Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Freza Wema


Daniel_sv

Postări Recomandate

Revin. Pe motorul de avans măsurat la ieșirea din contactor am 33 ohm între faze treapta 1 și 28ohm treapta 2. Ok. Pe motorul de frezare am 4.2ohm între faze, iar la a pompa de apa am 25 ohm. Vad o diferență mare fata de celelalte la motorul de frezare. E ok?

Link spre comentariu

In ultima poza ce motor este si care este eticheta lui?

Tabloul frezei l-ati alimentat cu 3 faze si un nul?

Editat de valivoi
Link spre comentariu

Motorul de frezare trebuie sa fie legat conform etichetei in stea dar dupa poza de legaturi este in triunghi de aia da siguranta afara si se incalzeste motorul

Editat de valivoi
Link spre comentariu

Ca sa stiti cum sa cititi o eticheta sunt 3 grupuri de informatii grupul 1 D/Y grupul 2   220/380V   si   grupul 3   5.4/3.1A.   se citeste in felul urmator  fiecare prima valoare din fiecare grup  impreuna  sau fiecare a doua valoare din fiecare grup impreuna si se interpreteaza asa:   la tensiune de alimentare 220V schema de legare in cutia de borne este D adica triunghi   I I I  si curentul maxim pe care poate sa il ia pe fiecare faza motorul este 5,4 amperi      la tensiune de alimentare 380V schema de legare in cutia de borne este Y adica stea  _ _  si curentul maxim pe care poate sa il ia pe fiecare faza motorul este 3,1 amperi

15661451677414043185828410129342.thumb.jpg.7d015805efbee0233d33ecbf86a46598.jpg

Link spre comentariu

Daca vin trei faze la cutia de borne a motorului de frezare trebuie sa intoarceti puntile de legatura cum am facut eu in poza,aveti grija sa nu le puneti pe suruburile pe care vin firele cu tensiune ca faceti scurt circuit intre fazele cu care se alimenteaza motorul

compressed_232035937IMG_20190818_185708.thumb.jpg.932d7177c6dacfa1546dd35451d58124.jpg

Link spre comentariu

Dupa cum vedeti la legarea in stea bobina 1 este alimentata la faza 1 si zero volt,bobina 2 la faza 2 si zero volt si bobina 3 la faza3 si zero volt.Zero volt apare deoarece prin legarea in stea punctul de unire a capetelor celor trei bobine devine un punct virtual care are potential electric 0 deci fiecare bobina este alimentata la 220v                La legarea in triunghi bobina 1 este legata intre faza 1 si faza3, bobina 2 este legata intre faza 2 si faza 1,bobina 3 este legata intre faza 3 si faza2 deci fiecare bobina este legata la 380v.      380v:220v=1,72 deci deoarece rezistenta bobinei este aceeasi si la legarea in stea si la cea in triunghi, curentul ce va trece la legarea in triunghi prin fiecare bobina va fi de 1,72 ori mai mare decat in stea ,de aceea se va incalzi motorul.

LEGATURI.JPG

Editat de valivoi
Link spre comentariu
Acum 51 minute, valivoi a spus:

Daca vin trei faze la cutia de borne a motorului de frezare trebuie sa intoarceti puntile de legatura cum am facut eu in poza,aveti grija sa nu le puneti pe suruburile pe care vin firele cu tensiune ca faceti scurt circuit intre fazele cu care se alimenteaza motorul

compressed_232035937IMG_20190818_185708.thumb.jpg.932d7177c6dacfa1546dd35451d58124.jpg

Am legat asa si functioneaza. Insa cred ca aceeasi problema o am si cu motorul de avans. Merge dar dupa 1 min se incalzeste prea tare si imi arunca siguranta afara. Treaba este mai complicata acolo deoarece are 2 viteze. Pe treapta mare nu am probat insa pe cea mica se intampla cum am zis. O sa mai studiez maine dupa amiaza sa vad cum este acolo. Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu

Cu placere, acolo aveti un motor dahlander triunghi dubla stea cred D/YY o poza la eticheta ar fi buna ar trebui in interiorul capacului la cutia de borne sa aveti si schema de legaturi

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări