Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motoare cu capacități din ce in ce mai mici .


Vizitator viobio

Postări Recomandate

Acu nu toata lumea face naveta sau pe taximetristu de oras aglomerat.

Unii vor o masina mai luxoasa, mai frumoasa, mai confortabila, si nu au problema aglomeratiei sau a parcarii.

Are smartu rolu lui.

 

In opinia mea smartul nu trateaza cauza ci efectul. Poate ai cum sa scazi nevoia de masina in oras, poate nu ar trebui sa faci naveta. Etc.

 

Vb in general, exceptii exista. Viata nu e perfecta. Important e sa fie pe sistem turbo.

 

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Problema parcarii nu exista  decat la cei care stau cu masina in curte.In rest, toti care ies cu masinile in targ au aceasta problema. In marile orase, e imposibil sa nu te lovesti de problema asta, chiar daca ai smart. E drept ca astia cu masini mici o rezolva mai des decat cei cu vapoare, dar asta e deja alta discutie. Concluzia mea ar fi ca la examenul pt permis ar trebui sa existe si o proba de gasire loc de parcare, pt ca de circulat, circula tot omul care vrea.:rade:

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Daca alegi sa stai intr o zona bine conectata, iei busu si nu iti bati capul cu astfel de probleme.

Altfel daca stai in suburbii, esti tot la volan, ce economisesti pe casa dai pe masina, pe nervi si timp pierdut.

 

Acu na. Una e sa vrei alta sa poti. La cum se duc preturile in sus, nu e usor.

 

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Mai e si viata sociala , umplerea frigiderului , concedii , si urgentele . Sa nu zic de gestionarea urmasilor etc . Unii au teren , mai merg pe la clienti . Nu merge numai cu aftobusul , cateodata nici cu taxiul , in lupta de a face in 16 ore ce necesita in mod normal 48 .  Trebuie si ceva cu motor , aici incepe discutia fara sfarsit . 

Editat de gauss
Link spre comentariu

Destui colegi de a meu veneau cu busu chiar daca aveau salariu de peste 2 3mii e. E mai practic cand stai in zona buna.

Altul pe care il stiu venea pe jos, dar e drept ca mai stiam pe unu care statea la distanta de 10minute pe jos dar nu se putea deplasa fara x5.

 

Avident ca excludem de aici oamenii pt care condusul face parde din job.

Viitorul e fara masini, nu avem toti loc de ele.

Iar nu stiu cand se vor face la noi parcari subterane. Alea vor fi scumpe si peste 50 ani. Si noi ne dam banii pe borduri si tampenii.

Link spre comentariu

De regula masinile de fite si le permit cei cu joburi solicitante, si bine platite sau patronii (lasam la o parte beizadelele si hotii),  si astia sigur nu vor folosi decat masina personala, cel mult taxi. Decat sa subventioneze transportul public, mai bine ar subventiona parcarile subterane si constructia lor acolo unde nu sunt. Omul vrea sa se miste repede,  independent, nu sa stea in statie sa numere masinile care trec intre doua curse si sa socoteasca ce putea face in timpul pierdut asteptand busul. Lasam la o parte factorul meteo, cand nu-ti permiti sa ajungi inghetat sau ud fleasca.

Link spre comentariu

În alte tari mai europene utilizarea transportului în comun este o regula și pt aia ce au mașină de fițe în curte. 

L-am văzut pe un coleg ca venea zilnic la servici cu bicicleta, drum de 45min, deși avea mașină de peste 40k euro. I-am văzut mașina cind a venit odată cu ea pt ca ploua tare.

Dar asta nu se intimpla în Romanica. 

La noi tot mucosul cum a luat o rabla de la dezmembrari și a făcut-o sa meargă trebuie sa se plimbe cu mașina și pina la supermarketul de peste drum. 

De s-ar face pe bune ITP-ul atunci 3/4 dintre mașini n-ar mai circula pe străzi iar la jumătate dintre cele cu drept de circulație le va creste impozitul din cauza retrogradării din euro 4-5 în euro 2-3.

 

Va tot certați care mașină e mai nu știu cum și tot asa dar as vrea sa vad ITP-uri făcute corect și drepturi de circulație retrase pt salupele pe care le tot lăudați. 

Link spre comentariu
Acum 12 minute, sesebe a spus:

În alte tari mai europene utilizarea transportului în comun este o regula și pt aia ce au mașină de fițe în curte. 

Ca bine zici...ne mutam cu totii acolo, si ultimul stinge lumina? Aici e greu spre imposibil sa implementam asemenea reguli, cel putin nu in viitorul apropiat. Si luarea ITP-ului pe spaga e tot ''o regula'' de-a noastra.

Link spre comentariu

Eu am un amarat de Logan . Am luat ITP - ul pe bune , ar fi chiar ciudat sa dau spaga pentru ... Din spaga pe trei ani , cumpar altu' nou . Desi sper sa nu mai fie nevoie . De aceea n - am mai bagat bani intr - o  masina performanta , se vinde greu si in pierdere . 

Editat de gauss
Link spre comentariu

Lăsați vechile mituri, azi în Ro nu mai treci prin itp ca gâsca prin apă așa cum a fost odată. 

Cel puțin, nu cu probleme la sistemele ce țin de siguranța circulației (frâne, directie, jocuri in articulații etc). Nu mai riscă nimeni (pentru câțiva bănuți) să dea "ok" unei mașini care a doua zi poate fi opriră in trafic de inspectorii RAR. Sau poate fi "blocată rampa" in scop de "supracontrol", imediat ce s-a dat acel ok.

Lucrurile au evoluat și la noi in sens pozitiv, e oarecum nedrept să reluăm niște povești de când era bunica fată mare, prezentându-le ca fiind realitate actuală. 

........................................

Văd că unii au ce au cu șalupele mai vechi. Eu sunt posesor de șalupă veche. Pentru că așa îmi place (am mai spus, sunt un dinozaur :rade:).  O repar și o verific periodic, mai ales de când inspecția tehnică a devenit anuală. 

M-am uitat și peste baltă. Am văzut mulți dinozauri pe acolo, și n-are nimeni nimic împotriva lor, atât timp cât corespund dpdv tehnic. Doar in EU există un cult ce cochetează adesea cu "impunerea" sau "interzicerea". În fine, nu degeaba se spune că lumea (cu adevărat) liberă e peste Ocean. Exemple sunt multiple, nu numai in domeniul auto ...

Link spre comentariu
Acum 1 minut, +_Florin_+ a spus:

Cel puțin, nu cu probleme la sistemele ce țin de siguranța circulației (frâne, directie, jocuri in articulații etc).

Pai nici inainte nu treceai cu asemenea probleme...trebuia sa le rezolvi si dupa aia te lasa in pace cu celelalte maruntisuri.

Link spre comentariu

In USA poti sa circuli si cu Ford T , cat timp corespunde normelor . Care n - au treaba cu multe chestii " vitale " din Europa . Aici se va trece in curand la pedale , pana apar alte norme , mai drastice . Cred ca si teleportarea ar fi daunatoare , dupe creierii de la U.E. Asta apropo de transporturi , ca la altele stau si mai " bine " . 

 

P.S. - or fi aia din USA mai prosti , inapoiati si rau - intentionati ca europenii ? Mai mult ca sigur . Ce e interesant , nimeni nu se vaita de poluare in orasele mari ( cu adevarat ) de peste ocean . Nici macar autoritatile . Care - o fi misterul ? ... , ca sigur e unul . 

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 46 minute, doru3160 a spus:

Pai nici inainte nu treceai cu asemenea probleme...trebuia sa le rezolvi si dupa aia te lasa in pace cu celelalte maruntisuri.

 

Cert e că azi tehnologia a permis implementarea unor sisteme ce fac posibile  controale inopinante la stațiile itp. Sau controale în trafic, ce pot surprinde mașini cu defecte care au trecut itp-ul cu două zile în urmă. Nu stiu cine (câți) mai riscă, în condițiile sus menționate. 

E o evolutie. Clar nu mai e ce a fost odată, când totul era posibil, funcție de pile sau cantitatea de mărunțiș. 

Că ai un bec ars la "poziție" și te pune sa-l schimbi (pe loc) ori constată că "bârâie" putin eșapamentul și te trimite la service-ul din aceeași curte pentru a remedia (tot pe loc), e altă poveste. În final, mașina corespunde și asta e important pentru siguranța traficului.

 

 

 

 

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări