SirRoger Postat August 18, 2007 Partajează Postat August 18, 2007 Interesant...: http://www.radioamator.ro/articole/view ... 25#raspuns Link spre comentariu
Yo4You Postat August 18, 2007 Partajează Postat August 18, 2007 Era de asteptat is niste comunisti nici o schimbare majora e un raspuns vag la care era de asteptat.Si-au angajat oameni destepti sa foloseasca cuvinte juridice sa nu inteleaga tot omul.In fine daca vrei sa iei cu dinadins examenul de radioamator pui mana pe carte si il iei. Link spre comentariu
Stefan Postat August 19, 2007 Partajează Postat August 19, 2007 am semnat si eu petitia cu ceva timp in urma nu sunt radioamator dar vreau sa devin in curand.insa nu stiu nik din ce tre sa fac .am gasit cateva sedii in pitesti unde se pot da examene .daca doreste cineva sa puna ceva documentatie utila pentru cei care vor da examenul :prayer: am mai varut pe forum un aspfel de topic dar nu-l mai gasesc Link spre comentariu
SirRoger Postat August 19, 2007 Autor Partajează Postat August 19, 2007 intra aici : http://www.igcti.ro/documente/radioamat ... ehnica.doc ai toate intrebarile din radiotehnica cu tot cu raspunsuri, ca sa te verifici. Pe pagina asta: http://www.igcti.ro/igcti.php?id=193 ai tot ce iti trebuie ca sa treci fara probleme de primul examen. Daca citesti cu atentie Regulamentul nu o sa ai probleme la examen. bafta! Link spre comentariu
Stefan Postat August 19, 2007 Partajează Postat August 19, 2007 SirRoger va multumesc foarte mult!!!nu sunt lucruri grele insa tre sa mai invat cate ceva .unele intrabari nici nu aveam habar iar altele erau prea usoare Link spre comentariu