Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motoare cu capacități din ce in ce mai mici .


Vizitator viobio

Postări Recomandate

Acum 21 minute, dj_ando_83 a spus:

Daca asta e poluare mica la motor de 1L inseamna ca motorul de 1,5 diesel / 110CP care il am pe masina sta mult mai bine la poluare. Tot 114gr CO2 scrie pe carte ... 

Numai ca dieselul elimina scrum/funingine  ce se depune in plamini , de asta s-a pus lumea pe eliminat dieselul......Filtrul de particule a facut ca particulele eliminate sa fie mai mici= ajung mai adanc in plamani .

Oricand se poate face o testare : stam la esapamentul masinilor la juma metru ,vedem cine rezista mai mult.Eu ma innec si de la 3-4 m cand ies de la supermarket iarna si 2-3 taximetristi se incalzesc cu motorul mergand.

Link spre comentariu
Acum 23 minute, Dan85 a spus:

Pentru breloc mă interesa.

Imi amintesc cum făceam mișto de nașu' în urmă cu două decenii. El avea un Tico și eu Granada 2.3 V6. Îi spuneam să mă sune dacă rămâne în pană, că o băgăm la mine in portbagaj :d.

Link spre comentariu

Oricum gpl-ul e soluția pentru benzinare serioase (capacități cilindrice decente). Rezolvă atât aspectul economic (e la juma' de preț față de benzină) cât și problema poluării. 

 

Link spre comentariu

Totusi, ce facem cu frâna de motor aproape lipsa? Ca eu mai umblu si pe la munte (unde cele turbo sunt în avantaj la capitolul putere).

Un posibil raspuns: hibridele. În masura în care ajuta recuperarea.

Link spre comentariu

pe vremea când masina era masina, erau echipate cu turbina masinile din clasa superioara. Masina oricum era. buna, iar turbina era un bonus care te proiecta direct in linia orizontului.

Acum turbina iti arunca pistoanele prin capota-ca sa-l citez pe Viorel.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Sharky a spus:

Particule dinalea ies si din tsi si alte drujbe de 1l turbo cu inj directa. E drept, mai putine.

De ele te scapi numai cu gpl :)

ecologistule, care esti tu! :85 

Aici vroiai tu de fapt sa ajungi!

Link spre comentariu
Acum 5 ore, Faust2018 a spus:

dany-cta , ai început să te antrenezi sau te dai lovit ? 

 

Nu reinventez eu roata doar pentru ca unul are impresia ca un cub se invarte mai bine la vale decat un cerc.

 

Tehnologia turbo e foarte simpla, citeste si o sa intelegi. Tu te iei dupa o capacitate scrisa in acte fara sa intelegi cum functioneaza. Turbo, chiar daca are capacitatea la jumatate, este un motor mai mare, mai puternic, si cu cuplu mai mare. Si oficial este mai puternic in specificatii si acte. Punct !

 

Nu a existat nici o masina aspirata pe care sa o conduc si chiar sa simt ca are putere, oricat de mare a fost. O trage liniar dar exact asta NU vrei, eu vreau puterea cand o cer, eu vreau sa ma impinga in depasire, nu sa imi dea putere la 1500ture liniar, nu o sa fac o depasire cu 1500ture la benzina prea curand. Repet iar: invata sa conduci turbo si o sa vezi singur care e mai puternica. Pana in prezent sunt afirmatiile tale vs specificatiile oficiale care spun contrariul tau, eu tind sa ii cred pe ei, nu pe tine, mai ales ca am condus o gramada si stiu ce este turbo.

 

Inainte sa mai faci provocari de-astea citeste iar graficul postat de mine aici https://www.elforum.info/topic/138279-motoare-cu-capacități-din-ce-in-ce-mai-mici/?do=findComment&comment=1792073

Citeste in special campurile incercuite in chenare rosii. Si lasa aberatia cu cutia de viteze care genereaza putere ca inca nu exista asa ceva.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 3 minute, dany_cta a spus:

 

Nu reinventez eu roata doar pentru ca unul are impresia ca un cub se invarte mai bine la vale decat un cerc.

 

Tehnologia turbo e foarte simpla, citeste si o sa intelegi. Tu te iei dupa o capacitate scrisa in acte fara sa intelegi cum functioneaza. Turbo, chiar daca are capacitatea la jumatate, este un motor mai mare, mai puternic, si cu cuplu mai mare. Si oficial este mai puternic in specificatii si acte. Punct !

 

Nu a existat nici o masina aspirata pe care sa o conduc si chiar sa simt ca are putere, oricat de mare a fost. O trage liniar dar exact asta NU vrei, eu vreau puterea cand o cer, eu vreau sa ma impinga in depasire, nu o sa imi dea cuplu la 1500ture, nu o sa fac o depasire cu 1500ture la benzina prea curand. Repet iar: invata sa conduci turbo si o sa vezi singur care e mai puternica. Pana in prezent sunt afirmatiile tale vs specificatiile oficiale care spun contrariul tau, eu tind sa ii cred pe ei, nu pe tine, mai ales ca am condus o gramada si stiu ce este turbo.

dany_cta , ti-am lansat o provocare , hai să vedem cine scoate un timp mai bun , pe ce distanță vrei tu , ti-am spus cu ce mașini , te tine ? 

Știi care este parerea mea despre tine , te dai cunoscător dar probabil din citit , adică nu prea le știi cu volanul , cu pedalele si schimbătorul .

Să îți spun ceva , până să se pună atâta electronică pe mașini , imi reparam singur mașinile , stiu ce înseamnă un turbo si cum funcționează . Am văzut in discutia despre Opelul Corsa cit ești de priceput la masini , citești prea multe reviste si site-uri auto .

Provocarea rămâne valabilă , dacă vrei caută la tine in județ un drum si o facem acolo , pentru că ești tare in clonț .....o facem pe 1000euro , dacă vrei martori , găsim de pe forum , că să țină banii .

Link spre comentariu

Bravo, m-ai citit perfect si m-ai impresionat cu faza ca iti reparai singur masinile, daca imi dai si o poza de-a ta o sa o pun in "living room" sa ma inchin la tine in fiecare zi pentru tot restul vietii.

 

Unii dintre noi fac mult mai mult decat sa "repare" masini. Acum am treaba, uite o poza personala cu jucaria la care lucrez zilele astea. Daca ai sti ce e aia probabil ai sti ca nu vorbim de o "reparatie" ci de ceva mult mai avansat in toate punctele de vedere.

 

6zV5vRe.jpg

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Acum 16 minute, Faust2018 a spus:

Provocarea rămâne valabilă , dacă vrei caută la tine in județ un drum si o facem acolo , pentru că ești tare in clonț .....o facem pe 1000euro , dacă vrei martori , găsim de pe forum , că să țină banii .

 

Daca este legal si valabil pe 1000euro te astept la Adancata pe circuit, tu vino doar cu a ta, aduc eu masina mea imediat ce o termin.

Link spre comentariu

Ce sa vezi. Cred ca nimeni nu stia ce e aia motor turbo pana cand nu a intrat dani pe forum. :)))

tin eu banii de tot, voi faceti cate ture de circuit vreti. 

 

ce conteaza loganu de 0.9 sau golfu de 1. Vine dani cu masina misterioasa si ne arata ce e aia turbo. Apoi cumparati cu incredere 1tsi ca e fix la fel!

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Ce sa zic , domnule Sharky ... , mai patesc si p - aici . Virtual , nu d - aia stramoseasca , cu saliva si patos . Live , e altceva ... Si pentru un scop nobil , merita o mica besteleala . Sau mai mare , am mai patit . Ca n - a ramas fara raspuns , nu e relevant .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări