Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tv-uri Philips


danyby

Postări Recomandate

Salut, am de ceva vreme 2 tv-uri Philips cu aceelasi defect, se restarteaza intr-una dupa ce apare logo-ul.

Am incercat cu firmware de pe stick si nu am reusit upgrade-ul la soft.Sunt tv-uri personale si e pacat de ele sa le abandonez.

Gasesc pe cineva prin Bucuresti sa ma poata ajuta contracost cu ele ?

E vorba de un Philips 32PFH4100/88 

Sasiu TPN15.1 ELA / display TPT315b5

Si Philips 32PHH4309/88 

TPN14.1 ELA si display TPT315b5 

Multumesc frumos !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • DEMOnick

    2

  • danyby

    1

  • iuliantv

    1

  • cmj0791

    1

Incearca pe un stick de capacitate cat mai mica (eventual mai multe marci) formatat in FAT32 sa pui fisierele pe el. Daca nu merge asa incearca sa redenumesti fisierul "PHP_2K15_EU_CTV_autorun.upg" in "Upgrade.pkg". 

Link spre comentariu
On 4/18/2019 at 10:05 PM, iuliantv said:

data viitoare evitati sa mai cumparati philips,sant cele mai proaste din cele mai cunoscute firme

Aveti perfecta dreptate.

La scanarea programelor sunt dezastru iar de depanarea lor nu mai zic... "Fail" in toate privintele.

 

 

Link spre comentariu

Empty burn si apoi soft .

Daca nu face empty burn reflow la procesor .

Evident se verifica si codurile de eroare in service menu daca are optiunea de error code .

Apoi se trece la macelarit .

NU CUMPARATI PHILIPS , NU MAI SUNT CE AU FOST .

Link spre comentariu
  • 8 luni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări