profimex Postat Iunie 27, 2019 Partajează Postat Iunie 27, 2019 Buna ziua am modelul din titlu care dupa ce am schimbat placa de baza nu reusesc sa intru sa downlodez aplicatiile pe net. Am incercat update pe usb update din meniu am incercat pe rds pe romtelecom inclusiv hotspot de pe telefon si prin cablu . In meniu apare ca se conecteaza cu succes la retea dar imi da urmatoarea eroare : Poate sa fie vre`o setare din meniul service ? A mai intalnit cineva problema ? https://imge.to/i/gkwaW https://imge.to/i/gkAym https://imge.to/i/gkMWV https://imge.to/i/gkf7i https://imge.to/i/gkQdF Multumesc Link spre comentariu
clony Postat Iunie 27, 2019 Partajează Postat Iunie 27, 2019 Incearca factory reset din service meniu. Link spre comentariu
codrut Postat Iunie 27, 2019 Partajează Postat Iunie 27, 2019 Are data si ora fixata? Link spre comentariu
profimex Postat Iunie 27, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2019 1 oră în urmă, clony a spus: Incearca factory reset din service meniu. Am dat factory reset Link spre comentariu
profimex Postat Iunie 27, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2019 1 oră în urmă, codrut a spus: Are data si ora fixata? era pe auto am setato acum manual si data si ora la fel face Link spre comentariu
clony Postat Iunie 27, 2019 Partajează Postat Iunie 27, 2019 Vezi ca mai ai reset smart hub settings,incearca si asta. Am avut si eu o eroare asemanatoare la downloadarea acelor termeni si conditi dar dupa resetare s-a rezolvat. Link spre comentariu
profimex Postat Iunie 27, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2019 Acum 53 minute, clony a spus: Vezi ca mai ai reset smart hub settings,incearca si asta. Am avut si eu o eroare asemanatoare la downloadarea acelor termeni si conditi dar dupa resetare s-a rezolvat. am dat reset dupa care am dat test smarthub si imi zice unable to connect Link spre comentariu
clony Postat Iunie 27, 2019 Partajează Postat Iunie 27, 2019 Are ultima versiune de soft? Mai dai odata factory reset... Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Iunie 28, 2019 Partajează Postat Iunie 28, 2019 Incearca sa schimbi tara sau regiunea la smart hub. Link spre comentariu
profimex Postat Iunie 28, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2019 Acum 7 ore, clony a spus: Are ultima versiune de soft? Mai dai odata factory reset... are ultima versiune am incercat sa ii fac si de pe usb si din meniu zice ca e la zi Link spre comentariu
profimex Postat Iunie 28, 2019 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2019 Acum 8 ore, gabiz_ro a spus: Incearca sa schimbi tara sau regiunea la smart hub. nu am vazut pe niciunde aceasta optiune Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Iunie 28, 2019 Partajează Postat Iunie 28, 2019 Un reset ar trebui sa fie prin meniu la asistenta undeva. De schimbat tara trebuie sa fie ceva cod de taste, La unele modele https://help.playmo.tv/article/57-how-to-change-a-smart-hub-region-on-a-samsung-smart-tv Link spre comentariu
clony Postat Iunie 28, 2019 Partajează Postat Iunie 28, 2019 Eu zic ca regiunea la Smart hub o ia automat dupa tara pe care ai selectat-o in momentul in care ai configurat tv-ul. In meniu de service la options-region ce ai? Link spre comentariu
profimex Postat Iulie 1, 2019 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2019 La 28.06.2019 la 18:34, clony a spus: Eu zic ca regiunea la Smart hub o ia automat dupa tara pe care ai selectat-o in momentul in care ai configurat tv-ul. In meniu de service la options-region ce ai? local set este EU Link spre comentariu
clony Postat Iulie 1, 2019 Partajează Postat Iulie 1, 2019 Este ok EU. Smarthub reset e undeva la in meniul support(ultimul de jos din meniul normal daca imi aduc bine aminte). Factory reset nu reseteaza si smarthub settings. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum