Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Group buy magazin de piese din Belgia

carageae

Postări Recomandate

Ma adresez in primul rand celor pasionati de lampi, dar nu numai...vreau sa cumpar mai multe lampi de la acest magazin si se pare ca e destul de costisitor transportul...in jur de 50 de euro prin UPS.

Daca sunt amatori sa impartim transportul - macar 4 - va rog sa-mi scrieti in privat si discutam.

Conditiile ar fi de comanda minim 50 de euro inclusiv fractiunea respectiva din transportul de acolo. Ma ocup eu de ambalat si trimis in tara pt. 10 lei pe pachet.

Daca cineva are conditii mai speciale de transport, discutam la fata locului, altfel propun sa impartim in mod egal transportul, ca sa nu fie discutii...pentru lampi si piese mici nu cred ca vor fi probleme de greutate.

Pentru cei interesati pot pune la dispozitie un cont in lei si un cont in euro, ambele la Banca Transilvania. Eu voi plati acolo in Euro, la cursul bancii Transilvania.

Data limita cred ca ar fi ok 15 August pt. finalizarea comenzii...e zi libera si in weekendul urmator o voi plasa.

Aceasta e adresa magazinului:

https://electols.com/shopping/en/

Pentru alte detalii imi puteti scrie aici in privat, sau pe mesageria FB:
https://www.facebook.com/emanuel.caragea

Link spre comentariu

Salut, acum cativa ani am scris la Electols si transportul pana in Spania era 20 euro+TVA (la toate preturile trebuie adaugat TVA-ul). Azi am trimis un mail sa vad daca se mentine pretul. Sunt interesat de ceva componente,  poate iese un grup  interesant. 

Link spre comentariu

Salutari d-le carageae !  

Dispun de 300 lei din categoria FSN ( fara sa stie nevasta!)...

Ma intereseaza 2 tuburi cu triode asimetrice -ce alegeti domnia-voastra pentru utilizare personala doresc si eu!- pentru  ca le voi folosi la un amplif SE - adica 2-3W audio!-pentru urechile personale!-utilizarea acestui amplif va fi in atelierul de lucru personal....