Ion_Bumbu Postat Iulie 2, 2019 Partajează Postat Iulie 2, 2019 A mea avea pedalele ca de Carpati, exact ca aia din foto pusa de @doru... , portbagajul era la fel, teava indoita. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iulie 2, 2019 Partajează Postat Iulie 2, 2019 (editat) Bicicleta de dama Carpati,pe care am avut-o,cu plasa de nailon pe roata din spate, avea portbagajul fixat in doua puncte, un punct pe axul rotii din spate(torpedoul) si celalalt punct pe bara unde intra tija șeii,care se putea regla, functie de inaltimea celui care ''incaleca'' bicicleta. Portbagajul era foarte fragil, rupindu-se frecvent, cind se se puneau greutati mai mari. Editat Iulie 2, 2019 de GEO 53 BN 1 Link spre comentariu
ctepeo Postat Iulie 18, 2019 Autor Partajează Postat Iulie 18, 2019 Aţi reuşit să puneţi unul mai bun? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iulie 19, 2019 Partajează Postat Iulie 19, 2019 (editat) Portbagajul original era facut din tabla roluita,nicidecum din teava. De aceea se si rupea cind ,pe portbagaj, se puneau greutati mai mari decit putea suporta. Pina la urma problema a fost rezolvata ,construind la atelierul mecanic al minei un portbagaj din fier beton de 8mm,(asa-mi aduc aminte) vopsit cu vopsea neagra ca si bicicleta, nu de alta, dar sa nu faca nota discordanta. Totul a fost posibil, datorita tatalu-i meu, care era maistru minier. Editat Iulie 19, 2019 de GEO 53 BN 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum