valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 (editat) Acest motor din poza la 380v se leaga in stea Editat August 18, 2019 de valivoi Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 Așa arată conexiunile la motorul de avans. Acum 8 minute, valivoi a spus: Acest motor din poza la 380v se leaga in stea Așa este legat Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 Revin. Pe motorul de avans măsurat la ieșirea din contactor am 33 ohm între faze treapta 1 și 28ohm treapta 2. Ok. Pe motorul de frezare am 4.2ohm între faze, iar la a pompa de apa am 25 ohm. Vad o diferență mare fata de celelalte la motorul de frezare. E ok? Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 (editat) In ultima poza ce motor este si care este eticheta lui? Tabloul frezei l-ati alimentat cu 3 faze si un nul? Editat August 18, 2019 de valivoi Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 În ultima poza cel de frezare. Cel cu rezistențe de 4 ohm. Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Tabloul l-ati legat la 3 faze si nulul de lucru? Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 (editat) Motorul de frezare trebuie sa fie legat conform etichetei in stea dar dupa poza de legaturi este in triunghi de aia da siguranta afara si se incalzeste motorul Editat August 18, 2019 de valivoi Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Ca sa stiti cum sa cititi o eticheta sunt 3 grupuri de informatii grupul 1 D/Y grupul 2 220/380V si grupul 3 5.4/3.1A. se citeste in felul urmator fiecare prima valoare din fiecare grup impreuna sau fiecare a doua valoare din fiecare grup impreuna si se interpreteaza asa: la tensiune de alimentare 220V schema de legare in cutia de borne este D adica triunghi I I I si curentul maxim pe care poate sa il ia pe fiecare faza motorul este 5,4 amperi la tensiune de alimentare 380V schema de legare in cutia de borne este Y adica stea _ _ si curentul maxim pe care poate sa il ia pe fiecare faza motorul este 3,1 amperi Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Daca vin trei faze la cutia de borne a motorului de frezare trebuie sa intoarceti puntile de legatura cum am facut eu in poza,aveti grija sa nu le puneti pe suruburile pe care vin firele cu tensiune ca faceti scurt circuit intre fazele cu care se alimenteaza motorul Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 (editat) Dupa cum vedeti la legarea in stea bobina 1 este alimentata la faza 1 si zero volt,bobina 2 la faza 2 si zero volt si bobina 3 la faza3 si zero volt.Zero volt apare deoarece prin legarea in stea punctul de unire a capetelor celor trei bobine devine un punct virtual care are potential electric 0 deci fiecare bobina este alimentata la 220v La legarea in triunghi bobina 1 este legata intre faza 1 si faza3, bobina 2 este legata intre faza 2 si faza 1,bobina 3 este legata intre faza 3 si faza2 deci fiecare bobina este legata la 380v. 380v:220v=1,72 deci deoarece rezistenta bobinei este aceeasi si la legarea in stea si la cea in triunghi, curentul ce va trece la legarea in triunghi prin fiecare bobina va fi de 1,72 ori mai mare decat in stea ,de aceea se va incalzi motorul. Editat August 18, 2019 de valivoi Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 Acum 51 minute, valivoi a spus: Daca vin trei faze la cutia de borne a motorului de frezare trebuie sa intoarceti puntile de legatura cum am facut eu in poza,aveti grija sa nu le puneti pe suruburile pe care vin firele cu tensiune ca faceti scurt circuit intre fazele cu care se alimenteaza motorul Am legat asa si functioneaza. Insa cred ca aceeasi problema o am si cu motorul de avans. Merge dar dupa 1 min se incalzeste prea tare si imi arunca siguranta afara. Treaba este mai complicata acolo deoarece are 2 viteze. Pe treapta mare nu am probat insa pe cea mica se intampla cum am zis. O sa mai studiez maine dupa amiaza sa vad cum este acolo. Multumesc de ajutor. Link spre comentariu
valivoi Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Cu placere, acolo aveti un motor dahlander triunghi dubla stea cred D/YY o poza la eticheta ar fi buna ar trebui in interiorul capacului la cutia de borne sa aveti si schema de legaturi Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 (editat) in viteza 1 sus am punte si jos rst iar in viteza 2 am doar sus rst. pare ok. de ce s-ar incalzi oare? Editat August 18, 2019 de danieltnokia2000 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Oabla treaba, motor cu 2 viteze, conexiune Dahlander, hmmm, 220Vac trifazic, nasol! http://www.elkmotor.com.tr/DE/dahlander-schaltungen-und-zwei-getrennte-wicklungen.pdf Link spre comentariu
Daniel_sv Postat August 19, 2019 Autor Partajează Postat August 19, 2019 Acum 13 ore, Ion_Bumbu a spus: Oabla treaba, motor cu 2 viteze, conexiune Dahlander, hmmm, 220Vac trifazic, nasol! http://www.elkmotor.com.tr/DE/dahlander-schaltungen-und-zwei-getrennte-wicklungen.pdf Cum poate fi legat altfel sa se incalzeasca si sa imi dea siguranta afara? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum