gauss Postat Septembrie 8, 2019 Partajează Postat Septembrie 8, 2019 (editat) Daca e ulei putin , se opreste . Ca are senzor inseriat cu aprinderea . E la fundul baii . Ma rog , aproape 2 degete . Editat Septembrie 8, 2019 de gauss Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Septembrie 8, 2019 Partajează Postat Septembrie 8, 2019 (editat) Da corect dar de multe ori senzorul de nivel se blocheaza pe nivel maxim si asa ramane, Nu uitati ca vorbim de un motor CHINEZESC autentic. Acel regulator centrifugal de cele mai multe ori il gaseam rupt sau super uzat. Succes la depanare. sper sa nu se considere reclama . https://www.generalmotor.ro/regulatoare-turatii-motosapa-motocultor/regulator-turatie-honda-gx-120-gx-140-gx-160-gx-200 Editat Septembrie 8, 2019 de pop_ady44 Link spre comentariu
gauss Postat Septembrie 8, 2019 Partajează Postat Septembrie 8, 2019 (editat) Cine se apuca de grupuri de genul , are un multimetru sa verifice senzorul . Si o minima intelegere privind functionarea . Ma rog , asa ar trebui . Motorul e copie de Honda , si e mult mai prost . Ca si grupul in ansamblu . Am vazut rotoare de generator care frecau de stator , de se toceau magnetii permanenti pentru magnetizarea remanenta , si electrovalva aia inutila la unele tipuri , ghidajul culbutorilor din tabla de fier mort , se tocea in cateva ore , si altele . Cred ca as putea scrie pagini intregi de defecte . Ma rog , sunt niste ani de - atunci . Firma unde lucram vindea grupuri italiene si spaniole ( cateodata frantuzesti ) cu Honda originale , si repara ( cateodata ) chinezariile similare , veneau cu remorcile . Cu carterul spart , calate , probleme la alternator cu celebrul AVR realizat in zeci de variante , demarorul cu sfoara atarnand , sedimente in rezervorul care nu vazuse benzina decat de groapa , etc . Editat Septembrie 8, 2019 de gauss Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Septembrie 8, 2019 Partajează Postat Septembrie 8, 2019 De ce credeti ca am scris cu majuscule china? Eu cu un cumnat mai punem astfel de motoare pe cositorile Romanesti(carpatina ,cosana) si straine(rotax) care au motorul uzat ,defect sau lipsa . De aici mai revin si unele cu mici mari defecte ,de montaj sau ca si al colegului . Am gasit la care era doar un dinte lipsa(rupt) Piesele sunt facute din toate rebuturile si parca, parca ti frica sa le pui la locul lor asa dar ,na sunt care rezista la gluma. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum