ionut20 Postat August 22, 2007 Partajează Postat August 22, 2007 Ce parere aveti de dacile berline 1310 de dupa anu 2000 ... mai special 2001 cu motor de 1397cc pe injectie monocunct bosh ? sunt bune sau nu la motor .... dar la consum. Am nevoie de o masina cat de cat ieftina si la pret si la piese si totusi buna pt firma .... am posibilitatea sa cumpar o astfel de dacie la 2000 de euro. Interiorul, motorul, exteriorul sunt ok, instalatia e complet funtionala, masina are 60 de mii de km, are cateva puncte de rugina pe aripa stanga fata, si usa spate dreapta a fost frecata .. de ceva ... dar acum e dreapta, caucicurile sunt umpic uzate, dar se mai poate merge cateva mii de km cu ele, masina nu mananca ulei, nu scoate fum gros(ca altele), franele sunt ok ... directia are o mica problema, dar cred ca tine de geometria rotilor, sau de centratul rotilor, sau diferente intre cauciucuri ... inca nu am putut studia mai atent problema, dar ideea e ca trage foarte putin dreapta ... pe drum drept. la mana nu se simte, dar daca las volanul singur deviaza de la traiectorie.Demarajul e ok ... iar azi am scos-o la o tura pe sosea, am dat 120 - 125 km/h pt cativa km .... si singura chestie ce se simte e o vibratie in volan .. aceasi problema cu directia cred ... in schimb cutia nu trepida, si nici motorul din cate se simtea. Mai era loc de pedala .. chiar m-am mirat, doar ca am ajuns o coloana si a trebuit sa incetinesc .Ce ziceti ... se merita? Cum sunt monoinjectiile astea de pe dacii? Eu am in prezent pe carburator dar complet refacuta la caroserie si motor .. si nu am condus dacie mai buna pana acum. Problema e ca am nevoie de inca o masina ... :smt006 Link spre comentariu
cosmin_h Postat August 22, 2007 Partajează Postat August 22, 2007 Cum sunt monoinjectiile astea de pe dacii?Sunt acceptabile in general nu sunt probleme cu ele. Link spre comentariu
adi_0106 Postat August 22, 2007 Partajează Postat August 22, 2007 la bugetul asta eu zic ca meritaam condus si eu ceva asemanator cu ce ai descris tu - si chiar merg bineconsumul e putin mai mare decat la cele pe carburatie - dar na .... ai injectie si iti tine relantiul la 900 - 1000 rpm (nu la 700 cum am eu - reglata de batranu` :smt003 )de fugit - fug bine .... vibratiile alea din volan sunt de la roti - cauciucuri proaste, unghiuri dereglate, jante dezechilibratecu un set nou de cauciucuri + echilibrat jantele si unghiurile putin gadilate - o faci sa mearga dreptsi daca chiar nu merge - ii mai dai 2-3 pompe in roata de pe partea in care trage - asa fac eu :smt003 intretinerea la dacie - stie toata lumea ..... e ieftinaun set de rulmenti pe spate m-a costat 15 ron si i-am schimbat singur cu o mana de chei si un ciocan .... la o masina straina ar fi costat 150 euro cu tot cu service ...... si la ce drumuri avem - sa nu indrazniti sa ziceti ca la masinile straine nu se strica rulmentiiun set de arcuri spate - 30 ron de la dezmembrari .... in magazin 76 ron bucata (de dacie evident) iar serviceul la un prieten in curte - 20 ron + niste beri etc etc etc .... lista poate continuadaca tot zici ca are ceva puncte de rugina & julituri ... vezi poate mai scoti la pretbafta ! Link spre comentariu
aeromania Postat August 22, 2007 Partajează Postat August 22, 2007 Intrebai ceva de motor. Motorul este identic cu modelul vechi cu deosebirea ca are injectie monopunct. Aici intervin problemele daca le pot spune asa. Cea mai frecventa defectiune este la motorasul pas cu pas (cca 250 ron), cel care tine turatia constanta la ralanti.Ori blocare ori microswitch-ul din varf se defecteaza(daca ai chef si timp poti incerca sa il repari in cazul in care nu ai pinioanele reductorului distruse). In rest modelul de injectie este destul de fiabil. Un senzor de volanta cateodata , injector blocat sau colmatat datorita bunei calitati a benzinei.Pompa de benzina nu prea rezista apei din benzina... O instalatie de gaz pe ea este binevenita chiar daca va trebuii din cand in cand sa reglezi tachetii sau pana la urma sa chimbi chiuloasa datorita scaunelor de supape care se ard de la gaz.Ai doua variante, ori gasesti un atelier si sa iti faca alte scaune mai rezistente sau schimbi chiuloasa (dezechipata cca 500ron). Deja am trecut la detalii ... scuze.Asa cum spunea si @adi_0106 poti incerca sa tragi de pret datorita diferitelor imperfectiuni.Tinand cont ca o firma din Ploiesti a scos la vanzare masini varzuite la peste 2000 euro si cu kilometrajul peste 150000km si s-au vandut cred ca pretul tau se apropie de adevar.Bafta. Link spre comentariu
ionut20 Postat August 23, 2007 Autor Partajează Postat August 23, 2007 Merci de raspunsuri pai cu directia si eu cred ca e de la roti, si pe fata, daca o i-au oricum ii trag cauciucuri noi, si cu ocazia aia se face si centrarea/echilibrarea, consumul am auzit si eu ca e cam maricel ... dar de tras trage. Masina e productie 2001, si din cate am citit pe forum la dacia, are mici imbunatatiri fata de cele nascute la finele '99 si 2000, tot pe injectie evident. In caroserie as investi putit pt a o uniformiza, chit si ce mai trebuie .. din pacate e metalizata si asta e cea mai scumpa componenta daca putem sa ii zicem asa .... o vopsire completa se ajunge pe la 10 mil doar vopseaua si diluantul .. undeva la 2 mil litrul de vopsea. La pret cred ca mai merge scos vro suta de euro ... oricum pe sambata duminica merg prin piata de masini din TM, eventual chiar si arad, ca am auzit ca e mai mare, si sa vad ce preturi se practica la modele astea :)Merci inca o data pt sfaturi si pareri. :smt006 Link spre comentariu
adi_0106 Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 mda - asta vroiam si eu sa iti zic sa nu te repezi la prima oferta aparuta ..... sa te duci prin targuri de masini si sa analizezi "piata"poate gasesti ceva dacii la oferta - "plecare din tara" .. si alea poti sa le iei ieftinsau ceva dacii mai vechi - dar foarte bine intretinute ..... vre-un batranel ceva (unic proprietar) care a tinut-o in garaj si a gadilat-o mai des ca pe nevasta :smt003 Link spre comentariu
yo9hrb Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 Eu, cand mi-am cautat dacie, am avut in vedere 2 lucruri: sa fie cu carburator si sa nu aiba vopsea metalizata. Si am avut o bafta enorma: am gasit la in mosulica un break din 98 cu... 11200km. Am dat pe ea 1900E si nu am avut mari probleme in 80000 pe care i-am facut in ultimii 3 ani. Am schimbat doar pivoti, limitator de frana, bucsi, cauciucuri si arcurile pe spate. Asa ca nu te grabi. Link spre comentariu
edy_wheazel Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 Am achizitionat si eu recent o Dacie 1310L pe injectie din 2001, momentan ma rup cu transcrierea, a fost superoferta am luat-o cu 2.500 de lei si cunosteam masina. Inainte sa o iau a fost in service, scaune schimbate, cauciucuri noi, etc. A-si dori si eu sa aflu (sa nu mai fac un topic nou) daca schema instalatiei de aici: http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=20965 este valabila si la modelul din 2001? Link spre comentariu
ionut20 Postat August 23, 2007 Autor Partajează Postat August 23, 2007 E diferita ... masina ta e injectie, schema e de la masina pe carburatie si aprindere clasica ... se asemana doar la instalatia de iluminare, dar aprinderea este total diferita Link spre comentariu
edy_wheazel Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 Aveti cumva schema instalatiei electrice de la Dacia 1310L pe injectie? Chiar am nevoie de ea. Multumesc anticipat.... Link spre comentariu
lalihifi Postat August 26, 2007 Partajează Postat August 26, 2007 Sunt destul de bune .Am vazut multe si am prieteni cu dacii pe injectie.Unii au depasit 100de mii de km si nu au umblat la motoare .Multa bafta Link spre comentariu
ionut20 Postat August 26, 2007 Autor Partajează Postat August 26, 2007 Merci de sfaturi si de urari .. m-am hotarat sa o cumpar .. mai ales ca acum in weekend am fost si prin piata de masini si am ramas masca vazand ce preturi sunt :axe: berlinele din 2000/2001 pe injectie erau de la 2400 euro in sus .. si cea mai tare faza a fost o berlina din 2004 model "dedicatie" cu 3650 de euro .... modelul avea in plus fata ce cele de serie, culoare in doua nuante ... partea de jos era un fel de negru, iar partea de sus un gri metalizat .. si avea jenti de aluminiu tot din fabrica. in fine .. eu cumpar masina asta mai ales ca am avut-o acum in weekend pe mana si m-am plimbat destul de mult cu ea :smt006 Link spre comentariu
Yo4You Postat August 26, 2007 Partajează Postat August 26, 2007 Poate sa fie dacia si cu injectie ca tot dacie ramane.Mai bine te gandesti la o masina straina mai veche care sti ca nu iti va intampina probleme. Link spre comentariu
ionut20 Postat August 26, 2007 Autor Partajează Postat August 26, 2007 nu e chiar asa ... toata lumea traieste cu impresia asta ... ca masinile straine sunt mult mai bune ca cele romanesti ... si mai ales ca cele straine si vechi sunt mai bune ca masinile mai noi romanesti etc etc. Daca in cazul unui Logan de 9000 de euro as prefera un Audi A4 sh sau un VW golf IV sh la aceiasi bani aia da .. ar fi asa, Dar la 2000 de euro nu stiu ce masina straina pot cumpara fara sa imi fie frica, ca dupa 50 de km facuti crapa ceva pe la motor sau distributie si tre sa mai bag 4-500 de euro in reparatii.Hai sa te intreb ceva ... la 2000 de euro ce masina imi recomanzi, din ce an, in ce stare, si cu ce pret la piese??Repet starea acestei masini: Dacie 1300 Li, motor 1.4 benzina injectie, an 2001, 60k km, instalatie elec perfect functionala, acte la zi, mici problema la caroserie .. datorate experientei fostei soferite ... :axe: Link spre comentariu
edy_wheazel Postat August 26, 2007 Partajează Postat August 26, 2007 Cumnatul meu face drumuri Timisoara-Baia Mare cu o Dacie care are vreo 25 de ani si inainte a fost masina de scoala de sofer si nu are nici o problema. Cu am zis mai sus si eu am prins o superoferta la o 1310 cu injectie din 2001 care are 110.000 Km cu 25.000.000 lei si sunt foarte multumit de ea. La noi in piata de masini preturile oscileaza intre 7.000 (scorburi) si 9.000 de lei (mai putin scorburi). Masina straina la banii astia mai greu, eventual ceva Golf2, dar cele care merita sunt de la 2.500 euro in sus. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum