Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce dimensiuni ar trebui sa aiba incintele pentru un dif ???

Vizitator zuzu

Postări Recomandate

Vizitator zuzu

Salut tuturor!!Sunt incepator asa ca v-as ruga sa ma scuzati daca am gresit ceva sau daca m-am exprimat gresit...Ca inceput va spun ca mi-am cumparat recent 2 difuzoare si dupa ce am citit tot ce era postat pe forum mi-am dat seama ca nu e asa de usor pe cat ma asteptam sa faci niste incinte..!Poate ma puteti ajuta voi cu cateva sfaturi sau idei..imi poate cineva spune ce dimensiuni ar trebui sa aiba incinta..Ca sa va fie mai usor am introdus si fotografia de mai de jos..>Difuzoarele sunt de 200 W/RMS,8dbva multumesc si astept :confuz1

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• aTaelectronics

6

• radue

2

• Kenwood_DJ

1

• pitbull_bog

1

Top autori în acest subiect

acei 200w si 8db poate ai vrut sa scrii 8 ohm :rolleyes: nu ne ajuta cu nimic.

Din moment ce nu ai parametri la difuzor, ai putea sa ne spui macar diametru la difuzor eventual mai multe poze ...

Ps: nu vi se pare ciiudat difuzorul cand deschideti imaginea ? :smt005 mie mi-au trebuit vreo 2 min pana l-am vazut calumea, era ca o iluzie optica. :smt005 :smt005

Link spre comentariu