine pus la punct, în București  nu. Se tot bate apa în piua cu metroul, păi rețeaua este mică, nu poți ajunge cu metroul în multe locuri, stațiile sunt prea lungi, în Drumul Taberei se chinuie de opt ani să termine acel tronson, probabil că în Decembrie va fi gata 

Ar trebui făcute cât mai multe pasaje, în intersecțiile aglomerate. 

Primăria ar trebui să oblige dezvoltatorii imobiliari să planteze un anumit număr de copaci în zonele unde construiesc locuințe, orașul este plin de praf, nu am văzut să se planteze măcar citiva copaci de decor. Eu în principiu sunt de acord cu o taxă pentru mașinile pina la Euro 4 (0,1,2,3 să plătească taxe), taxă pe TOATE mașinile diesel, ca să nu ziceți că sunt ipocrit am 4  mașini diesel, nu sunt de acord cu taxă pentru mașinile care tranzitează orașul. Astfel de taxe există și în alte orașe europene. 

Să fie taxe dar..... ce facem cu banii colectați? Să se folosească pentru investiții în parcări, fluidizarea traficului, spatii verzi. 

Legat de parcări, eu aș mari taxa la 100lei pe lună, nu 62 lei pe an, cit este acum,  cu banii încasați as face parcări inteligente, alea cu lift. Ca și în cazul ambroziei problema este tot mamiferul numit om, în unele zone există parcări mari, Unirea, Universitate, Obor, Inter, totuși mamiferul nu parchează în ele, nu are chef să meargă pe jos citeva sute de metri. În mall-uri unii vor să intre cu mașina pină în ușa magazinelor, chiar dacă sunt locuri de parcare la etajele superioare ale parcării. 

Eu sunt unu care fără mașină nu m-aș descurca în București, pentru că în timpul zilei trebuie să mă deplasez în multe locuri, cu transportul în comun aș pierde foarte mult timp, sunt job-uri care te leagă de o mașină obligatoriu. 

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 1 oră, florinellll a spus:

Paiii in proiectul actual tu nu platesti,probabil de aceea ti se rupe de taxe

Eu pentru Honda platesc impozit 900lei ..............comparativ cu 70lei Logan!!!!!!!!

Nu pot sa spun ca ""mi se rupe""

Ai motor mare, boier! Cit ai? Peste 2l? 

Și eu plătesc la una RCA + impozit  cam 4000lei pe an, mai și poluez cu azot și sulf, anul ăsta am decis să o vând. Acum pe bune.... la o mașină care a costat 75...100k euro este ok să scoți banul gros pe taxe, că nu ești săracan dacă îți permiți o asa mașină. 

Link spre comentariu

Iar mai intra niste bani la niste unii in buzunare pe camere,logistica,implementare,softuri etc.

cum curata taxa plamanii la bucuresteni?

se impart bomboane cu eucalipt pt o respiratie usoara la colt de strada?

de ce nu implementeaza varianta cu buline colorate in functie de poluare asa cum e la altii?

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări