Gerula Postat August 21, 2007 Partajează Postat August 21, 2007 Ceea ce scriu aici nu se incadreaza nici la amlificatoare, nici la boxa, sau accesorii audio. Cateva chestii banale de liceu: http://referate.rol.ro/referate/showdown/147/ Am fost la Casa de Cultura Alexandria. Teatru organizat de Studentii UNATC. Se auzea super, super bine. Avem sa aflu ca chestiile alea in relief de pe pereti nu sunt pentru design, ci sunt elemente de acustica. Ca sa se auda bine boxele au un loc fix unde trebuiesc amplasate. Sala Palatului isi inbunatateste acustica: http://www.romanialibera.ro/a103789/acu ... tului.html Ce este acustica : http://ro.wikipedia.org/wiki/Acustic%C4%83 Am o boxa care ocupa jumate din portbagaj. Cand o duc in camara se aude f. bine. Cand o duc in masina se aude nashpa. Cand masina e oprita, se aude cat de cat bine, atunci cand merg, insa, se aude nasol. Daca mai deschid si geamurile nu se mai aude aproape nimic. Link spre comentariu
Gerula Postat August 23, 2007 Autor Partajează Postat August 23, 2007 De ce nu vreti sa ma ajutati.Deocamdata nu dau de cap acestei probleme.Acelsi amplif in casa se aude f. bine, in masina se aude f. prost.In casa am aceeasi tensiune dar la 50Hz stabilizate de 2*4700uF.In masina am aceeasi tesniune la 60kHz stabilizata de 2*470uF.De ce cand stau pe loc se aude bine, ai cu cat viteza e mai mare se aude mai prost. Link spre comentariu
George(sb) Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 nu am masina, dar din cate am auzit in timpul mersului tensiunea din instalatia masinii poate ajunge chiar si la 16v, e posibil ca asta sa iti incurce tie socotelile, incearca sa faci un stabilizator de putere cu tranzistori ca schema de baza poti alege datasheetul de la lm317 produs de texas instruments Link spre comentariu
d2134 Postat August 23, 2007 Partajează Postat August 23, 2007 In casa am aceeasi tensiune dar la 50Hz stabilizate de 2*4700uF. In masina am aceeasi tesniune la 60kHz stabilizata de 2*470uF. Asta ar putea fi cauza, diferenta 4700uF vs 470uF. Chiar daca valoarea de 470uF este suficienta pentru filtrare, data fiind frecventa de 60 kHz, nu e suficienta pentru a scadea impedanta sursei de alimentare, mai ales la frecvente mici.In mod normal tensiunea instalatiei auto nu trebuie sa depaseasca 14.4 V nici la cea mai mare turatie a motorului. In stationare ea scade. Sub 10.5 V e periculos pentru baterie. Link spre comentariu
Dima8930 Postat August 14, 2014 Partajează Postat August 14, 2014 (editat) Doar o parere (pe dibuite) Parca pe vremuri, cind au aparut primele radiouri auto ,era musai "antiparazitarea" - introducerea de capacitori in circuitul de CC. In ziua de azi parca ar fi vorba si de stocare de energie pentru a compensa cererile amplificatoarelor auto de zeci -sute de W . In "casa" sursa de energie e practic nelimitata fata de un biet alternator / acumulator auto disponibil pe "agregat". Editat August 14, 2014 de Dima8930 Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat August 14, 2014 Partajează Postat August 14, 2014 Am o boxa care ocupa jumate din portbagaj.Cand o duc in camara se aude f. bine.Cand o duc in masina se aude nashpa.Cand masina e oprita, se aude cat de cat bine,atunci cand merg, insa, se aude nasol.Daca mai deschid si geamurile nu se mai aude aproape nimic. Sunt doua probleme separate; primele trei "versuri" se refera strict la acustica mediului in care e pusa boxa; astfel, in camera (sau e camara ?) spatiul e mai mare si peretii mai reflectivi, pe cand in masina, spatiul este mult redus iar peretii portbagajului sunt absorbanti; ultimele trei "versuri" se refera la probleme cu alimentarea, probleme ce provin clar din instalatia masinii, iar aici intra si deparazitarea si filtrarea corecta si stabilizarea daca e cazul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum