maxente Postat Mai 25, 2019 Partajează Postat Mai 25, 2019 Asa pentru linistea ta sufleteasca, poti pune un buson cu magnet in cap de la alta baie de ulei, ca sa extragi pilitura fina. Cum s-a zis si mai sus, pilitura fina apare oricum, de asta unii producatori pun magnetu ala in capu surubului. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 25, 2019 Autor Partajează Postat Mai 25, 2019 Cam greu apare ca alt lant nu mai tai. De apare inseamna ca e de nasoleala. Iar spanul de aluminiu e diamagnetic. In cutie inteleg. La opel se cam strangea aici s au zgarcit. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 28, 2019 Autor Partajează Postat Mai 28, 2019 Se vorbea de ulei. Cum evaluezi ca un ulei e gata? Eu din ce am vazut pe forumurile din us ei trimit la analiza. Aici analiza ma costa cat 2 schimburi deci zic pas. Concluziile in urma analizelor sunt ca motorul asta duce lejer 15k poate chiar si 20k, conform specificatiilor 229.5. La drumuri f scurte ar duce cam 12k. Ce alte metode ar mai fi pe langa analiza de laborator? Deocamdata trec sa spal motorul cu schimburi mai dese. Pana acum la 15- 16k am schimbat. Dar rareori conduc in oras, masina e pe gpl si motorul e cat de cat puternic nu trebuie sa ii dau des multe ture. Totodata din cauza unor garnituri mai scapa ulei. Recent am dat scutul jos si cam baltea. De completat completez cam 2l la 15k. Nu ma prind cat arde si cat picura, am constata doar ca la drumuri f lungi consumul e mic desi rulajul e mare. Link spre comentariu
Sharky Postat August 9, 2019 Autor Partajează Postat August 9, 2019 Update, pt ca am schimbat bujiile (nu aveam destule la indemana la momentul lantului) am masurat si compresia, 13 pe toti restul de 3. Nu stiu cat de corect am masurat 12.5 data trecuta, am observat ca daca invarti mult dupa o vreme de la 12.5 urca la 13. Dar invarti mai bine de 10s. Irelevant, ideea e ca nu am stricat nimic, am 3mii de cand cu lantul. Am reinspectat niturile, arata ca si in prima zi, nici vorba sa se desfaca la ce floare mare le-am facut. Bujiile noi nu pot sa zic inca daca aduc vreo imbunatatire sau nu. Parca nu mai apar ezitarile de la relanti, mici balbaieli, dar si inainte alea apareau ocazional, nu tot timpul asa ca nu e tocmai concludent. Cert e ca in caz ca nu se apuca tachetii de batut nu mai umblu la capace. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum