Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motoare cu capacități din ce in ce mai mici .


Vizitator viobio

Postări Recomandate

Depinde de orase, in california treaba e destul de dura, ai teste de poluare, pici testu nici macar sa o vinzi nu mai poti, decat la dezmembrari.

 

Timpul pe bus asteptand busul poti da telefoane poti citi mail, poti face ceva productiv.

De la volan poti cel mult vorbi, dar fiind stresat si atent la trafic nu iti permiti sa te angajezi in orice discutie.

In timp ce soferii sunt blocati in trafic busu merge pe banda dedicata. Amprenta la sol e de 4 masini, dar cara si 100 oameni in timp ce masinile merg goale.

 

Extinzi modelul asta si ai un oras functional.

In vest merge. La noi inca suntem in mentalitatea de ev mediu.

Ma refer unde ai alternative, e drept, la noi rareori ai.

 

 

Link spre comentariu

Cateodata si autobuzele sant de ev mediu . Chiar timpuriu ... Eu circul mult cu transportul in comun , am mai scris . Pot sa povestesc de la fata locului , nu din auzite . In Ploiesti mai sant ( cam o treime ) autobuze romanesti , dinainte de '89 . In care e vara e mai cald ca afara , iar iarna mai frig . Fondul sonor e mai baban ca in avioanele de transport marfa , te intelegi mai mult prin semne , iar telefonul nu poate fi folosit decat pe speaker . Asta este , mergem inainte  . Ca idee , un sofer are leafa incepand de la 6.000 RON , cea mai lunga cursa are max. 30 min , la ore de varf . Cateodata mai fac si greva , sa mai capete 500 RON in plus .

Editat de gauss
Link spre comentariu
1 oră în urmă, +_Florin_+ a spus:

Cert e că azi tehnologia a permis implementarea unor sisteme ce fac posibile  controale inopinante la stațiile itp.

Esti naiv...romanul a gasit tot timpul o portita prin care a ocolit regulile. Cu cat acestea au fost mai draconice, cu atat a crescut pretul spagii, nicidecum nu a scazut nr celor in neregula. Uite numai cate fabrici de fum vezi pe strada... Calitatea ITP va creste, doar atunci cand controalele dupa ITP vor fi mai frecvente. Adica, ai luat ITP-ul? Foarte bine, hai sa vedem si noi ce masina ai. In timpul ITP-ului, blocarea calculatorului cu masina pe stand e o frectie la un picior din lemn. 

Link spre comentariu
Acum 1 oră, franzm a spus:

Simplu. Au dat cu Volkswagen de pamânt si gata, a disparut poluarea.

 

Cu tot respectul d-le franzm (atât pentru dvs cât și pentru națiunea germană), va spun următoarele: 

Atâta timp cât te dai super- mare ecologist (ca stat) și te prind cu cioara vopsită, e natural să acționez. Mai ales când propaganda ta (mai ales efectele ei) afectează interesele mele economice. Așa au gândit "factorii de decizie" de peste Ocean și nu-i condamn. Așa aș fi gândit și eu, daca (intr-un exercițiu de imaginație) eram in locul lor. 

.....................................

Personal ador mașinile germane. Am avut vreo trei, de ceva ani am trecut la a patra, pe care mă încăpățânez să o țin.  Nu degeaba. Ci pentru că sunt pe locul 2, după cele americane pe care nu mi le permit.

Asta nu schimbă cu nimic cele scrise în primul paragraf.

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
Acum 47 minute, gauss a spus:

 In Ploiesti mai sant ( cam o treime ) autobuze romanesti , dinainte de '89 . 

WTF??? :qetrwe

La mini in Iasi ii sarashii mari, da tot aviem autobuze noi cu aer conditionat si cu wifi gratuit. Tramvaiele sunt niste SH-uri vechi si infecte de prin Germania sau Austria (

Link spre comentariu

Imi asum integral cele spuse , si voi furniza dovezi . Autobuzele mai de doamne - ajuta in Ploiesti sunt second - uri din Germania , iar de cateva luni au fost aduse niste ciudatenii , cu motorul in interior , intr - o camera ca un ghiseu , ocupa juma ' din spatele vehiculului , si care au zece scaune in afara de care nu mai incape nimic .  Contract al primariei ... Aerul conditionat ( si incalzirea ) nu se pornesc in Ploiesti , fiindca sunt daunatoare si " consuma " . Tramvaiele sant niste dricuri reconditionate local din fostele productii romanesti , reconditionarea consta in vopsirea tricolorului pe - afara , cobori ( si urci ) din ele ca pe munte , sau redutele de la Smirdan si Grivita , din razboiu' de independenta . Bunaciunile second ( civilizate si confortabile ) din DDR , anii '70 , au fost retrase fiindca " nu sant piese de schimb " . Adik nu iese nimic , nici macar de - o ciorba ... Tramvaie , 2 trasee ... Mai sant si ceva troleibuze Tatra , de vreo 20 de ani , un traseu ...

 

P.S . - daca sunt ploiesteni cu alte impresii , astept un schimb de pareri ...

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 3 ore, +_Florin_+ a spus:

În fine, nu degeaba se spune că lumea (cu adevărat) liberă e peste Ocean.

E pe dracu libera acolo !

Nu va mai imbatati, ma, cu apa rece !

S-o credem noi ca acolo umba cainii cu covrigi in coada. Asa au zis si cei care au fugit imediat dupa ''89 sa munceasca in tarile libere de comunism, si acum s-au trezit ca sunt sclavi in tara altora. Acum sunt revoltati ca vor sa vina acasa (unii, si pe buna dreptate) si striga in gura mare mooe pesede !

Editat de maxente
Link spre comentariu
Acum 3 minute, dany_cta a spus:

 

:nas:

Da. Nu vorbesc despre mașini (ultra)moderne. Desigur că americanii vând si in Europa la prețuri accesibile, dar tot auto pe stil european modern.

Singurul (mai actual) care îmi face cu ochiul ar fi un Crysler 300 cc de acum 10 ani, posibil candidat ce va inlocui actuala bavareză. 

Am mai spus, sunt un dinozaur. 

Nu-mi permit ce mi-ar place, un Buick Riviera sau Lincoln Continental dintr-o epocă fără restricții și inhibiții. Nu ca preț de achiziție plus transport, ci ca și costuri de întreținere/exploatare. Mă refer la asigurare, impozite și cele trei găleți de benzină la suta de km. 

Vorba boss-ului meu ( care spre deosebire de mine e milionar in E) : "mi-aș permite orice mașină, dar mi se rupe sufletul să dau atâția bani pe benzină ". :rade: Umblă cu Dusterul ... În fine, e optiunea lui...

 

Asta ca să înțelegi la ce m-am referit când am spus că nu-mi permit mașini americane.

 

 

 

Link spre comentariu
Acum 34 minute, dany_cta a spus:

 

:nas:

Conform statisticii cele mai fiabile sunt cele japoneze .Cele americane nu sunt scumpe deloc,trebuie asemanate cele din aceleasi categorii,la calitate sunt mai proaste ca francezele mai pacatoase .

Ramanand la subiect ,turbo "baga" mai mult aer ,dar trebuie proportional si mai multa benzina ,mai multa putere ,consum mai mare , prea multe minuni nu sunt in fizica .Eu as face masina electrica ,hibrid cu un motor Stirling care actioneaza un generator ,in caz de nevoie ,ca range extender.Motorul Stirling se poate alimenta cu orice arde ,cel mai rentabil ar fi cu gaz ,pt care este infrastructura.

Link spre comentariu
Acum 2 minute, moldyecc88 a spus:

Eu as face masina electrica ,hibrid cu un motor Stirling care actioneaza un generator ,in caz de nevoie ,ca range extender.

Si motorul asta l-ai purta in portbagaj sau ai concepe o remorca? Din cate stiu eu, genul asta de motoare sunt destul de voluminoase, si atunci vin si intreb, de ce nu un motor cu aburi? Ca si ala arde orice...

Link spre comentariu

Mai lăsați poveștile ca ITP-ul se face pe bune.

Se pot găsi exemple la fiecare colt de strada, chiar mai multe. 

Cit timp 3/4 din diselele de pe strada au filtrul de particule și catalizatorul eliminate sau bypass-ate, cit timp sondele lamda sint un accesoriu inutil și dacă a picat vreuna pur și simplu în loc sa o înlocuiești plătești aceeași bani ca să-ți modifice SW-ul de pe mașină, nu o sa se facă ITP-ul corect. 

Nu am nimic împotriva "salupelor". Unele chiar îmi plac și mie dar sa funcționeze motoarele la parametrii proiectați nu sa lase norul de fum în spate de nici nu știi ce sa faci - riști si mergi înainte în orb sau încetinești pt ca e posibil sa fie un accident în fata. 

Am un coleg ce s-a trezit cu un SUPORT nu plăcută de frina înfipt în aripa mașinii și era și super uzat. Să-mi spui mie ca mașină aia a trecut ITP-ul pe bune. Va dați seama ce frine mai avea mașină aia după ce a pierdut și suportul de la plăcută! Sau ce se intimpla dacă nu se infingea în aripa mașinii și nimerea un pieton? 

Puteți sa va dați și cu mașini de la 1900 toamna cit timp satisfac normele de siguranta și de poluare. 

Editat de sesebe
Link spre comentariu
Acum 2 minute, sesebe a spus:

Am un coleg ce s-a trezit cu Suportul nu plăcută de frina înfipt în aripa mașinii și era și super uzat. Să-mi spui mie ca mașină aia a trecut ITP-ul pe bune. Va dați seama ce frine mai avea mașină aia după ce a pierdut și suportul de la plăcută!

Din cate stiu eu, placutele de frana stau fixate in etrier, si ala e prins gospodareste, fara nici o legatura cu uzura placutelor de frana. Seamana a vanatoreasca, dar nu contrazic, pt ca n-am inteles prea bine la ce suport de placute se refera povestea. Incercam doar sa-mi imaginez.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări