flomar60 Postat Octombrie 22, 2019 Partajează Postat Octombrie 22, 2019 Acum 3 ore, kit a spus: ....o putere aparenta de 2500KVA si un curent de 10,86A... 2500VA... PS . Se pot instala sigurante de 13A eventual mai lente , cu curba C... Link spre comentariu
kit Postat Octombrie 23, 2019 Partajează Postat Octombrie 23, 2019 Acum 18 ore, flomar60 a spus: 2500VA... PS . Se pot instala sigurante de 13A eventual mai lente , cu curba C... Ups! Tocmai am picat examenul de autorizare ANRE. Multumesc flomar pentru corectura, ai dreptate, kVA era un pic prea mult. Curba de declansare B vs C. Un disjunctor are doua zone de lucru: termica si magnetica. Din astea doua, cea magnetica se ocupa de curentul de pornire si scurt, pe cand cea termica este comuna. Cea magnetica are o acoperire de pana la 3-12s, dupa cum se vede in documentul din atasament. Nu inteleg cum poate ajuta in acest caz, cand curba termica ramane identica... O lamurire mai detaliata se poate gasi si la https://www.c3controls.com/wp-content/uploads/2018/05/c3controls-Understanding-Trip-Curves.pdf. Oricum, eu folosesc clasa C doar pentru sarcini care cer curent mare la pornire. Asa-i inteleg eu utilitatea, atat ma duce capul... In plus, am incercat sa scalez o curba pentru 16A si una pentru 13A. Cea de 13A este cea mai colorata. Nu-i prea clar rezultatul si departe de a fi perfect, dar putem obtine astfel o comparatie intre cele doua curbe, dar cam asta ar fi calea: suprapunerea curbelor pentru 13A si pentru 16A, apoi interpretarea rezultatelor. Am atasat si poza obtinuta, inca odata scuze pentru calitatea scazuta. curba de declansare.pdf Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum