Vizitator Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 (editat) Platesc cam de un an facturile ENEL la bancomat. La reinnoirea contractului au aparut probleme in sensul ca nu se mai efectua tranzactia. Am mers la banca sa vad care este problema iar tanara de acolo m-a intampinat cu un hotarat "nu se pot efectua platile catre ENEL la bancomat". Adica ceva pt care eu aveam chitanta. Nu stiu cum sunt angajati tinerii dar cu cateva luni inainte dorisem sa fac "direct debit" si alta tanara mi-a spus ca nu se poate. Cand colega mai in varsta i-a explicat ca de fapt se poate mi-am luat jucariile si am plecat. Editat Septembrie 12, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 De ce nu încercaţi să vă plătiţi facturile online ? Dacă aveţi un card de pensie, e foarte uşor, tranzacţiile sunt securizate şi nu există riscuri.Eu plătesc absolut toate facturile online de ceva ani fără probleme, m-am săturat de stat la cozi.... Link spre comentariu
icar Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Probabil ENEL a reziliat contractul cu banca respectiva, pe probleme de neintelegeri la comisioane. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Pt. mine orice motiv de a iesi din casa este bun, deja simt urmarile statului permanent pe scaun. Putin OFF, ca sa ma ajute fratele meu mi-a cumparat apa in cantitate mai mare. Am resimtit si faptul ca nu mai ieseam din casa sa cumpar eu apa. Acum cu rezilierea contractului sunt 2 aspecte: 1-angajata putea sa spuna ca din iulie a fost reziliat contractul pt ca eu am platit fara probleme pana in iunie. 2-trebuia scos si din program, adica si bancomatul trebuia sa refuze selectia ENEL. Link spre comentariu
icar Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 E, acu' si tu, prea ai pretentii Treaba complicata, multa munca...Mai simplu sa ia pe NU in brate! Link spre comentariu
alf Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Eu platesc toate facturile online, direct pe pagina BRD si nu este nici o problema cu plata facturilor Enel. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 (editat) Io am pățit-o cu o factură digi, am plătit-o de două ori din greșeală deoarece se blocase pagina și am crezut că nu a fost înregistrată, degeaba am facut reclamație la bancă că tot nu am mai primit banii, mă rog au fost scăzuți din următoarea factură! Editat Septembrie 12, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
maxente Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Acum 4 ore, miticamy a spus: Pt. mine orice motiv de a iesi din casa este bun, deja simt urmarile statului permanent pe scaun. Putin OFF, ca sa ma ajute fratele meu mi-a cumparat apa in cantitate mai mare. Am resimtit si faptul ca nu mai ieseam din casa sa cumpar eu apa. Trebuie facuta miscare in fiecare zi. In general orice exercitiu care mai salta putin ritmul cardiac mai sus putin decat este cand stai pe loc, face bine la sanatate. Tin minte acum cativa ani cum radea un individ de mine cand a auzit ca ma duc la sala sa fac miscare. - Ce ma, te duci sa te umfli de muschi !?!?! de parca dusul la sala e vorba de umflat. Cam asta e cultura noastra in materie de sport. Scuze de offtopic. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Si eu plăteam facturile pe unde apucam (la bancomate, pe la așa-zișii "roboței" din supermarkete, etc) până pe la sfârșitul anului trecut. Anul acesta a apărut "pre-pay" si intr-un magazin aflat foarte aproape de casa mea, terminalul se află "in spatele tejghelei" si e operat de vânzătoare. Îi dau banii și factura, primesc chitanța, n-am nicio durere de cap. S-a întâmplat de două ori în decursul acestui an ca vânătoarea să-mi spună "imi pare rau, nu funcționează sistemul!". Am revenit a doua zi si s-a rezolvat. Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 Eu platesc toate facturile la posta...chiar daca platesc 1-2 lei in plus pe factura. Card n-am...nu fac curul mare la bancheri pe munca mea. Link spre comentariu
Mircea Postat Septembrie 12, 2019 Partajează Postat Septembrie 12, 2019 E greu pentru unii angajati sa recunoasca ca nu stiu, si sa ceara ajutor unui coleg. Se intampla peste tot, dar unii chiar cred, in limitarea lor (intelectuala sau pur si simplu experienta de viata), ca stiu. @miticamy, treceti peste, nu merita supararea dvs. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 13, 2019 Partajează Postat Septembrie 13, 2019 Nu de suparare am postat, am denumit topicul "Probleme marunte" pt ca avand mult timp liber sa pot semnala cate maruntisuri inca ne impiedica sa spunem ca o anumita normalitate se instaleaza in societate dupa contactul cu "lumea civilizata". Adica noi, numiti de televiziuni si conducatori "oameni de rand", nu suntem in stare sa ne cream un mediu placut, linistitor, colegial. Sa trec peste, cam dificil pt ca factura nu apare achitata pe Myenel si nici la callcenter. Am sunat de la prima factura neinregistrata, mi-au spus sa trimit un mail cu chitanta-niciun raspuns. Aici a fost o rezolvare partiala in sensul ca banca m-a sunat si a spus ca cele 2 plati la bancomat la aproape o luna distanta nu au fost procesate si banii au fost repusi pe card. Am sunat la ENEL si i-am intrebat daca vechiul lor card mai este valabil dupa noul contract si mi-au spus da. A raspuns un barbat care a spus ca acel cod eneltel este pt locatie deci nu depinde de contract/ proprietar. Am platit la aceeasi banca la "robotel" cu cardul ENEL. Daca am vazut ca pe myenel nu vine confirmarea am sunat din nou si a raspuns o tipa care parca a fost prezentatoare la RTV, asa vorbea peste tine cu o voce stridenta. Aflu de la ea ca nu pot folosi vechiul card si ca banii au intrat pe vechiul contract. Dupa cateva zile am sunat din nou sa mai vad o parere cu cardul ENEL. Este valabil! (adica la un scor 2:1).Am timis un mail cu factura de la "robotel", niciun raspuns. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 13, 2019 Partajează Postat Septembrie 13, 2019 Plastifiat codul de bare de pe o factură și se poate plati cu el la benzinarie să zicem! Link spre comentariu
mradu2005 Postat Septembrie 13, 2019 Partajează Postat Septembrie 13, 2019 Dom Profesor Mitcamy cite probleme am avut cu enelul nu vrei sa stii .Intr o zi am fost acolo la ei la sediu in fine si i am intrebat pe cei de acolo mai in virsta fiind :De ce au scimbat interfata la aplicatia crossweb my enel ca functiona perfect si i am mai intrebat de ce nu le functioneaza serverul? ceea ce era adevarat la data respectiva.Raspunsul a fost de fapt o intrebare :ce este acela server ?Am plecat fara sa mai intreb si altele oricum nu erau facturile operate la ei in sistem ceea ce am facut bine pastrind chitantele de la robotel !?........nu sa rezolvat problema in totalitate nici pina in ziua de azi ! Ps :E mult de povestit ! Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Am inteles ca doctorul din accidentul de avion a transmis coordonatele de pe GPS-ul telefonului dar cei de la STS nu au stiut sa le converteasca. Pai nu te ajute G. cu orice? Link spre comentariu
Postări Recomandate