Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

curentare

Vizitator nos

Postări Recomandate

salut tuturor...as vrea si eu o schema de un montaj cat mai simplu sunt cel mai incepator electronist cred yo dabea stiu sa lipesc 2 fire cu fludor...si vreau sami fac ceva care sa corenteze dar nu tare cea mai simpla schema pe care o aveti chiar daca pisca dar sa syiu ca e facuta de mine...indiferent de schema...1,2,3,4 baterii de 1,5 v....chiar si de 4,5 chiar si de 9v...orice schema dar sa fie simpla...fara aia cu condensatorul incarcat la priza....deoarece stiu chestia dar eu vreau cand am apasat pe buton sa corenteze continu....cu stima nos....

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 41
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

11

• Stefan

4

• Dr.L

4

• mircea888

1

Top autori în acest subiect

cumpara un aprinzator de aragaz,d-ala chinezesc la 5 lei,care merge cu 2 bateriica putere e slab,nu poate aprinde un neon de 6w,sub nici o conditieincearca sa scrii mai coerent/corect data viitoare

Link spre comentariu

dar eu vreau cand am apasat pe buton sa corenteze continu....

cu stima nos....

in cazul asta nu merge cu aprinzator de aragaz sau de bricheta nici cu traf si cu o baterie pe primar.

ai avea nevoie de un traf ridicator de tensiune sau ceva de genul asta dar care sa nu poata debita un curent mare.

P.S. vezi ca verbul corenta nu exista.

Link spre comentariu

ai avea nevoie de un traf ridicator de tensiune sau ceva de genul asta dar care sa nu poata debita un curent mare.

exact asta se afla in aprinzatorul de aragaz,ala cu baterii,nu e bazat pe quartz,si face arc electric continuu,cat ti apasat butonul
Link spre comentariu

mircea calin wrote: ai avea nevoie de un traf ridicator de tensiune sau ceva de genul asta dar care sa nu poata debita un curent mare. exact asta se afla in aprinzatorul de aragaz,ala cu baterii,nu e bazat pe quartz,si face arc electric continuu,cat ti apasat butonul